شناسه خبر : 51397
یکشنبه 19 دي 1395 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دادگاه مدیر مسئول فاش نیوز فردا برگزار می شود

دادگاه مدیر مسئول پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوز(فرهنگ ایثارو شهادت) فردا به صورت علنی برگزار می شود.

فاش نیوز -  دادگاه مدیر مسئول پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوز(فرهنگ ایثارو شهادت) فردا به صورت علنی برگزار می شود.

دادگاه مدیر مسئول پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوز(فرهنگ ایثارو شهادت) مربوط به پرونده شکایت یکی از قضات شهرکردی به خاطر درج خبر مادر شهید، ساعت 10 صبح فردا در تهران - خیابان خیام - خیابان خاور- جنب کاخ گلستان - ساختمان شماره 2 قوه قضائیه - طبقه اول - مجتمع کارکنان دولت به صورت علنی برگزار می شود.

گفتنی است درپی درج خبری با عنوان «مادر75ساله دو شهید که 15 بار به زندان افتاده!/ کلیپ» و مطالب مربوط به آن، یکی از قضات شهرکردی مرتبط با این موضوع به نام«نادر اسکندری» اقدام به شکایت از این پایگاه خبری حوزه ایثار و شهادت و مدیر مسئول آن کرده است.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام
بخواست خداوند که حامی مظلومان است حق پیروز است .
برای پیروزی فرمانده ساقی عزیز دعا می کنیم .
نتیجه بد عمل کردن ها همین میشه گلم که جانباز هفتاد درصدی رو به خاطر دفاع از مادر شهید همرزمش به دادگاه بکشن ؟ آن وقت اون نماینده تو هوا یه حرفی می زنه به قوه قضاییه و میگه از حق نمایندگی ام استفاده کردم .
خدا عاقبت این جانباز رو ختم بخیر کنه ؟
حالا خوبه من هستم که وقت ملاقات بیام یه ساندیس براش ببرم والا باید کنج غربت زندان رو هم تحمل می کرد . حالا کجا تا بدانید دوستان مدعی چه گندی زدن به دفاع از فرهنگ ایثار و شهادت ؟
سلام برمدیرمسول خوب ودلسوزفاش نیوزجناب اقای ساقی عزیز.جناب اقای ساقی اگرچنانچه دراین دادگاهی شمامدیرمسول خوب لازم است مارزمندگان وجانبازان روزدادگاه جلودادکستری جهت حمایت ازجنابعالی تشریف بیاوریم؟واگرهم لازم نیست بازجنابعالی هرچی دستوربفرماییدمافرمانبریم ...درودبرجانباز70%گرانقدرساقی عزیزکه همیشه برای مارزمندگان .جانبازان.وخانواده محترم شهداخودش رابه دردسرمی اندازدهزاران درودبه جناب اقای ساقی ودیگرعزیزان این سایت...مارزمندگلان .جانبازان.خانواده محترم شهداهمچنان پشت سرجناب اقای ساقی هستیم وایستاده ایم%%%%%رزمندهداوطلب27ماه جنگ مشکانی
تا بوده چنین بوده که سردار حق ,, بر سر دار است ....

خداوندا چنین روا مدار که سیرت و منش رهروان ولایت خمینی بت شکن در محکمه الهی تو سر بریده شود .
خداوندا تو شاهد باش و منتقم , که یاران حق و حقیقت را باز هم در محراب فرق میشکافند .

برایت دعا میکنم ای منادی حقیقت , ای گرانمایه ترین شهود زنده تاریخ که حرمتت بر جماعت مسلمان واجب است .
علی یار و یا ورت .
مگر تهمت زده..........ویا واقعیت نگفته...
قوه قضاییه نهادیست حاکمیتی و حکومت باید حامی ایثارگران باشد از طرفی فاش نیوز فقط بر اساس مدارک از حق یک مادر شهید دفاع و اطلاع رسانی کرده است در ضمن در قانون بر اصل برخورد با متهم یا مجرم بر اساس شخصیت فرد و موقعبت جسمی و روانی آن تأکید شده است قاضی محترم فقط میخواسته اند قانون بصورت کامل انجام شود چون به اصل عمومی بودن مجازاتها برای همه مجرمان اصرار داشته اند ولی شرایط این مادر شهید با توجه به اینکه عزیزش را در دفاع از کشور از دست داده است و در شرایط روحی و روانی خوبی بسر نمیبرند با دیگران متفاوت است بهتر بود از روز اول مراعات حال این مادر شهید را داشته باشند و دیگر اینکه اطلاع رسانی فاش نیوز نباید زیر سوال برده شود زیرا بر خلاف اصل ۲۴ قانون اساسی میباشد که مطبوعات و رسانه ها را در بیان مطالب ٱزاد میداند مگر اینکه مخالف مبانی اسلام یا نظم عمومی باشد ان شاء الله که این سوءتفاهم بین قاضی محترم و مدیر فاش نیوز برطرف شود و جایگاه این مادر شهید بزرگوار حفظ شده و به حقشان برسند.
سلام ، شما را به خداوند متعال میسپاریم و امیدواریم خون شهیدان و درد و معلولیت جانبازان و صبر خانواده شهدا و دستان و چشمان رو به آسمان مردم مظلوم و اشارات عالم غیبی رهبر معظم انقلاب موجب قوام اسلام و اجرای عدالت و نابودی منافقان و خائنین گردد ان یشا الله
خدا به تمام کسانی که برای مردم مظلوم و ستمدیده زحمت می کشند و خدمت میکنند . اجر و ثواب دنیایی و اخروی عنایت کند و کسانی که به این مردم خیانت میکنند خداوند آنها را رسوا و خوار و ذلیل کند . انشاا....

...

جناب آقای فتح الله حسینی نماینده سابق مجلس .

که از رزمندگان دفاع میکرد .

مجلس این دوره غایب است .

جناب آقای مجتبی رحماندوست .

نماینده تهران که از معیشت رزمندگان دفاع میکرد .

این دوره خلوت است .

جناب آقای بهروز ساقی عزیز .

که از حقوق رزمندگان دفاع می کرد .

این دوره :

میوه ۴ کیلو ۱۰ هزار تومان .

از کجا پول بیاریم ملاقاتی ؟!

خدا صبرش دهد ؟!

...

شما خودت هم گلی هم شیرینی هم میوه ... اصلا یه تنه یه عالمی ..
حالا برو دم دادگاه از مدیر سایتمون دفاع کن ..،
اصلا حرف نزنی هم حضورت ارزشمنده ..
اگه مدیرمونو بگیرن دیگه همین یه محفلی هم که داشتیم تعطیل میشه هیچ جا نیست بریم درد دل کنیما ...

...

جناب آقای فتح الله حسینی نماینده سابق مجلس .

که از رزمندگان دفاع میکرد .

مجلس این دوره غایب است .

جناب آقای مجتبی رحماندوست .

نماینده تهران که از معیشت رزمندگان دفاع میکرد .

این دوره خلوت است .

جناب آقای بهروز ساقی عزیز .

که از حقوق رزمندگان دفاع می کرد .

این دوره :

میوه ۴ کیلو ۱۰ هزار تومان .

از کجا پول بیاریم ملاقاتی ؟!

خدا صبرش دهد ؟!

...

بهروز ساقی :

ملاقاتی داری ؟!

یه مشت گدا گشنه جنگ اومدن ملاقاتی ؟!

اگر از نجومی بگیرا دفاع میکردی :

میوه و آجیلت روبراه بود ؟!

از رزمنده ها دفاع می کنی :

آهای پسر یه لیوان آب شیر واسه ساقی بیار ؟!

...


فاش نیوز سنگ صبور وسوپاپ اطمینان رزمندگان بوده هست خواهد بود..در موقع دلتنگی ها ... سختیها...غمها...دوستت داریم عزیز... گرامی... گرامی.....خداوند پشت و پناهش باشد انشاالله
درود بر شما جناب ساقی بزرگوار و درود به همکاران گرامیتان شما یادگار 8 سال دفاع مقدس هستید و نور چشم ما و همرزم ما رزمندگان جانبازان خانواده شهدا و ازادگان هستید و ما کسی را برای درد دل و احقاق حق و بی عدالتی و بیان مشکلات خودمان بخصوص برای ما رزمندگان فاقد شغل کسی را بهتر و دلسوزتر از شما نداریم درود خدا برشماباد که با بی عدالتی صاحبان زر زور قدرت کنار نمی آیید و شما همواره پیروزید و این وعده خداوند منان است برای بندگان صالحی مثل شما که از حق مظلوم دفاع میکنید خدا باشماست چون گفتار کردار پندارتان نیک است ما نیز برای تندرستی و پیروزی شماو روسیاهی ظالمین دعا میکنیم و همواره باشما هستیم بدرود
ما آماده حمایت از فاش نیوزیم. اشاره ای کافیست تا حضوری قدرتمند یابیم
سلام . فاش نیوزیا چند نفرتون با فکر نگرانی دکتر این وقت شب بیداره ؟ بگیرید بخوابید نترسید . من می دونم حاجی موفق میشه . گرچه من یه کم از کاراشون دلخورم یه کمم متحیر . اما الان به نیت سرافراز بیرون آمدن حاجی از این مرحله بلند شدم که براش دعا کنم . من به همون قاضی هم گفتم آدم چاپلوسی نیستم . به همین دلیل از حرفام تعجب نکنید . به نظر من حاجی اشتباه کرد تا این حد خودشو درگیر کرده . حالا با حرفام روحیه ایشونو خراب نکنم . ان شالله خدابه دعای خانواده مظلومش و نیت خیر خودش کمکش می کنه . من فکر می کنم در این مرحله هر کسی می خواد از ابهت سایت دفاع کنه باید با اسم واقعی نظرشو بنویسه . هیچ فاش نیوزی معتقدی اهل تهمت زدن و حرف واقعی نزدن نیست . حاجی هم نه تهمت زده نه غیر واقع گفته . فقط کاری کرده که به نظر من نباید اینطور وارد قضایا می شد . حالا ان شالله بعد بیشتر درباره اش صحبت می کنیم . فردا فقط ( ترسوها و نون به نرخ روز خورها )با اسم مستعار زیر این مطلب کامنت می ذارن . نگی نگفتی . گفتم !
التماس دعا و دعا کردن برای همه گرفتارها یادتون نره .امروز روز شهادت خواهر امام رضا ع و بزرگ مرد تاریخ ایران امیرکبیر هم که هست . همینا کافیه که امید داشته باشیم روح صلحا و پاکان پشت و پناه افرادیه مثل دکتر که از حق و حقیقت دفاع می کنن .

متاسفانه چند وقتی است که خبر به محکمه کشاندن یک جانباز نخاعی هفتاد درصد به نام دکتر ساقی که سمت مدیر مسئول سایت فاش نیوز را دارد دل دوستان علاقمند به حفظ ارزشهای دفاع مقدس را به درد آورده است . اتهام او نشر درددل یک مادر شهید شهرکردی است . این روزها که در جدیدترین خبرها حمله اراذل و اوباش به یک جانباز قطع پا و سرقت ماشین او در فضای مجازی نشر یافت ، به راحتی می توان علت اقدام این جانباز حقگو را درک کرد . این روزها از گوشه و کنار خبرهای ناخوشایندی از هتک حرمت به خانواده شهدا و جانبازان شنیده می شود . به عنوان مثال خبر دست فروشی مادر یک شهید را مطرح می کنم که بازتاب زیادی داشت . گرچه دست فروشی و کسب حلال امری پسندیده است اما درد آنجاست که در اذهان ملت جا کرده اند که به خانواده شهدا و جانبازان چه امتیازاتی که نمی دهند ؟ حال بماند موضوع درمان و دادن خدمات درمانی به آنها که کم کم می رود به یک غصه غم انگیز تبدیل شود . این همان احساس درد و مسئولیتی است که باعث شد مدیر سایت درباره همرزمانش داشته باشد و یکی از نمونه برخوردها با این قشر را نشر بدهد و از ساحت مدیران مسئول جواب بخواهد . اما ببینید کار تا کجا پیش رفت که امروز منتظر اخبار واصله از محکمه او هستیم .
عزیزان ! احکام اسلام بر اساس مبانی استوار است که با رعایت آنها می توان به رشد و کمال مطلوب رسید . یکی از آن آموزه ها "گفتن حق" است . امام علی علیه السلام به عنوان بزرگترین اسوه حقگویی درباره عظمت حق و تبعاتی که بر آن مترتب است چنین می فرماید :حق سنگین است اما گواراست . سخن گفتن درباره حق از سکوت بر باطل بهتر است(من لایحضرالفقیه ، ج 4 ص395) . پیامبراکرم ص نیز در همین باب می فرمایند :قل الحق ولو علی نفسک . یعنی حق را بگو هر چند به زیان خود باشد(کنزالعمال ) .
حق گویی در کنار "حق پذیری" باعث اصلاح جامعه و حفظ و ثبات امنیت و آرامش هر اجتماعی است . پیامبر ص در این باره نیز بیانی ارزشمند دارند . او فرمود : حق را چه کوچک و چه بزرگ بپذیر هر چند دشمنت باشد . (کنزالعمال )
اما به سبب تسلط هواهای نفسانی بر روح انسان حق گویی و حق پذیری یکی از آموزه های مهجور و گمنام در آیین مقدس اسلام شده است و این می شود که شخصی همچون مدیر سایت فاش نیوز که در قاموس فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک شهید زنده ارزش دارد بخاطر حق گوییش به دادگاه فراخوانده می شود و یافتن یک حق پذیری برای شنیدن صدای بر حق این قشر معظم از حلقوم دکتر ساقی به سختی امکان پذیر است .
این اتفاقات برای آن است که سایه غرور و خودخواهی چنان بر روح انسان سایه می اندازد که قدرت شناخت حق و پذیرش آن را از دست می دهد و اینجاست که فرد یکی از ابعاد فطری خود را یعنی حقیقت جویی را در وجودش سرکوب می کند . البته در اینجا باید گفت : زیباترین وجه حق پذیری آن است که فرد دانستن حق ، حتی اگر عیبی از عیوب او باشد را به عنوان یک هدیه از جانب دوست قبول کند و چه دوستی ارزشمند تر از جانبازان و خانواده بزرگ ایثارگران برای مدیران کشور ، که با بذل جان و سلامتی خود در راه رفاه و امنیت مردم و کشورشان حد اعلای دوستی خود را به اثبات رساندند و اینک با هزاران درد و جراحت روزگار می گذرانند . بنابراین چه خوب است که مدیران و از جمله قضات محترم در مواجهه با طرح مساله از جانب عزیزان جانباز نگاه دیگری داشته باشند و اگر اشتباه کردند غرور خود را کنار بگذارند . آنها مطمئن باشند شخصیتهایی همچون ساقی در دوستی صادق هستند و طرح سوال آنها را حقی از حقوق مسلم پیشکسوتان جهاد و ایثار بدانند . سلامتی همه حق گویان صلوات .
جهت حمایت ازفاش نیوزودکترساقی آمادهیم..
با سلام. ساقی عزیز کار برا رضای خدا بیدرد سر نیست
باعرض سلام وتسلیت درگذشت ایت ا...هاشمی مظلوم.جناب ساقی خدارا ازیادنبریدکه یارویاورمظلومان وبی کسان است وازمبارزان شنبه که روز روزانهاس به اوپناه ببریدوحق یارتان.
الگوی جانباز واقعی که با خشوع وتواضع از رزمندگان دفاع کرده یاروغمخوارآنها بوده ..علی یارت برادر

...

ساعت ۱۰ صبح فردا ؟!

کدوم فردا ؟!

فردای بعد از امروز ؟!

یا فردای بعد از آنروز ؟!

مانند شرکتش در نمایشگاه ؟!

در غرفه ۳۶۱ شرکت کنید ؟!

حالا غرفه ۳۶۱ کجاست ؟!

بگرد تا کفش پاره کنی ؟!

بگرد تا پایت تاول زند ؟!

اصلاً چنین غرفه ای وجود ندارد ؟!

و اگر نبود تیر غیب ؟!

که شماره غرفه را ۳۹۱ سازد ؟!

باید بشیند و نظاره کند ؟!

تنهایی را ؟!

غم غربت را ؟!

و آه کشد ؟!

از تاریکی ؟!

که چرا ؟!

کدوم چرا :

خودت تعطیل کردی ؟!

بازدید را ؟!

حضور پر شور را ؟!

پند گیر و تکرار نشود ؟!

از عینک بین ؟!

با عینک بین ؟!

چی گفتم یکی ترجمه کنه ؟!

...

ای جان . شما هم بلدی دست همه رو ، رو کنیا ؟ ؟
از بس خندیدم دندونام نیفتاد اشکم درآمد . ممنون . گفتم فاش نیوز یه چیز دیگس .
یه چیز بگم ؟ حالا خودمونیم این شیوه ها سوء استفاده بچه مذهبی ها از باورها و احساسات دیگران نیست ؟ خدایا چقدر گریه کردم . اون سه روز روزه رو بگو ؟ اون همه دعا خوندم . یه چیز بگم . همه اون کسایی که من به زعم خودم فکر می کردم متعددند فقط یه نفر بود . همه همین حاجی دروغی بودند . اینقدر باهاشون کلنجار رفتم تا فهمیدم . بدبخت خودشم یه کم ترسیده همه پروفایلاشو تغییر داد . دیگه کنجاوی نمی کنم .خدا همه رو هدایت کنه . هر چیزی فقط یه بارش خوبه اونم تا جایی که منجر به خطا نشه . اون آدربایجانی رو بگو . وسط جمعیت اومد منو صدا زد گفت فلانی بیا خصوصی . تعجب کردم می خواستم شاخ دربیارم . ولی شک نکردم . بعد یکسال که یکی از کامنتامو پاک کرد فهمیدم ای خدا این همون حاجی دروغی که چقدر از دست کامنتای موگهی حرص می خورد چون که معتقد بود من تو کامنتام دارم با ایما و اشاره به بعضیا حمله می کنم .
هی می گم سر به سر من نذارید . خب اینکارا برای چیه ؟ من نوعی که خیلی براتون احترام قایل بودم . تمام دار و ندار من از این زندگی پر از فراز و نشیب بودید ؟ من آمده بودم ازتون کمک بگیرم . پس اینکار را برای چیه ؟ اینا هیچی حتی محمد که باهاش حرف زدم نفهمید ؟ اما من وقتی با حاجی دروغی حرف زدم اولش نفهمیدم اما بعد فهمیدم . ترجیح دادم ببینم ته دلش چیه ؟ اونم هر چه دلش خواست بهم گفت من فقط گریه کردم . شیطونه میگه برو حاجی راستکی رو پیدا کن همه چیز رو بهش بگو . اما من شیطونو لعنت می کنم و ادامه نمی دم چون فاش نیوزی هستم . ما که سوختیم اما بذار باعث دلخوشی بقیه بشیم . به جان شهدا چند نفر و چندبار گفتن بیا تو محفل ما . تو خیلی خوب پیش رفتی ، تجربه دار شدی اما من وقتی ظاهرشونو می دیدم نرفتم . با بعضی ها هم بعد اینکه فهمیدم چه مرامی دارن قطع ارتباط کردم . با همین بچه های گشنه گدای تو فاش نیوز بگردم بهتره . هیچ جا برام فاش نیوز نمیشه . آدم که نباید اینقدر حریص باشه . یه ابهتی پیدا کرده فاش که از اول بهمن متوجه می شید چی می گم . الان خیلی درگیرم . وقت ندارم . همه تون سلامت باشید . تو هر زندانی بیفتیم بخاطر حق گویی مون خدا کنه تو زندان هوای نفس اسیر نشیم . الهی آمین .

سلام بر امام مظلومان و پیشوا و مقتدای مسلمانان جهان امام خامنه ای جناب آقای ساقی شما مصداق بارز این عبارت دینی مذهبی آزادگی حقیقتی عبارت( مداد العلما افضل من دماء الشهدا) می باشید شما هر چند شهید نشدید اما همین بس که که دل های همرزمان شهدا و خانواده های شهد او جانبازان را شاد میکنید اطمینان داشته باشید به زهر قسم روح شهدا را شاد مکنید و چه توفیقی بالاتر از این میتواند نصیب انسان شود خوشا به حالتان که خدا اینقدر دوستتان دارد دوست داریم
سلام، شب جمعه ای عجب دادگاه شیرین و خوشمزه ای
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi