شناسه خبر : 51236
شنبه 11 دي 1395 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در 9 دی مقابل مردم آشوبگران نیابتی دشمن بودند


علی مطهری به نقیض‌گویی درباره حماسه 9 دی پرداخت.
وی از یک سو در توئیتر نوشت «9 دی روزی است که مردم ایران قطع نظر از خطاهای دو طرف حوادث سال 88، برای حفظ اساس انقلاب اسلامی به میدان آمدند و از طرف دیگر مدعی شد «برنامه‌های صدا و سیما درباره 9 دی به گونه‌ای بود که گویی مایل است با تحریک طرف مقابل، حوادث سال 88 تکرار شود».
آقای مطهری به نحوی اظهارنظر کرده که گویا فتنه‌گران نیز در راهپیمایی 9 دی حضور داشته و به دفاع از انقلاب برآمده‌اند. درست است که در روز 9 دی عموم رأی‌دهندگان به 4 نامزد برای دفاع از انقلاب به خیابان آمدند، اما مسلم است که عنصر وطن‌فروشی مانند میرحسین موسوی عناصر حرمت‌شکن روز عاشورا (اتفاق تلخی که موجب به حرکت درآمدن خشم و خروش مردم در 9 دی شد) را «مردمان خداجو»!! توصیف و از آنها تشکر و جانبداری کرد.
ماجرای خط کشیدن روی جمهوری اسلامی، سر دادن شعار نه غزه نه لبنان در روز قدس، اهانت به تصویر امام خمینی(ره) و میراث گرانقدر او (ولایت فقیه) با تاکید بر اینکه «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» و بالاخره هتاکی بی‌سابقه روز عاشورا به وضوح نشان داد که این فتنه‌گری و آشوب‌انگیزی، اصلا ربطی به طرفین رقابت‌های انتخاباتی ندارد. با این اوصاف معلوم نیست چرا آقای علی مطهری از روشنگری درباره هویت دست‌اندرکاران آشوب نیابتی دشمن در سال 88 ناراحت می‌شود؟ اگر 9 دی حماسه‌ای تحسین‌برانگیز است که هست، پس چرا نباید هویت جریان مقابل و مورد اعتراض آن راهپیمایی عظیم ملی را بازشناسی کرد؟!  آیا بدون «لااله» گفتن می‌شود از «الله» سخن گفت؟! آیا جز این است دین ولایت و برائت توأمان است.
البته با شناختی که آقای مطهری در طول زمان از خود بروز داده، شنیدن مواضع سست و بی‌محتوا از وی دور از انتظار نیست چنان که او اخیرا درباره توافق برجام که محدودیت‌های 15-20 ساله را برای کشور رقم زده گفت «برای بررسی و تصویب برجام، 20 دقیقه هم زیاد بود»!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi