شناسه خبر : 51431
سه شنبه 21 دي 1395 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مصطفی، ولی فقیه را درک کرده بود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صدیقه سالاریان در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه نزدیک به 29 سال در شهر همدان و بین مردم شهیدپرور این دیار زندگی کردم، از دیانت این مردم سخن به میان آورد و بیان داشت: باید همواره تابع ولایت فقیه بود تا کشور از آسیب دشمنان در امان بماند.

وی با اشاره به ولایتمداری فرزندش، گفت: مصطفی جوانی بود که سنش اقتضا نمی‌کرد که امام را درک کند؛ اما ولی فقیه زمان خود را به خوبی می‌شناخت.

مادر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه مصطفی نمونه اعلای یک جوان انقلابی بود، افزود: او شرایط را به خوبی درک کرده بود و در هر برهه زمانی اقدامات لازم را انجام می‌داد.

وی با اشاره به اینکه وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد مصطفی 9 ماهه بود، تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس همراه پدرش در تشییع پیکر شهدا شرکت می‌کرد و از همان دوران او را برای دفاع از انقلاب آماده کردیم.

سالاریان با بیان اینکه مصطفی وقتی وارد سایت هسته‌ای نطنز شده بود می‌گفت در زمان گرفتن هر تصمیمی به یاد تشییع پیکر شهدا می‌افتد، گفت: خدواند متعال در همه مراحل زندگی به او لطف داشت.

وی با اشاره به اینکه خدا به مصطفی کمک کرد که در راه خواسته امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حرکت کند و هرچه در توان داشت را به اجرا گذاشت، در ادامه از فعالیت او در مسجد سخن گفت و خاطرنشان کرد: به نهج‌البلاغه علاقه ویژه داشت و همواره همه را  به مطالعه این کتاب ارزشمند دعوت می‌کرد و خود نیز به آموزه‌های این کتاب انسان‌ساز عمل می‌کرد.

مادر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه او وظیفه خود را به عنوان پدر، فرزند و همسر به خوبی انجام می‌داد، گفت: وقتی در منزل بود به قدری محبت می‌کرد که همه فراموش می‌کردند او شبانه‌روز مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز وظیفه خود را به خوبی درک و انجام دهند، اظهار کرد: جوانان در هر عرصه‌ای هستند باید به خوبی به وظایف خود عمل کرده و در راه سربلندی و پیشرفت کشور گام بردارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi