شناسه خبر : 51266
یکشنبه 12 دي 1395 , 14:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دردسر دریافت کد کاربری سامانه ایثار!

محسن ناطق- در حال حاضر موضوعی که فکر تمام ایثارگران محترم را مشغول کرده اخذ کد کاربری سامانه ایثار برای ثبت درخواست های ایثارگران است. می گویند از این به بعد ایثارگران خودشان وارد سامانه شوند و درخواست خود را وارد کنند.

 از دیروز که کد را گرفتیم و رمز عبور را تغییر دادیم دیگر قادر به ورود به سامانه نشدیم. گاهی کد امنیتی میخواهد که در تصویر عددی نشان نمیدهد تا وارد کنیم القصه دیروز سه ساعت در صف بودیم . سالن بنیاد مملو از ایثارگرانی بود که برای دریافت کد کاربری تجمع کردند. محیط بسیار شلوغ و همهمه باعث شد سه مرتبه دچار حالت تهوع شوم و از سالن خارج شوم اما بعلت سرما دوباره به داخل سالن برگشتیم. از رییس منطقه خواستیم که تدبیری برای جانبازان دارای مشکلات اعصاب و روان و جسمی و حرکتی بیندیشد اما طبق معمول هیچگونه تدبیری وجود نداشت. پس از سه ساعت انتظار و زجر و شکنجه هولناک عاقبت کد کاربری را دریافت کردیم اما سامانه ایثار قبول نمیکند و نمیتوانیم واردشویم. موضوع ثبت درخواست وام مسکن ایثارگران است که معلوم نیست باز چه شیره ای به سر ایثارگران مالیدند اما بزودی مشخص میشود نقشه چه بوده است؟؟؟

 دلم برای کارمندان بنیاد سوخت که از اول وقت اداری مجبور بودند در آن شلوغی و سر و صدا تا آخر وقت اداری به ایثارگران محترم با متانت و حوصله و نجابت خدمت رسانی کنند. افسوس که همیشه مدیران در اتاقهای لوکس لم می دهند و مردم و پرسنل در اثر بی تدبیری ایشان دچار انواع شکنجه و زجر روحی و جسمی هستیم و دیگر هیچ !!

 آیا تصویب وام مسکن ایثارگران واقعیت دارد؟ مسئولانی که بسیاری از تسهیلات و امتیازات ایثارگران از جمله بیمه تکمیلی درمان را ناجوانمردانه قطع کردند آیا حاضر میشوند وام مسکن ایثارگران را پرداخت کنند؟ آیا طبق معمول چاله اعتبار را بنام ایثارگران حفاری کردند تا با چرخشی سیاسی سهم وام ایثارگران به امور دیگری همچون انتخابات پیش رو هزینه کنند؟ بعید می دانیم با وجود این مسئولان سکولار و غربگرا آبی برای رفع مشکلات مسکن ایثارگران محترم در قوری بنیاد گرم شود هرچند قوری روی آتش خاموش و افسرده تدبیر و امید باشد!!!!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام حاج محسن بیمه طلائی ویا تکمیلی قطع نشده وتا اول شهریور 96 اعتبار دارد
ببخشید با این وضعیت ثبت نام وام ایثارگران ، اگر ایثارگری بخواهد از یک شهرستان استان در شهرستان دیگر همان استان وام مسکن را به صورت میهمان دریافت کند باید چکار کند. چون واقعا" دردسر است سال های قبل که این جوری نبود .
سلام اگر کسی بخواهد فرضا" از یکی از شهرهای مازندران بخواهد که محل پرونده ایثارگر در آن شهر است ولی مجبور است خانه در مرکز استان یعنی ساری بخرد امسال با این فرآیندهای ثبت نام اینترنتی باید چکار کند آیا امکانش وجود دارد و ثبت نام را هم که می گویند در محل پرونده باید باشد که اون یک دردسر است نمی دانم چکار کنم لطفا" راهنمایی بفرمایید.
با سلام بیمه تکمیلی قطع نشده است و جانبازان می توانند استفاده کنند .
اولویت های دستورالعمل اعطا وام مسکن که امسال جانبازان هستند باز هم توسط مناطق رعایت نمی شود .
و به نظر می رسد براساس سلیقه شخصی معرفی ها انجام می شود
باز هم گروهی چندین وام مسکن می گیرند و گروهی باید سالها منتظر بمانند .
و بازهم هیج نظارتی مشاهده نشد !
سلام و ارادت. آقا بنده تهرانم. برای دریافت نام کاربری باید دقیقا کجا برم؟ و نیازه که پدر هم تشریف بیارن یا من که فرزندشم کافیه؟
بعد اینکه جانبازی ندارد و فقط دوسال جبهه دارد. لطفا راهنمایی کنید
ای بابا ماکه رفت عمرمون سلامتی و ... کاش سالم بودم روزی 300هزارتومان بنایی میکردم نه ماهی 1م بدهند وهمش پول اسنپ وداروهابازارازادم بشه وبازم ازخودم بزارم
باسلام عزیزان من درشرایط سخت مادی ادامه حیات میدهم روزی نیست که تنها فرزندم که راهی مدرسه می شود اشک چشم نریزد خاکی که بخاطرش جان داده ام اما سرپناهی ندارم دوستان لطف بفرمایند افتخاربدهند مهمان حقیر شوندولی بخدا بااین شرا یط ازهمه مهم انتقام گرفتن از ترامپ قمارباز و نوکران اش است دلاوران با یک یا حسین دیگر انتقام انتقام انتقام
می خواستم در سامانه ایثار ثبت نام کنم. راهنمای فرمائید
باسلام دوستان به جهت عدم داشتن رهن و پیش پرداخت باید از آبان چادر نشین باشم
من هم باید کم کم بفکر چادر باشم چون دیگر توانایی پرداخت رهن و اجاره راندارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi