شناسه خبر : 51411
دوشنبه 20 دي 1395 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای برنامه ششم نظراتی داریم

مهدی- ما از نمایندگان محترم مجلس در تصویب قوانین امور ایثارگران در برنامه ششم به صورت جامع و کلی خواستار ارتقای سطح خدمات به کلیه جانبازان و رزمندگان هستیم و به صورت موردی بندهای ذیل را جهت تصویب در برنامه ششم پیشنهاد می دهیم.

1- درفصل دوم ـ مسکن ماده ۳ـ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پیشنهاد می شود جانبازان زیر 25 درصد هم به ماده فوق و تبصره های آن اضافه شود.
2-اصلاح تبصره 2 ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و تسری استخدام یکی از فرزندان جانبازان زیر 25 درصد در زمان بازنشستگی جانباز .
3- اصلاح تبصره 1 ماده 24 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و بهره مندی همسران شاغل کلیه جانبازان از سنوات ارفاقی (پیشنهاد می شود همسران شاغل جانبازان زیر پنجاه درصد اضافه شود و تبصره 1ماده 24 حذف گردد).
4- اصلاح ماده 29 و32 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و بهره مندی کلیه جانبازان و رزمندگان از تسهیلات اشتغال و کار آفرینی

پیشنهادهایی به گزارش کمیسیون تلفیق در بخش امور ایثارگران (مواد 101تا 106)  

1-   مدت جبهه رزمندگان به جای 6 ماه 3 ماه در نظر گرفته شود ( مثل ماده 103 بند 1 و 7 و ماده 104 و...) چون اعزام ها سه ماهه بود و خیلی ها در آن سه ماه در عملیات ها شرکت کرده و مجروح شدند و دیگر نتوانستند اعزام شوند
2-    پیشنهاد می شود در ماده 103 بند 4  "فرزندان جانبازان 70 درصد "حذف و فرزندان کلیه جانبازان نوشته شود
3-    پیشنهاد می شود در ماده 105 بند  2  "فرزندان جانبازان 25 درصد وبالاتر"حذف و فرزندان کلیه جانبازان نوشته شود
4-   پیشنهاد می شود در ماده 105 بند 3 جانبازان 15 درصد حذف و کلیه جانبازان نوشته شود و "فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر" حذف و فرزندان کلیه جانبازان نوشته شود.
5-    در ماده 105 بند 6 در مورد معافیت فرزندان ایثارگران از انجام خدمت وظیفه عمومی مطابق مصوبه مورخه 28/2/95 مجلس شورای اسلامی و مفاد نامه 64756/32 مورخه 25/8/95 مجلس شورای اسلامی نوشته شود و شورای محترم نگهبان نیز اشکالی نگرفته است .

اینستاگرام
چیز دیگری نمیخواید؟
ما داریم‌ دعا میکنیم که تایید کنن حالا تو...
زیاد دلخوش نباشید اینا فک کنم در شورای نگهبان تایید نشه!! البته امیدوارم که شوراتایید کنه!!
به امید خدا نمیشه
افرین اصل ماجرا این بود و شما دوستانچرا نظر محالف دادید این جق ما است
خیلی بیشترازایناحق جانبازاس.
عزیزانم شمارابه خدادلتان رابه این حرفهاخوش نکنید من جانباز40/ هستم دوفرزندلیسانس بیکاردارم شش ساله ازتامین اجتماعی بازنشست شده ام ام بچه هایم بیکارند....پس دلخوش به این حرفها نباشید
جانان من کجایی؟مجلسیون باتمام قدرت وبه دستورلاریجانی وهمدستانش دراتاقهای بسته تمام موادوبندهای برنامه ششم درموردایثارگران راحذف نمودندفقط یکی واون هم اینکه صداوسیماآهنگ ایثارگرعزیزم حالا حالت چطوره!رابنوازه وبس!!ازخواب گران خیزیددوستان که ایثارگرستیزان مجلس کارخودشونوکردند.
لطفا یکی پاسخ بدهد کدام ماده هارا حذف کردند از برنامه ششم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi