شناسه خبر : 51336
چهارشنبه 15 دي 1395 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتایج نهایی مسابقات دسته یک فوتسال جانبازان اعلام شد +گزارش تصویری

اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات دسته یک فوتسال جانبازان در رامسر با معرفی تیم های برتر برگزار و نتایج نهایی این مسابقات اعلام شد.

فاش نیوز - اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات دسته یک فوتسال جانبازان در رامسر با معرفی تیم های برتر برگزار و نتایج نهایی این مسابقات اعلام شد.

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات دسته یک فوتسال جانبازان در رامسر با معرفی تیم های برنده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فاش نیوز به این مسابقات، در بخش جانبازان قطع عضو تیم های فارس، تهران بزرگ و اصفهان به عنوان تیمهای برتر انتخاب شدند.

بنابراین گزارش در آخرین روز از برگزاری مسابقات فوتسال جانبازان قطع عضو پیش از ظهر امروز، 15 دی ماه تیم های فارس با کرمان و اصفهان با گیلان برای رده بندی به مصاف هم رفتند که در بازی اول به علت عدم حضور تیم کرمان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به نفع فارس خاتمه یافت.

 


 

در بازی دوم نیز اصفهان در مقابل گیلان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر گیلان را شکست داد. در بازی سوم تیم های خوزستان و تهران بزرگ  در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم خوزستان با نتیجه 2 بر صفر بازی را به تهرانی ها واگذار کرد.

بر پایه این گزارش در مجموع امتیازات تیم فارس با 15 امتیاز، تهران بزرگ با 12 امتیاز و اصفهان با 9 امتیاز مقام اول تا سوم فوتسال جانبازان قطع عضو را به خود اختصاص دادند.

در بخش سالم تنان نیز  در رقابت های رده بندی پیش از ظهر امروز دو بازی برگزرا شد. در بازی اول تیم های کهگلویه و بویراحمد و لرستان به مصاف هم رفتند و نتیجه بازی 3 بر 1به نفع تیمکهگلویه و بویراحمد پایان یافت.

 


 

بدین ترتیب تیم کهگلویه و بویراحمد، مقام اول و تیم لرستان مقام دوم را به خود اختصاص دادند. در بازی دوم نیز کرمان در مقابل اصفهان قرار گرفت و نتیجه را 2 بر 1 به حریف واگذار کرد و تیم اصفهان به مقام سوم مسابقات سالم تنان نائل شد.

بر اساس نتایج این دوره از مسابقات، تیم های اول تا سوم به لیگ برتر که در روز دوشنبه  20 دی ماه برگزار خواهد شد، صعود می کنند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi