شناسه خبر : 51249
شنبه 11 دي 1395 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشتاد میلیون به اعتماد بنیاد یزد!

ایثارگران یزد- مرکز نشینان سلام!

به داد ایثارگران و نخبگان یزدی برسید. به اعتماد نام بنیاد شهید و امور ایثارگران چهار سال است بدون قرارداد و حساب و کتاب از هر عضو هشتاد میلیون تومان در پروژه هزار واحدی گرفتند و بدون هیچ جلسه ای و گزارش کاری هنوز تحویل ندادند و هنوز تقاضای سی میلیونی برای ادامه ی کار دارند.

 براساس رابطه فامیلی خودشان هیئت مدیره تشکیل دادند و مدیرعامل تعیین کردند بدون مناقصه مدیرعامل خودش شده پیمانکار و ببینید. در این مدت با مبلغ کلانی که بوده چه کردند و هنوز با قلدری و بدون توضیح آورده می خواهند و تضمینی هم نمی دهند.

مدام حرف خود را عوض کرده اند و حق الناس را مصادره و تضیع نموده اند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چرا فقط شعار میدهیم خانواده شهدا و ایثارگران
چرا فقط شعار میدهیم نخبگان
کجایند مسؤلینی که از بیت المال میگیرند و سکوت کرده اند
این تیتر اشتباه است
سفره ی دورهمی یه عده که با اصلیها سروسردارند
هزار واحد از هر نفر چهار سال است تاکنون هشتاد میلیون گرفته اندچند میشود؟!
وای بر مسئولین بنیاد که دیگر خود را به بی تفاوتی و بی خیالی زده اند و بنیاد را به نابودی می کشانند و برایشان هیچ اهمیتی ندارد چه اتفاقاتی می افتد . مطمئن باشید همین خون شهیدان نمیگذارد اینها عاقبتی خوش داشته باشند و همه ما اعتقاد راسخ داریم خون پاک جوانان وطن عاقبتی سخت و وحشتناک را برای آنها رقم خواهد زد . انشاا.......
مدیر محترم سایت فاش نیوز با سلام . لطفا اینقدر شلوغش نکنید . بعضی از این مطالب را جانبازان میبافند. چون نتوانستند از بنیاد منافعی بگیرند حالا شلوغش میکنند. چون یک قانونی تصویب شده و عده ای از آن استفاده می کنند و عده ای نمی توانند . حالا مدیر کل بنیاد تشخیص می دهد که بعضی ها توقع زیادی دارند و حق شان نیست و جانبازانی هستند که دنبال شلوغ کاری هستند و میخواهند به مدیرکل ضربه بزنند . چرا شما این مطالب بیخودی را چاپ میکنید.
یا فامیل مدیر کلی یا به شما خوش مگذره
ایثارگر گرامی ، خانواده های محترم شهدا ، در بنیاد یزد اتفاقاتی می افتد که بسیاری از ایثارگران از آن خبر دارند و عده کمی هستند که از آنها بی اطلاعند و آن هم مسئولین محترم هستند و شاید هم مطلعند ولی چون این خانه از پای و بست ویران هست و خود مسئولین مشکل دار هستند نمیتوانند با فساد ها مبارزه کنند . لذا به نظر من تا مردم خود را به خواب غفلت زده اند مسئولین هم با خیالت راحت به کار خود ادامه می دهند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi