شناسه خبر : 51375
شنبه 18 دي 1395 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی جهادی شهید مهدی حسینی

گروه جهاد و حماسه: شهید مهدی حسینی از سال ۱۳۷۸ وارد سپاه شد و همواره در تمام درگیری‌ها حضور مؤثر داشت این شهید بزرگوار نقش مهمی در کنترل شهر «حما» داشت و عاقبت توسط عوامل تکفیری شناسایی، و در حومه دمشق توسط عوامل انتحاری به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) شهید مهدی حسینی متولد بیست و هفتم مردادماه سال ۱۳۵۹ در محله شهید مدنی نظام‌آباد دیده به جهان گشود؛ این شهید بزرگوار بعد از طی کردن دوران تحصیل وارد دانشگاه افسری سپاه شده و در سال ۱۳۷۸ پس از اتمام دوران دانشگاه در یکی از یگان‌های سپاه مشغول به خدمت شد.
مهدی با توجه به مأموریت‌های کاری به سوریه، لبنان و عراق سفرهای متعددی داشت.
از ویژگی‌های بارز او اهتمام بسیار زیاد در یادگیری زبان‌های خارجی بود به گونه‌ای که به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و عربی تسلط کامل داشت.

 از دیگر خصوصیات بارز مهدی، تبعیت از ولایت فقیه، مهربانی و خنده‌رویی بود.
مهدی در سال ۸۸ در مهار فتنه نقش بسزایی داشت که نمونه آن خط‌شکنی در درگیری‌های روز عاشورا بود.
آقامهدی از ابتدای جنگ سوریه در این کشور حضور مستشاری و مؤثر داشت. این شهید در چند نوبت سفر به کشور عراق داشت و کمک مستشاری به نیروهای عراقی می‌داد.

 مهدی حسینی با اخلاق خوب و پسندیده خود نقش اساسی در کنترل شهر «حما» داشت و باتوجه به حضور مؤثرش در عملیات‌ها توسط عوامل تکفیری شناسایی شد و عاقبت پس از سال‌ها جهاد در راه خدا و دفاع از حریم آل‌الله(ع) در حومه دمشق توسط عوامل انتحاری تکفیری‌های مزدور به شهادت رسید.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi