شناسه خبر : 51408
دوشنبه 20 دي 1395 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حالت اشتغالم قطع میشه؟

سرلک - احتراما اینجانب در سال 60 مجروح شده ام بنا به دلیل اعتقادی که خدمت به انقلاب و اسلام بود تمایلی به دریافت درصد جانبازی نداشته ام  ولی به اصرار عموی مرحوم (که خدا روحش را شاد فرمای) بالاخره در سال 1374 موفق به کسب 10% جانبازی شدم ولی این موضوع برایم مهم نبود. تا اینکه مشکلات روحی و جسمی من که بر اثر جراحات وارده بود سرانجام مرا طی سالیان طولانی به بیش از 10 بیمارستان کشاند و هر بار حداقل یک هفته بستری می شدم. سه ماه در بیمارستان روانی شهید اسماعیلی، یک ماه در بیمارستان طالقانی در بخش اعصاب و روان و ... تا اینکه بالاخره در سال 91 به علت بیماری روحی و روانی شغلم را از دست دادم (لازم بذکر است طی این سال ها به همین علت چندین بار شغلم را از دست داده بودم) تا سال 91 بعد از کمیسیون پزشکی و کمیسیون حالت اشتغال با 25% جانبازی موافقت شد.
من سال 91 که مشمول حالت اشتغال شدم برایم حقوق برقرار نکردند چرا؟ می گفتند چون شما 22 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارید آیا این موضوع صحیح است مگر طبق ماده 38 و تبصره 2 ماده 39 نباید برای اینجانب حقوق برقرار می کردند؟ طی این چند سال قادر به تامین روزانه زندگیم نبودم چه کسی پاسخ گو است من که در آن دنیا جلوی تک تک شما را خواهم گرفت!

سوال اول:
آیا اگر اینجانب که شاغل بخش خصوصی هستم، بازنشسته شود و از طریق تامین اجتماعی مستمری دریافت کنم حقوق حالت اشتغال اینجانب که حدود 10 ماه است برقرار شده قطع خواهد شد. ماده 38 و 39 می گوید که حقوق قطع نمی شود. شما چه می گویید؟


سوال دوم:
معوقات حقوق حالت اشتغال به اینجانب تعلق میگیرد یا خیر؟ در صورت پاسخ مثبت از چه سالی؟ به چه شخصی باید مراجعه کنم؟ ظاهرا همه امور به آقای میر سادتی ختم می شود.


سوال سوم:
حقوق بازنشتستگی و پاداش پایان خدمت حالت اشتغال اینجانب از کی و تحت چه شرایطی پرداخت می شود؟


سوال چهارم:

اگر در بخش خصوصی مشغول به کار شوم و برایم بیمه تامین اجتماعی رد شود، می توانم حقوق حالت اشتغال دریافت کنم؟ بازنشتستگی تامین اجتماعی چطور؟

 

برای پاسخ کتبا به آدرس ایمیل اینجانب مکاتبه فرمایید.
با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi