شناسه خبر : 51284
دوشنبه 13 دي 1395 , 15:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یک دوره آموزش تیراندازی برای جانبازان نخاعی

با پیگیری گروهی از جانبازان نخاعی و مساعدت و همراهی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، یک دوره کلاس آموزشی ویژه تیراندازی با تفنگ و تپانچه از صبح روز گذشته برگزار گزدید.

فاش نیوز - با پیگیری گروهی از جانبازان نخاعی و مساعدت و همراهی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، یک دوره کلاس آموزشی ویژه تیراندازی با تفنگ و تپانچه برای جانبازان علاقمند از صبح روز گذشته برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار فاش، به منظور ایجاد نشاط و بالا بردن روحیه ورزشی بین جانبازان، با مساعدت فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و پیگیری گروهی از جانبازان نخاعی، اولین دوره آموزشی تیراندازی با تفنگ و تپانچه صبح روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و تعدادی از جانبازان شرکت کننده در این اردو، در کنار پیشکسوتان و قهرمانان ملی این رشته ورزشی که جانباز هستند تحت نظر مربیان به تمرین پرداختند.

همین گزارش حاکیست از صبح روز گذشته دوازدهم دی ماه، این دوره باحضور چهره های نام آشنای ورزشی و المپیکیِ تیراندازی،جانبازان نخاعی مهدی زمانی، هادی نجفی، غلامرضا مخبری نیا و اکبر عالپور آغاز شده و مقررشده است شرکت کنندگان جانباز، دو جلسه در هفته از امکانات و سالن اختصاصی فدراسیون تیراندازی در ورزشگاه آزادی بصورت رایگان بهره مند شوند.

آن دسته ازجانبازان نخاعی که دارای کلاس پزشکی ورزشی هستند می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با جانباز" محسن نجمی" با شماره  09123230299 تماس حاصل کنند.

شایان ذکر است جانبازان پیگیری کننده این موضوع در تلاش هستند درصورت استقبال جانبازان، برخی از سانس های ارائه این خدمات ورزشی، بصورت خانوادگی در اختیار جانبازان نخاعی قرار گیرد.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi