شناسه خبر : 51253
یکشنبه 12 دي 1395 , 13:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصاویر و نتایج روزنخست و برنامه امروز رقابت های فوتسال "جانبازان" کشور

مسابقات فوتسال قهرمانی کشور در رامسر که از صبح روز گذشته آغاز شده بود با رقابت بین تیم های شرکت کننده در این مسابقات ادامه یافت.

فاش نیوز - مسابقات فوتسال قهرمانی کشور در رامسر که از صبح روز گذشته آغاز شده بود با رقابت بین تیم های شرکت کننده در این مسابقات ادامه یافت.

چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال جانبازان، گرامیداشت «شهدای عملیات کربلای 5» در رامسر با حضور 20 تیم از جانبازان  سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، مجموعاً 230 نفر از جانبازان "سالم تن" و "قطع عضو" در این رقابت ها حضور دارند و در دو نوبت صبح و عصر به رقابت می پردازند.

در دومین روز از مسابقات فوتسال قهرمانی کشور جانبازان قطع عضو و سالم تن در مازندران، 20 تیم به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، "رجبلو"سرپرست فنی مسابقات فوتسال با اعلام این خبر اظهار داشت: در بازی های فوتسال امروز یکشنبه 12 دی ماه در بخش جانبازان سالم تن، تیم آذربایجان غربی  و تیم شهرستان های تهران به مصاف هم می روند.

وی گفت: در این روز تیم های فوتسال اصفهان و سمنان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و تیم هرمزگان نیز به مصاف تیم کهگیلویه و بویراحمد خواهد رفت.

به گفته رجبلو براساس جدول بازی های امروز تیم زنجان با مرکزی و استان البرز با لرستان بازی خواهد داشت.

سرپرست فنی مسابقات فونسال جانبازان خاطر نشان کرد: در آخرین بازی امروز در بخش جانبازان سالم تن، تیم های کرمان و خراسان شمالی و یزد و فارس به مصاف هم می روند.

رجبلو در خصوص مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو که عصر امروز برگزار خواهد شد اظهار داشت: در مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو در بازی اول، تیم اصفهان به مصاف تیم مقتدر فارس خواهد رفت و در بازی دوم نیز گیلان در مقابل خوزستان و تهران در مقابل کرمان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است این مسابقات از ساعت 10 صبح در سالن ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شده است که متعاقبا نتایج مسابقات و حواشی آن به اطلاع کاربران و خوانندگان گرامی فاش نیوز خواهد رسید.

گزارشی که ملاحظه می فرمایید حاصل تلاش همکاران اعزامی ما به رامسر می باشد.

 

گزارش: محمد معرفی

عکس ها: سیدعلی ظهوری

نتایج نخستین روز از مسابقات قهرمانی کشور فوتسال جانبازان قطع عضو و سالم تن در رامسر :

بخش جانبازان سالم تن

البرز4 زنجان1

لرستان6 مرکزی4

اصفهان 3 آذربایجانغربی 0

سمنان1 شهرستان های تهران1

فارس 1 خراسان شمالی1

کرمان 4 یزد3

چهارمحال5 هرمزگان 1

 

در بخش فوتسال قطع عضو

اصفهان 7 کرمان 0

فارس 2 خوزستان 1

تهران6 گیلان 0

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi