شناسه خبر : 51308
سه شنبه 14 دي 1395 , 13:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گفت و گوی خبری با سرپرست فنی مسابقات کشوری فوتسال جانبازان

مسئولان باید برای ورزش جانبازان برنامه مدون داشته باشند

سرپرست فنی مسابقات فوتسال قهرمانی کشور جانبازان در رامسر اساسی ترین هدف برگزاری این مسابقات را فراهم کردن شرایطی که جانبازان با انگیزه و توانایی بیشتری در طی سال ورزش و فعالیت بدنی داشته باشند دانست.

فاش نیوز - سرپرست فنی مسابقات فوتسال قهرمانی کشور جانبازان در رامسر اساسی ترین هدف برگزاری این مسابقات را فراهم کردن شرایطی که جانبازان با انگیزه و توانایی بیشتری در طی سال ورزش و فعالیت بدنی داشته باشند دانست.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز، «علیرضا رجبلو» کارشناس ارشد و مشاور امور ورزش استانداری گلستان با اشاره به توانمندی و انگیزه جانبازان برای دستیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال در چهارمین روز از رقابت ها ی تیم های شرکت کننده گفت: مسلماً فعالیت و تحرک بدنی جانبازان باعث شادابی و ایجاد انگیزه برای خود و خانواده شان خواهد شد و این باید اساسی ترین تفکر و نگاه مسئولان نسبت به مقوله ورزش جانبازان در حال حاضر باشد.

وی ادامه داد: در کنار این مساله، دیدار با همرزمان و یادآوری خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس می تواند از دیگر ویژگی های مثبت این گونه مسابقات باشد.

جانباز آزاده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارکران باید با اختصاص بودجه و اعتبارات مناسب تلاش بیشتری از خود در امر ورزش جانبازان نشان دهد و دایره فعالیت ورزشی شان را گسترش دهد خاطر نشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با یک نگاه کلان و برنامه ریزی مدون از لحاظ مالی این توانایی را داشته باشد که طی سال با دست پر برای مسابقات جانبازان برنامه ریزی کند.

رجبلو اظهار داشت: در هر صورت باید بپذیریم که این گروه از جامعه یادگاران و فداکاران انقلاب و جنگ تحمیلی هستند و در سال های سختی جنگ و پس از آن همه چیز خود را بدون هیچ چشمداشتی در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی اضافه کرد:به عنوان یک کارشناس ورزشی به طور قطع و یقین می گویم که فعالیت بدنی و سالم بودن جانبازان باعث ایجاد نشاط در آنها خواهد شد و می تواند الگویی برای کسانی باشد که در جریان جنگ و مشکلات آن بوده اند باشد.

این جانباز فعال در عرصه ورزش فوتسال جانبازان متذکر شد: ما می خواهیم به یادگاران دفاع مقدس با تشویق به ورزش انگیزه بدهیم تا افراد بیشتری پای کار بیایند و همین قدر که این مسابقات راه اندازی می شود خوب است و به عنوان یک جانباز از مسئولان تشکر می کنم.

رجبلو با بیان اینکه اگر مسئولان بنیاد یک مقدار توجه بیشتری به موضوع سلامت بدنی جانبازان داشته باشند بازده بهتری خواهد داشت گفت: ما می دانیم کمبودهای زیادی در این زمینه وجود دارد ولی جانبازان به همین مقدار هم قانع هستند و به عنوان مسئول فنی مسابقات باید بگویم گروه قطع عضو فوق العاده هستند و با وجود اینکه جانباز و قطع عضو هستند تحرک و تلاش فوفق العاده ای از خود نشان می دهند.

وی ادامه داد: در خصوص سالم تنان نیز باید بگویم با وجود سن و سالی که از آنها گذشته است بسیار قوی و با نشاط در مسابقات ظاهر شده و حرفه ای بازی می کنند.

مسئول فنی چهاردهمین دور مسابقات قهرمانی فوتسال جانبازان در مازندران در پایان تصریح کرد: برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال می تواند پیام خوبی برای جانبازان سراسر کشور باشد که بر مبنای آن می توان با ورزش، روح و جسم خود را سالم و شاداب و سرزنده نگاه داشت و به مقام قهرمانی هم رسید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi