شناسه خبر : 51429
سه شنبه 21 دي 1395 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهدای جهان اسلام

بزرگداشت شهدای جهان اسلام و کنگره شهدای منای جهان اسلام برگزار می شود

بزرگداشت شهدای جهان اسلام و کنگره شهدای منای جهان اسلام برگزار می شود

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد خراسان رضوی گفت: اجرای کنگره بزرگداشت شهدای جهان اسلام و کنگره شهدای منای جهان اسلام از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالی است که به نام مشهد مقدس نامگذاری شده است.

 به گزارش خبرگزاری آریا، عابدین عابدی مقدم در نشست مشترک با مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی و با محوریت برنامه های مشهد 2017 در سخنانی ضمن تقدیر از همراهی آستان قدس رضوی با بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های این طرح فراملی اظهار داشت: مشهد مقدس به خاطر وجود با برکت امام رضا (ع) و شهادت و مبارزات این امام همام بوده که به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 شناخته شده است.

 وی افزود: اجرای کنگره بزرگداشت شهدای جهان اسلام، کنگره بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدای جهان اسلام، کنگره شهدای منای جهان اسلام و نمایشگاه ویژه طرح مشهد 2017 با موضوعیت ایثار و شهادت، برافراشته شدن پرچم عتبات عالیات در بهشت رضا(ع) و گلباران و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور مسئولین کشوری و یا استانی و خانواده های شهدای جهان اسلام از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالی است که به نام مشهد مقدس نامگذاری شده است.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: تبیین برنامه ها و ارزیابی آنها می تواند منجر به برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها شود، به طور قطع همکاری آستان قدس رضوی و دیگر دستگاه ها با بنیاد خراسان رضوی می‌تواند تاثیر بسزایی در برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها داشته باشد.

 گفتنی است در این نشست حسینی معاون فرهنگی، خدیوی معاون تعاون، طوریان رییس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و اربابی مسئول امور ایثارگران آستان قدس رضوی نیز حضور داشتند.

 لازم به ذکر است در این نشست بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی از اجرایی شدن برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری با موضوعیت مشهد 2017 استقبال و آمادگی آستان قدس رضوی را برای همکاری لازم با این نهاد اعلام کرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi