شناسه خبر : 51244
شنبه 11 دي 1395 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فتنه 88 جنگ احزاب علیه نظام اسلامی بود

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان این که فتنه 88 در آن دوران سخت با درایت مقام معظم رهبری خاموش شد که منجر به شکست دشمنان شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود نهم دی ماه نشان دادند پای ارزش ها، آرمان ها و رهبری ایستاده اند.
حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت نهم دی در مسجد جامع گلوگاه گفت: «هل من ناصر ینصرنی» شعاری بود که امام حسین(ع) در طول جنگ با یزیدیان و حتی زمانی که تنها شدند سر می‌دادند و آن صدا در آسمان پیچید و در عصر امام خمینی(ره) این صدا و ندا دوباره جان گرفت.
 
وی با بیان این که درگیری ما با نظام سلطه که در رأس آن آمریکا است یک درگیری ماهوی است، افزود: این درگیری و تقابل تا مادامی که در حاکمیت بر اسلام ناب تاکید داریم وجود دارد چون اسلام ناب ظلم‌ستیز است و به طور طبیعی نظام سلطه در مقابل اسلام ناب قرار دارد.
 
شریعتمداری با بیان این که درگیری ما با آمریکا تمامی ندارد، ادامه داد: این درگیری زمانی به پایان می رسد که یکی از دو طرف درگیر، تغییر ماهیت دهند که یا ما باید دست از اسلام  بکشیم  و یا نظام سلطه از خوی استکباری خود دست بکشد.
 
مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به این که باید بدانیم که انقلاب اسلامی در مسیر خود رنگ نباخته است، افزود: نظام سلطه روز به روز بر شتاب و ظلم ستیزی‌اش افزوده شده است و باید در مقابل این زیاده خواهی ها بایستیم.  
 
وی در ادامه سخنان خود، فتنه 88 را یک فتنه آمریکایی، صهیونیستی و انگلیسی معرفی کرد که در طول زمان شکل گرفت و ماهیت خود را حفظ کرد.
 
شریعتمداری با بیان این که فتنه‌ها با شبهه ایجاد می‌شود و با رفتن و از بین رفتنش، بصیرت می‌آفریند، ادامه داد: به همین دلیل باید از بصیرت و آگاهی که در قبال فتنه در جامعه ایجاد شد درس بگیریم و بدانیم فتنه 88 نتیجه تلاش یک ساله نبوده است بلکه در طول 15سال شکل گرفت.
 
وی از فتنه به عنوان جنگ احزاب نام برد و گفت: حدود 15 سال قبل تعدادی از کارشناسان برجسته مراکز اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی وارد ایران شدند و با کسانی که می‌خواستند در فتنه نقش‌آفرینی کنند جلسه گذاشتند و برنامه ریزی کردند تا پایه های انقلاب را سست کنند.
 
مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان این که دشمنان انقلاب در فتنه 88 به بهانه انتخابات و تقلب در آن وارد شدند تا اصل نظام را نشانه رفته و از بین ببرند، ادامه داد: در این مسیر نقشه های شوم رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس کاملاً مشهود است.
 
وی ادامه داد: اینکه دشمن در رسانه های خود از انقلاب سبز در سال 88 سخن می گفت همه و همه برگرفته از فتنه ای بود که در حال انجام بود تا نظام و رهبری نظام را متزلزل کند.
 
شریعتمداری با بیان این که فتنه 88 در آن دوران سخت با درایت مقام معظم رهبری خاموش شد که منجر به شکست دشمنان شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران نشان دادند پای ارزش ها، آرمان ها و رهبری ایستاده اند.
 
مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به این که فتنه های دشمنان علیه ایران اسلامی همیشگی است و از ابتدای انقلاب بوده است و تمامی ندارد، خاطرنشان کرد: اما باید در این موارد با شناخت دقیق فتنه و کانون آن، از مسیر ولایت خارج نشویم و بدانیم حرکت حول محور رهبری جامعه را از آسیب های مختلف در امان نگه می دارد.
منبع: رسا

 

اینستاگرام
سلام ، هنوز بعد از 38 سال از انقلاب اسلامی افراد پولدار و منصب داران از هر گونه پیگیری قضایی مصونیت دارند و هر کاری بخواهند میکنند حتی فتنه گری بر علیه اصل انقلاب و براندازی حکومت نیز نتوانست پای آنها را به دادگاه باز کند.
در انتظار دادگاه عدل الهی روز شماری میکنیم تا حق تعالی انتقام امت اسلام را از زور مندان و دنیا پرستان بگیرد.
بیش از سه سال در انواع فشارهای دشمنان اسلام نفوذی در حکومت طی کردیم و متحمل انواع شکنجه و هتک حرمت و افتراها بودیم لذا امیدواریم مسئولان ارشد کشور در دور بعدی انتخابات افراد وابسته به فتنه و غربگرا را از لیست نامزدهای اصلح حذف کنند. عده ای تلاش میکنند واقعه صدر اسلام را تکرار کنند و معاویه لعنت الله را در مقابل علی زمان قرار دهند و همان مواضع را ایجاد کنند اما آنها باید بدانند مردم ایران همچون مردم کوفه نیستند که امام را تنها بگذارند. گرچه مردم کوفه با جفای بسیار متحمل ظلم و ستم امویان شدند اما یقین داریم مردم ایران هرگز اجازه فتنه گری به اهل معاویه نخواهند داد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi