شناسه خبر : 51243
شنبه 11 دي 1395 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حوصله سروکله زدن با جانباز ناشنوا را ندارند!

حامد- دیروز پنج شنبه در تاریخ نه دی ماه 1395 در کمیسیون تعیین درصد جانبازان استان یزد به همراه پدرم که جانباز سی در صد است به بنیاد شهید اشکذر مراجعه کردیم.

 ما رو به دو پزشک معرفی کردند به خدا قسم اگر با پدر بنده یک کلمه حرف زده باشند و سوالی کرده باشند. بدون هیچ گونه سوال و جوابی فقط و فقط پرونده پدرم را نگاهی گذرا کردند و هر چه خواستم توضیح دهم کسی گوش نکرد. مجبور شدم درد دلم را اینجا بنویسم.

 پدرم بر اثر موج انفجار شنوایی هر دو گوش خود رو از دست داده. به گفته پزشک شنوایی سنج در گوش راست فقط ده درصد شنوایی و در گوش چپ میزان شنوایی صفر است.

 پدرم در عصر تکنولوژی از داشتن یک تلفن همراه (وقتی تلفن همراه در کنار سمعک ایشان قرار می گیرد، انواج تلفن شارژ سمعک را خالی می کند و پارازیت می اندازد) محروم است.

 اگر از خانه بیرون برود تا خودش بازنگردد، کسی نمی تواند بفهمد کجا رفته.برای انجام هر کاری در بیرون خانه به یک فرد همراه نیاز دارد. حتی برای مراجعه به خود بنیاد شهید چون کارمندان به گفته خودشان حوصله سر و کله زدن با یک آدم ناشنوا رو ندارن.

 انگار فراموش کرده اند که بخاطر وجود همین هاست که سر کار هستند و کارمندند. حضور این پدر در خانه هم دردی از کسی دوا نمی کند. بارها شده که او در خانه است و ما هر چه زنگ در را زده ایم متوجه نشده و ساعت ها پشت در مانده ایم. چون درصد پدرم زیر پنجاه است شامل حق پرستاری نمی شود.این در حالی است که جانباز پنجاه درصد کارمند آموزش و پرورش یا سازمان های دیگر است و مشمول دریافت حق پرسداری ست.

 این مشکلات جدای از ناراحتی های اعصاب و روان است.جدای از شب بیداری ها و عصبانیت های گاه و بی گاه پدر مهربان من است. ای کاش گوش شنوایی برای درد دل های مادرم که در سن پنجاه سالگی همچون پیره زنی نود ساله شده است هم بود.
همه مسئولین بنیاد شهید رو به فردای قیامت حواله می دهم که حرمت پدرم را دیروز در کمیسیون شکستند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ناراحت نباش پدر تو و امثال اون شیر مردن وهیچ وقت نمیشکنن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi