شناسه خبر : 51432
سه شنبه 21 دي 1395 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حزب‌الله لبنان عملیات قهرمانانه قدس را ستود

حزب‌الله لبنان عملیات استشهادی قدس را ستود
 
حزب‌الله لبنان عملیات شهادت‌طلبانه اخیر در قدس اشغالی را ستود و آن را عملیاتی قهرمانانه خواند.
به گزارش بلاغ، به نقل از سایت اینترنتی النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات شهادت‌طلبانه دلیلی بر پایبندی مردم فلسطین به مقاومت به عنوان تنها راه برای آزادی اراضی‌شان از دست صهیونیست‌ها است. این عملیات همچنین تجلی پافشاری مردم فلسطین برای وارد کردن خسارت‌های شدید به دشمن با انواع روش‌ها و ابزارهاست.

در این بیانیه آمده است: عملیاتی که شهید "فادی قنبر" انجام داد حق و واجب بود. این عملیات از بطن مقاومت مردم فلسطین شکل گرفته و به هیچ وجه نباید آن را در چارچوب تروریسم جهانی دانست. رژیم صهیونیستی خود اساس و پایه تروریسم در منطقه ما و دلیل تمامی فجایعی است که امت ما از دهه‌های قبل از آن رنج می‌برد.

حزب‌الله لبنان به مردم فلسطین و خانواده این شهید قهرمان تبریک گفته و بر حمایت دائم این حزب از مردم فلسطین برای آزادی تمامی خاکشان از دست صهیونیست‌ها تأکید کرد.

اخیرا" فادی قنبر، جوان فلسطینی با کامیونش نظامیان صهیونیست را در جنوب قدس زیر گرفت که به کشته شدن شش سرباز اسرائیلی و زخمی شدن ۱۸ تن دیگر منجر شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi