شناسه خبر : 51324
چهارشنبه 15 دي 1395 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دکتراسلام کریمی مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران :

سرمایه گذاری در ورزش جانبازان، سرمایه گذاری در توسعه سلامت است

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری 12 دوره مسابقات قهرمانی جانبازان کشور باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه رقابت های ورزشی خبر داد.

فاش نیوز - مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری 12 دوره مسابقات قهرمانی جانبازان کشور باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه رقابت های ورزشی خبر داد.

دکتراسلام کریمی مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی فاش نیوز با بیان اهداف و برنامه های آینده خاطرنشان کرد:در واقع سرمایه گذاری کردن در بحث ورزش جانبازان و ایثارگران ، سرمایه گذاری در توسعه سلامت جامعه است و از این طریق می توان بسیاری از هزینه های مربوط به درمان و آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

وی کفت:از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 10 دوره از مسابقات قهرمانی کشور ویژه جانبازان و ایثارگران برگزار شده است و یک دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دسته برتر جانبازان در هفته آینده و مسابقات بدمینتون، دارت و تنیس روی میز ویژه بانوان جانباز و همسران و دختران شاهد و ایثارگر که از 28 بهمن تا 2 اسفند در بهمن ماه در  مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تاکید کرد:هدف از برگزاری این مسابقات در عین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مجامع ورزشی ، ایجاد و توسعه سلامت جسمی و روانی جانبازان و ایثارگران است.

وی اضافه کرد:با توجه به تقاضای زیادی که از سوی جامعه هدف برای برگزاری برنامه های ورزشی با ان روبرو هستیم تمام سعی و تلاش ما بر این است تا با توجه به منابع و امکاناتی که در اختیار داریم گروه ها و رشته های مختلف ورزشی را در طول سال تحت پوشش قرار دهیم.

دکتر کریمی تاکید کرد:مسلما استمرار در برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی کشور جانبازان و ایثارگران می تواند باعث رشد کیفی و فنی ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در مسابقات شود و از لحاظ کمی نیز در آینده رشد بیشتری داشته باشیم

وی اضافه کرد:در حال حاضر با توجه به اینکه مسابقات ورزشی جانبازان و ایثارگران به صورت مستمر ادامه دارد شاهد رشد چشمگیر حضور ورزشکاران و تیم های ورزشی جامعه هدف در میادین و عرصه های ورزشی هستیم.

مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه های آینده بنیاد خاطر نشان کرد:چهاردهمین دوره مسابقات فوتسال دسته برترجانباران کشور از 20 دی لغایت 26 دیماه در رامسر برگزار می شود.

دکتر کریمی اظهار داشت:در این دوره از مسابقات که 16 تیم برتر جانبازان کشور حضور دارند طی پنج روز رقابت فشرده و تنگاتنگ تیم های برتر و تیم های سقوط کننده لیگ یک کشور مشخص خواهند شد.

وی یادآور شد: مرحله مقدماتی در چهار گروه چهار تیمی برگزار می شود و ازهر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت.

همچنین در این مرحله 8 تیم صعود کننده به صورت حذفی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که در نهایت چهار تیم برتر بعد از انجام بازی ها ی نیمه نهایی بازی فینال و رده بندی را برگزار خواهند کرد.

دکتر کریمی در خصوص برگزاری دوره های ورزشی جانبازان خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 12 دوره ورزشی در رشته های گلبال (دسته دو)، بسکتبال با ویلچر، وزنه برداری، امادگی جسمانی قدرتی، دارت شنا، پینگ پنگ، فوتسال سالم تنان و قطع عضو و مسابقات بانوان (در رشته های ورزشی دارت، بدمینتون و تنیس روی میز)در سراسر کشور برگزار یا در حال برگزاری است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
عرض سلام و ادب دارم خدمت دکتر اسلام کریمی از توجه خاصتان به ورزش جانبازان بی نهایت سپاسگزاریم.واما با توجه به اینکه ورزش کوهنوردی نیز مخاطبان زیادی دارد ممنون میشم به این رشته کم هزینه نیز توجه فرمائید تا عزیزیان جانباز از طبیعت بسیار زیبای ایزان اسلامی لذت ببرند. با تشکر جانباز قطع پا جمال رسولپور کوهنورد و قهرمان وزنه برداری جانبازان کشور
جناب دکتر اسلام کریمی،از تغییر رویکرد بنیاد واحیاء مسابقات ورزشی بی نهایت سپاسگزاریم ،حقا" روحیه ای تازه در جان ورزشکاران جانباز به همت جنابعالی دمیده شد.دستتان درد نکند و موفق و سربلند باشید.مضافا" اگر هدایای قهرمانان نیز زودتر پرداخت شود این حلاوت و شیرینی چند برابر می شود .جزاکم الله بالخیر
با سلام منم به نوبه خودم از اقای اسلام کریمی تشکر میکنم
سلام اقای اسلام کریم از مجموعه ورزشی جانبازان قم بازدید نمودید ورزش روشن دلان را از قبیل تیروکمان و دارت قول مساعد دادید فراموش نکنید تشکر از شما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi