شناسه خبر : 51280
دوشنبه 13 دي 1395 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاکید نماینده تهران بر توجه خاص به جانبازان شیمیایی و اعصاب

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:
باید به جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان توجه ویژه شود

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: : باید نسبت به جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان که دارای شرایط ویژه ای از نظر جسمی و روحی هستند، حمایت، پشتیبانی مادی و توجه ویژه ای کرد.

فاطمه ذوالقدر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حیات در خصوص ضرورت توجه و رسیدگی به ایثارگران و اقدامات مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: باید نسبت به جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان که دارای شرایط ویژه ای از نظر جسمی و روحی هستند، حمایت، پشتیبانی مادی و توجه ویژه ای کرد.

وی ادامه داد: بار مشکلات مادی به عهده جانبازان معزز است، خانواده آنها نیز در این امر شریک آنها هستند لذا ضروری است تا به این قشر و خانواده آنها عنایت و توجه ویژه شود زیرا در حال حاضر امنیت، آسایش و سلامت یکایک ما ایرانیان به قیمت از دست رفتن سلامت این عزیزان بوده، بنابراین اهتمام و رسیدگی همه جانبه به وضعیت ایثارگران و جانبازان یک وظیفه دینی، ملی و میهنی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که باید در ارائه خدمات به ایثارگران عدالت، سرعت و سهولت در نظر گرفته شود اظهارداشت: متاسفانه افرادی که به دستگاه های اجرایی نزدیکتر هستند نتیجه بیشتری از پیگیری های خود می بینند و هنوز بسیاری از ایثارگران در رفع مشکلاتشان درمانده هستند.

ذوالقدر با اشاره به این که درمان در دوران دفاع مقدس بسیار سریعتر از امروز انجام می شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی امکانات، حوزه درمان پیشرفت زیادی داشته و این حوزه نسبت به قبل برای ایثارگران بسیار جدی تر شده است و فناوری جدید اقتضای این را دارد که سرعت و سهولت در ارائه خدمات به ایثارگران ایجاد شود ولی مسوولین ما نسبت به این موضوع دچار غفلت و جهل نسبت به قوانین و مقررات هستند.

وی با یادآوری این که در دنیا کشورهایی وجود دارد که سابقه جنگ ها آنها را در رسیدگی به امور جنگی پیشرو قرار داده است، تصریح کرد: کشور ما در الگو برداری از دنیا هم پیشرفتی نداشته و طبیعی است که با این وجود میزان نارضایتی ها بیشتر شود زیرا مدیریت خوبی بر منابع ارائه نمی شود، متاسفانه ما در سه حوزه تصویب، اجرا و نظارت بر قوانین به ویژه در زمینه اجرایی مشکلاتی داریم که بر عهده نهادهای متولی است، برخی دستگاه های اجرایی در برداشت و تفهیم قوانین مشکلاتی دارند که این مسئله باعث شده قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در دوره آزمایشی در بسیاری از موارد اجرایی نشود. 

ذوالقدر با بیان این که رزمندگان در لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران دیده نشده اند، اظهارداشت: از بعد نظارتی و اجرایی نیز این قانون دچار مشکلاتی است که باعث نارضایتی این قشر می شود، متاسفانه برخی قوانین تصویب ولی در اجرا محقق نمی شود. 

پایان پیام/

اینستاگرام
سه سال پیش کمیسیون اجتماعی مجلس طرح کف درصدجانبازان شبمیایی را به 25 درصد تصویب کرد اما متاسفانه تا کنون به صحن علنی ورود پیدا نکرده وقانون نشده لابد اعضای هیات رییسه منتظرند همه جانبازان شیمیایی ازبین بروند اونوقت این طرح رابه صحن بیاورند. ما را به خیر شما امیدی نبست شرمرسانید نمایندگان دلسوزوکوشا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درست است همه مي ايند و مشکلات را ميگويند اما هيچکس قدمي برنميدارد ... معنيش چيه ؟ ؟ ؟ نميخواهند رسيدگي و گرنه همه خبر دارند که جانبازان زير 25 درصد به چه روزي رسيده اند ...
خيلي درد داره /////
مقدار متنابهی به به و چهه چهه خدمتون که بعد از سی سال نمایندگان سخنرانی میفرمایند باید اینجوری بشه و اونجوری بشه .. بی خیال حاج خانم همون قوانینی که تصویب کردید کامل اجرا نشده !! بقیه پیشکش !
نماینده خیلی خیلی دلسوز آیا میدانید وام دومی های اعصاب و روان و شیمیایی جانباز امسال از دریافت وام خرید مسکن با مصوبه هیات دولت محروم شدند !
خب شما آیا اعتراض کردید جانباز شیمیایی و اعصاب و روان چگونه میتواند وام احداث جذب کند !؟ که نمیتواند ! این صحبتهای زیبا و فریبا را کنار بگذارید و مصوبه وام مسکن امسال ایثارگران را بررسی و به چالش و مجلس بکشید ، اگر راست میگویید و دلسوز هستید !
راستی درکارنیست اخوی خودت میگویی که همه میدانندپس عمل نمیکنندیعنی سرپیچی ازگفته های بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی {ره}که فرمودنگذاریدپیشکسوتان جنگ درروزمره زندگی خودبمانند.که الحق هم که نماندند...رزمنده داوطلب27ماه جنگ موج گرفته وبدون یک دفترچه بیمه درمانی که بروم دردخودم رادرمان کنم چه برسدکه ................
سلام تورا به خدا۳۰ سال از پایان جنگ گذشت کاری برای جانبازان نکردید امسال و سالاینده و برنامه پنجم و ششم و و و میکنید وعده میدهید و عمر ما میگذرد لااقل ما را امیدوار نکنید وعده و وعید ندهید بگذارید با درد خودمان بریم اگر میخواهید کاری بکنید به فردا و سال آینده نیندازد عزیزان ما دردها کشیده ایم تا حالا به فکر جانبازان زیر ۲۵ نبوده اید به خدا این درصدها واقعی نیستند ما در آخرت یقه نمایندگان را خواهیم گرفت و شکایت به خدا می کنیم .
سلام‌جانبازشیمیایی‌ازناحیه‌تمام‌بدن
‌۲۰درصد‌هرموقع‌که‌به‌کمیسون‌درصدرفتم‌دکدرای‌کمیسیون‌
التماس‌کردم‌برای‌درصدگفتندبه‌مادستوردادندکه‌درصداضاف‌نکنیم‌
چون‌برای‌دولت‌بارمالی‌داردحالامعلوم‌نیس
ت‌ما‌تاکی‌باشیم‌زنده‌،،،،،،،،،،،،،
خدایاچنان‌کن‌سرانجام‌کارکه‌توخشنودباشی‌مارستگار،،یاحق‌یاحق،یاحق
جانباز اعصاب و روان فقط خودشو خانوادش میفهمن چی میکشن و لاغیر.
امیدوارم طرحی جهت امتیازات بالاتری نسبت به سایر جانبازا به مجلس داده بشه. تا مشکلات جانبازان اعصاب و روان کمتر بشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi