شناسه خبر : 51419
دوشنبه 20 دي 1395 , 15:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هرکسی هستی، برو یه جای دیگه!

علی علیزاده - اینجانب جانباز نخاعی و 70 درصد دلفان

  شنبه 18 دی ماه همسرم که به علت سرگیجه و بالا پایین شدن فشار خون که گاه تا مرز بی هوشی پیش می رفت و با نامه بستری اورژانسی به بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد مراجعه و پس از چند ساعت معطلی و رفت و آمد بین اورژانس و پذیرش بیمارستان از پذیرش بیمار به بهانه نبود تخت امتناع کردند در حالی که تخت خالی موجود بود.

 وقتی سوال کردیم وقتی تخت خالی هست چرا بستری نمی کنند؟ با این عنوان که این تخت ها از قبل رو شده از پذیرش بیمار امتناع نمودند و در جواب نشان دادن کارت جانبازی هم گفتند هر کس می خواهی باش برو بیمارستان دیگه. در حالی که تنها بیمارستان مجهز به ام آر آی و سی تی اسکن شهر خرم آباد همین بیمارستان هست و دکتر هم برای همسرم ام آر آی و سی تی اسکن تجویز نموده بود.

 اینجانب هم با توجه به وضعیت جسمی و اینکه ساکن شهرستان دلفان بودم، برای بسیار سخت هست و میباشد که به بیمارستان دیگری مراجعه کنم اما با توجه به وضعیت همسرم مجبور شدم به یک بیمارستان خصوصی مراجعه کنم لطفا" پیگیری شود!!!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ساز مخالف، و ضدیت با ایثارگران زیاد شده.
خانواده ما چهار رزمنده در جبهه داشته است.
که یک شهید و یک جانباز تقدیم راه خدا و انقلاب کردیم.
متاسفانه دیروز برادرم برای پرستار جهت کمک به مادرم به بنیادشهید منطقه سه .......... مراجعه می کند. که فرمی جهت تکمیل به ایشان دادند.
اما جالب است که بنیادشهید گفته آن تختی که برای پدرت دادیم و کپسول اکسیژن را بعد از چندین سال باید پس دهید؟
چقدر دقیق بررسی می کنند و مو را از ماس می کشند.
این اختلاس ها چرا پاسخگویی ندارد؟
یا عدم پاسخگویی به جانباز زیر25درصد و اعصاب و روان شدید؟
واقعادلسوزان نظام هم شورش رادراوردند.اون ازمادرشهید.این ازجانباز70درصدوازاین قبیل خیلی توهمین سایت هستندکه دارندازبی توجهی به این قشرناله میکنند.چرامسولین بالا دست یکی ازاین نفرات رااخراج نمیکندتابدانندکه بابا این مملکت ازصدقه سری همین جانبازان وشهیدان ورزمندگان است مگرشماچکاره هستی که بگویی بروجای دیگر؟بیمارستان مال پدرت است؟....هزاران نفرین به مسولینی که جلواین رفتارهای زشت رانمیگیرندودراخراین ضربه یواش یواش بخودشان میخوردانوقت متوجه میشوندکه دیگه دیرشده بایدکاسه کوزه شونوجعم کنند...زمان جنگ وکمی بعدازجنگ این رزمندگان جانبازان وخانواده محترم شهداچقدراجروقرب داشتندکجارفت انهمه ادعا؟کجارفت انهمه خاطرخواهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نفرین به همتون رزمنده داوطلب27ماه جنگ وداغ دیده ازدست مسولین مشکانی وهمه رزمنده های دیگر.........
ناراحت نباشید مردمی که قدر رزمندگان و کشته شدگان و مجروحان جنگشان را ندانند عاقبت وحشتناکی در انتظارشان است تاریخ تکرار میشود و هرکسی نتیجه رفتار خودرا میبیند این وعده الهی و قانون طبیعت است.
سلام برادر عزیز شما 70 درصد بدن خودت را در راه این وطن دادی من جبهه رفته میدانم 70 درصد یعنی چه آخه اونه که پشت صندلی نشسته چخبر دارد جانباز 70 درصد یعنی چه این بیمارستانها باید نمایندبنیاد یا نماینده ایثارگران داشته باشد دیگر بی احترامی بس نیست به این عزیزان درد دل را باید به چاه کور پیدا کرد و درد دل را گوفت خدا یا عمرمان تمام شد و این مسوولین مسوولیتی که داشتن یاد نگرفتن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi