شناسه خبر : 51239
شنبه 11 دي 1395 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از خانواده ۳1 شهید قرآنی مدافع حرم

در چهارمین یادواره سوره‌های سرخ از خانواده ۳1 شهید قرآنی مدافع حرم سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

به گزارش تسنیم، چهارمین یادواره «سوره‌های‌سرخ» با محوریت شهدای‌قرآنی مدافع حرم اهل بیت(ع) و با شعار «شهدای قرآنی، پرچمداران بصیرت» پنجشنبه شب با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ، خانواده شهدای قرآنی و عموم مردم در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
در این مراسم از خانواده شهیدان حمیدرضا اسدالهی، حسین امیدواری، حجت اصغری، اکبر شهریاری، کمال شیرخانی، مهدی عزیزی، علی سلطان مرادی، ابوالفضل راه‌چمنی، محسن فرامرزی، سید اسماعیل سیرت نیا، سید مصطفی صدرزاده، حمید مختاربند، مصطفی جلیلی، نادر حمید، جابر حسین‌پور، احمد مکیان، محسن حیدری، مرتضی کریمی، قدیر سرلک، سعید کمالی، سید جواد اسدی، سید رضا طاهر، محمدتقی سالخورده، رضا ملایی، محمود رادمهر، مجید مجیدی، حسینعلی پور ابراهیمی، حمید سیاهکلی مرادی، حامد کوچک‌زاده، حجت اسدی، و عقیل شیبک از شهدای قرآنی مدافع حرم تقدیر به عمل آمد.
فرمانده کل سپاه پاسداران: فتنه‌گران به دروغ می‌گویند دنبال اصلاح هستیم
سرلشکر جعفری گفت: : فتنه 88 با هدف تضعیف جایگاه ولی‌فقیه طرح شد اما آنها (فتنه‌گران) خودشان قبول نمی‌کنند و می‌گویند ما دنبال اصلاح هستیم، اما همه می‌دانند این یک فساد است و مردم هم به آن پی بردند و جای تبریک دارد به ملت ایران و خودمان.
سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب در همایش «سوره‌های سرخ»، ویژه بزرگداشت شهدای قرآنی مدافع حرم که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم، ابراز داشت: تنها راه تحقق وعده الهی و مسیری که برای مومنان ترسیم شده، مجاهدت در راه خدا با جان و مال است و شهدا با مجاهدتشان این کار را انجام داده‌اند، آخرین دستاوردی که خداوند به ما در پیمودن این مسیر وعده داده نصرت الهی است.  شهدای ما این مسیر را طی کردند و این وعده نیز برای آنان محقق شده و امیدواریم به فتح قریب برسیم. در طی جنگ همه آرزو داشتند صدام را بکشند و جانش را بگیرند هرچند آن موقع محقق نشد اما وعده الهی پس از چند سال محقق شد و صدام اعدام شد و از بین رفت.
وی ادامه داد: مجاهدت فقط جنگ سخت و جنگیدن نیست همان‌طور که رهبری فرمودند مجاهدت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز لازم است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi