شناسه خبر : 51428
سه شنبه 21 دي 1395 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام شهیدی به 4 مادر شهید

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پی درگذشت مادر 4 شهید

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پی درگذشت مادر 4 شهید

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم محترم قبادی شهرضایی» مادر بزرگوار شهیدان معظم «حسن، حسین، فاطمه و افسانه قربانی» و همسر شهیدا گرانقدر «علی باقری» و مادر جانباز والا مقام «رباب باقری» پیام تسلیتی را صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر باقری
سلامٌ علیکم
درود بر محضر مادران  شهدا؛ بانوان مؤمنی که محبت مادری را تا بالاترین حد ممکن متعالی می سازند. زبان از وصف منزلت این ایمان قاصر است؛ چرا که نمی توان در ترادف  مهر مادری و بخشیدن عزیزتر از جان، واژه ای را معادل ساخت. درود بر ایمان معنوی و مشی متعالی همسران و مادران شهدا، آنان که سرلوحه صلابت، ایثار و بردباری اند.

 درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم محترم قبادی شهرضایی» مادر بزرگوار شهیدان معظم «حسن، حسین، فاطمه و افسانه قربانی» و همسر شهیدا گرانقدر «علی باقری» و مادر جانباز والا مقام «رباب باقری» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض
می نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای آن مرحومه مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.
سید محمد علی شهیدی

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi