شناسه خبر : 51291
دوشنبه 13 دي 1395 , 16:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زورگیری از جانباز ۶۵ درصد تهرانی

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خبر داد

پیگیری قضایی ماجرای زورگیری از جانباز ۶۵ درصد تهرانی

زورگیری از جانباز 65 درصدی

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اعلام کرد: موضوع زورگیری از جانباز ۶۵ درصد قطع عضو تهرانی و سرقت ماشین او از لحاظ قضایی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار خبری در مورد زورگیری خشن از جانباز 65 درصدی در روز روشن که روز گذشته یکشنبه، 12 دی ماه 95  بر روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نسبت به آن واکنش نشان داد.

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اعلام کرد: مراتب پیگیری موضوع زورگیری از جانباز 65 درصد قطع عضو تهرانی و سرقت ماشین او از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انجام خواهد شد تا هر چه زودتر عوامل این سرقت شناسایی شوند. همچنین موضوع توسط بنیاد شهید تهران از لحاظ قضایی نیز پیگیری می‌شود. مراتب دلجویی از این جانباز به عمل آمده و حمایت‌های لازم در این خصوص از او انجام خواهد شد.

روز گذشته در خبر تسنیم آمده بود: حدود ساعت 15 روز گذشته شهروندان تهرانی هنگام عبور در خیابان شهید شیرودی روبروی استادیوم شیرودی با درخواست کمک یک جانباز 65 درصد که مورد زورگیری خشن از سوی دو مرد زورگیر قرار گرفته بود، مواجه شدند و برای کمک به سمت وی شتافتند.

یکی از شاهدان عینی این ماجرا درباره جزئیات زورگیری از جانباز 65 گفته است: از سر کارم در حال رفتن به منزل بودم که دیدم مرد جانبازی روی زمین افتاده است؛ به سمت وی رفتم و جویای زورگیری شدم و همزمان با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.این جانباز که راننده آژانس است و به شدت از سوی زورگیران مورد ضرب و شتم قرار گرفته، گفت دو مرد زورگیر به عنوان مسافر سوار بر خودروی 206 وی شده و دقایقی بعد پس از زدن اسپری اشک‌آور به صورت وی قصد سرقت خودرویش را داشته که با مقاومت این جانباز مواجه شده‌اند. زورگیران با مشاهده مقاومت از سوی جانباز 65 درصدی، وی را از خودرویش به بیرون پرتاب کردند و این جانباز که یک پای مصنوعی دارد، درِ سمت راننده خودرو خود را رها نکرده اما پس از طی مسافتی و کشیده شدن روی زمین از خودرو رها شده بود و زورگیران خودروی وی را به سرقت بردند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
بنیادشهیدخیلی زحمت کشیده!!!
نفرین خدا بر اون ادمایی که از جانباز دزدی میکنن وبهشون آسیب میزنن. خجالت داره بخدا.داریم به کجا میریم؟؟؟؟؟؟؟؟
بنیادشهید سرت وبالابگیر
جانبازومسافرکشی؟
جانباز ،60 در صدشیمیایی و اعصاب روان با سابقه بیش از 86 ماه در جبهه در سمنان بی خانمان و اواره شد
خاک به سر بنیاد شهید
در شهر سمنان بخاطر استاندار سمنان و مدیر کل بنیاد شهید
جانباز 60 در صد و رزمنده ای که بیش از 86 ماه در جبهه حضور داشت به دستور استاندار و مدیر کل بنیاد شهید با ضرب و شتم روانه بیمارستان کوثر سمنان در بخش اعصاب روان شد
جانباز 60 در صد شیمیایی و اعصاب روان با سابقه بیش از 86 ماه در جبهه بعد ا38 شبانه روز اواره کوچه خیابان با دستور استاندار سمنان و مدیر کل بنیاد شهید با ضرب وشتم در کلانتری 11 سمنان در بیمارستان کوثر سمنان بستری شد
با سلام به همراز شقایق
با سپاس از اینکه سایت ما را محرم دانستید و مطالعه می کنید
لطفا اگر برای ادعای خود مستنداتی دارید، برای سایت ارسال فرمایید که پیگیری گردد.
وگرنه کامنت شما فقط منتشر خواهد شد.
سلام
همراز شقایق که نشد اسم فامیلتان را درج کنید که همین خود گواه بر بودار بودن قضیه است جناب خباز معلم آموزش پرورش ، 16سال نماینده مجلس واستاندارسمنان است ما که جز خدمت صادقانه وشجاعت وتدبیر از وی ندیدیم .اصلاح طلبی دلسوز ومدبر است با چشم خود دیدم . این موضوع حتما یا کذب است یا موضوعی خاص که باید موشکافی شود . با توجه به هجمه های فراوان که براصلاحطلبان می شود خباز خادم ایثارگران است . خدایا کشورم را از سه چیز مسون بدار 1- دشمن 2- دروغ 3- خشکسالی (کورش کبیر)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi