شناسه خبر : 51278
دوشنبه 13 دي 1395 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمع‌آوری نوشته‌های شهدا و جانبازان لرستانی

دل‌آرام خبر داد:

گروه فرهنگی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار بااهمیت است، افزود: بسیاری از آثار نوشته شده توسط شهدا و جانبازان لرستانی جمع‌آوری شده و در نوبت چاپ هستند.

یدالله دل‌آرام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: ۱۳ کتاب در حوزه دفاع مقدس در سال‌جاری به چاپ رسیده است.
وی اظهار کرد: این کتاب‌ها از تألیفات نویسندگان لرستانی هستند و تا پایان سال نیز تعدادی دیگر کتاب در حوزه دفاع مقدس استان به چاپ می‌رسد.
دل‌آرام ادامه داد: کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس لرستان راجع به تاریخ شفاهی این دوران، عملکرد یگان‌های استان، خاطرات و دست‌نوشته‌های شهیدان و جانبازان است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اضافه کرد: بسیاری از آثار نوشته شده توسط شهدا و جانبازان لرستانی جمع‌آوری شده و در نوبت چاپ هستند.
وی یادآور شد: چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار بااهمیت است و بنیاد حفظ آثار استان اهتمام ویژه‌ای به این مسئله دارد.
دل‌آرام افزود: دفاع مقدس دارای زوایای مختلفی است و حوزه کتاب می‌تواند به خوبی این ابعاد را به مخاطبین انتقال دهد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
من به این سازمان مراجعه کردم

اطلاعات میزارن تو پوشه و علی یارت اصلا ازش استفاده نمیشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi