شناسه خبر : 51245
سه شنبه 14 دي 1395 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رقابت های فوتسال جانبازان در مازندران آغاز شد

چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جانبازان گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 5 در رامسر آغاز شد.

فاش نیوز -  چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جانبازان گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 5 در رامسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جانبازان، گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 5 در رامسر آغاز شد که دراین دور از مسابقات 20 تیم از جانبازان از سراسر کشور به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.

بر اساس این گزارش، مجموعاً 230 نفر از جانبازان سالم تن و قطع عضو در این رقابت ها حضور دارند و در دو نوبت صبح و عصر به رقابت خواهند پرداخت.
اسلام کریمی مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان اظهار داشت: همزمان با این دور از مسابقات، دومین دوره مسابقات فوتسال ویژه جانبازان قطع عضو با حضور 8 تیم در سالن ورزشی شهید چمران برگزار می شود.

وی گفت: دربخش سالم تنان، درهرتیم 14نفر و در بخش قطع عضو 12 نفر حضوردارند.
کریمی با اشاره به حضور مسئولان محلی و چهره های شاخص ورزشی مازندران در این دوره از رقابت ها خاطرنشان کرد: مسئولان محلی و چهره های شاخص ورزشی دراین مراسم حضور دارند و از نزدیک بر روند مسابقات نظارت می کنند.
وی افزود: با توجه به مصادف شدن این دوره از مسابقات با سالگرد عملیات کربلای 5، مسابقات مزین به نام شهدای والامقام این عملیات است و ان شاالله به برکت خون شهیدان بتوانیم در ارائه خدمات ورزشی به جانبازان گام های اساسی تری برداریم.

به گفته مدیر کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پایان رقابت های دسته یک جانبازان سالم تن، دو تیم صدرجدول به رقابت های دسته یک صعود خواهند کرد.
کریمی یادآور شد: در این مسابقات به نفرات برتر تیم های صعود کننده، جام قهرمانی به همراه مدال و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

از سوی دیگر جلسه فنی قرعه کشی چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جانبازان سراسر کشور روز جمعه دهم دی ماه در رامسر برگزار شد.
در این مراسم، نفرات شرکت کننده در رقابت ها در قالب 15 تیم و چهار گروه تیمی دسته بندی و انتحاب شدند تا به صورت دوره ای به رقابت بپردازند.
همچنین بر اساس نتایج جلسه قرعه کشی، از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و پس از آن 8 تیم در مرحله یک چهارم نهایی به رقابت خواهند پرداخت.
این گزارش حاکی است در پایان، چهار تیم برتر به مرحله نهایی صعود می کنند و پس از آن تیم های اول تا سوم معرفی خواهند شد.

 

گروه A

B گروه

C گروه

D گروه

1

زنجان

آذربایجان غربی

کرمان

هرمزگان

2

لرستان

سمنان

فارس ب

چهارمحال بختیاری

3

مرکزی

شهر ری

خراسان شمالی

کهکیلویه

4

البرز

اصفهان ب

یزد

 

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi