شناسه خبر : 51451
چهارشنبه 22 دي 1395 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی درست کار نمی کنید...!

ایرج رحمانیان ۶۵ %- وقتی به یه مجروح جنگی نگفتن بخاطر عمل جراحی ناشی از جنگ، تو برو خرج کن بعدا" بیا حساب کن... وقت حساب هم نگفتن چرا فلان بیمارستان بستری شدی و یا چرا داروی خارجی مصرف کردی و محل زندگیش رو از یه منطقه صنعتی و کارگری به جای آروم منتقل کردید یا خودروی مناسب بهش دادید یا وقتی با خانواده اش میره بیرون که دلش باز بشه، بچه اش ایراد خرید گرفت شرمنده اون نشد.

 وقتی رفتید درب خونه ایثارگران گفتید چه مشکلی دارید؟ وقتی اونقدر به وضعیت معیشت ایثارگران رسیدید که بچه ایثارگران از بچه های یه مشت رانت خوار و مفسد اقتصادی در بدنه دولت بهتر زندگی کرد... وقتی مردم مشکلات جامعه را بخاطر بزرگنمایی بنیاد مبنی بر خرج بالای ایثارگران ندانستند... وقتی یه کارمند که زمان جنگ بچه ای بیشتر نبوده متوجه نباشه زندگیش مدیون آسیب دیدگان در جنگ است و تا فهمید شخص مجروح هست شخصا کارش را انجام دهد... تا زمانی که مسئولی صندلی ریاست خودش رو مدیون ایثارگران نداند... تا وقتی که بعداز گذشت ۳ دهه از اتمام جنگ مشکل درمان و مسکن و رفاه و آسایش یک ایثارگر و خانواده آن برطرف نشده باشد و صدها مورد دیگر که از گفتن آن معذوریم حل نشود، چطور مسولان دولتی و بنیاد از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می گویند؟

 وقتی ایثار و فداکاری یک رزمنده با مجروحیتی که در پی داشته تبدیل به فاجعه در زندگی آن شده به جای افتخار به آن این فرهنگ را که فقط نامی از آن مونده است را به چه کسانی می خواهیم انتقال دهیم؟ اگر ایثار و شهادت باعث درماندگی یک عده مظلوم شود که فقط بخاطر یک تصمیم که آن هم فداکاری و از خودگذشتگی برای کشور و مردم و پایداری نطام جمهوری اسلامی بوده و الان همان ها حق اینها را با بهانه های مختلف پایمال می کنند، به راستی دریافت کنندگان فرهنگ ایثار و شهادت که فقط در حد یک نظریه است چه کسانی هستند؟

 انسان ها ذاتا" سودگرا هستند و به دنبال چیزی می روند که جنبه مالی داشته باشد. مگر می شود این فرهنگ را به قول خودتان در حد یک حرف نگه داشت و با شعار و صحبت مردم را آماده فداکاری از کشور کرد؟! برگزاری چند جلسه با حضور ایثارگران و مسئولین بنیاد و تشریح معانی آن و عدم نتیجه مثبت و تاثیر گذار به معنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیست و این کار زمانی نتیجه بخش است که همه مشکلات ایثارگران حل شده باشد و این کار فرهنگی با برنامه ریزی صحیح انجام شود به نظر میرسه همه کارها در کشور ما به صورت معکوس و از آخر به اول باید صورت بگیرد و تابع هیچ نظم خاصی نیست.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام.بایدجان بدیم و برویم تافریادرسی پیداشود!!!!!!!!!!!!!!!!
بايد از برادران ازاده درس بگيريم که هميشه با اتحاد و يکدلي جمع ميشوند و تمام مشکلاتشان حل ميشود مثل درصد که مدت جبهه را با اسارتشان جمع کردند .که در حق رزمنده ها پس از 27 سال هنوز درست نشده ...

جمع شويد جلوي مجلس و شوراي نگهبان و حق خود را بگيريد ...در همين سايت اطلاع رساني کنيد و قرار بگذاريد در تلگرام هم ميشود هماهنگي کرد ...
سلام آقاي رحمانيان عزيز واقعا" عالي گفتيد عين حقيقته ولي كو گوش شنوا ولي بايد ايثارگران حقيقت را بگويند تا بلكه يه بچه مسلماني پيدا بشود حرف اين ايثارگران را گوش بدهد. من از مسئولين بنياد متعجبم چرا در تصميم گيري ها در مورد ايثارگران از ايثارگران استفاده نمي كنند. به جاي استفاده از ايثارگران از يه مشت از ادمهاي استفاده مي كنند كه نه اصلا" جبهه ديده و نه درك از ايثارو ايثارگري دارد؟
شیعه واقعیه مذهب جعفری ، همیشه مظلومه !
عه !فاش نیوز نمیشه جای عدد امنیتی رو با کادر اسم عوض کنید ؟
این چیه زودی ارسال می شه ؟ هنوز حرفام مونده . قسمت راستییم مونده ؟ نت هم برای ما ادا درمیاره ولی برا همه تا صبح !!!
راستی حاجی خوبه.
این چه اخلاقیه شما دارید . اون همرزمت از اون طرف میگه فقط اسم خالی مو بنویس یکی از این ور داد می زنه حق نداری اسم حاجی رو بنویسی !
آخه آقا من که با شما کاری ندارم . منفعت من ایجاب می کنه که به همه بگم با چه آدمای خوبی دوست هستم . آدم خوب چه ویژگی داره . بیا برو ببین مردم تو چه کارایی داداش داداش می کنن ؟ ما از اولش شانس نداشتیم ؟ از هیچ نمونه داداش شانس نیاوردیم . به جان شهدا آن مادره شهید زنده وقتی درددلامو شنید خودش گفت اینم داداشت . بهش می گم کمکتون کنه ؟ از همون 20 سال پیش در رنج و تعب بی داداشی سوختیم . سوختیم سوختیم تا حالا .
جان شهدا خودتون بگید شما کجای حرکت و مسیر من بودید ؟ چرا نباید تو جمع شما هم راحت اسم شما رو ببرم . بخدا جرات ندارم اسمتونو ببرم . بازم گوشه نشین تنهایی هام شدم .علی دوران منم . دردمم دو تا شده . قوز بالا قوز می دونید چیه ؟ حال منه ؟
بهمن خانه خراب کن من داره میاد . یکی بیاد منو از زیر این بهمنی که رو سرم آوار شد بیرون بیاره . داداش :
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید .

برم . برم . کلی جزوه مونده رو دستم . گوش اگه گوش تو و ناله اگه ناله من ..... ولش کن . اصلا هیچی ! نکه شما هم نماز داری ؟ برو نمازتو بخون . اقلا دعا کن از این امتحانا که دورمو گرفته با موفقیت بیرون بیام . به ذات باری تعالی قسم این آخرین کامنت منه . چون حس می کنم تمام حرفامو بهتون گفتم . دیگه باید منتظر یاران یاری رسان خراسانی باشم . خدا رو چه دی%
عه !فاش نیوز نمیشه جای عدد امنیتی رو با کادر اسم عوض کنید ؟
این چیه زودی ارسال می شه ؟ هنوز حرفام مونده . قسمت راستییم مونده ؟ نت لعنتی هم برای ما ادا درمیاره ولی برا همه تا صبح !!!
راستی حاجی خوبه.
این چه اخلاقیه شما دارید . اون همرزمت از اون طرف میگه فقط اسم خالی مو بنویس یکی از این ور داد می زنه حق نداری اسم حاجی رو بنویسی !
آخه آقا من که با شما کاری ندارم . منفعت من ایجاب می کنه که به همه بگم با چه آدمای خوبی دوست هستم . آدم خوب چه ویژگی داره . بیا برو ببین مردم تو چه کارایی داداش داداش می کنن ؟ ما از اولش شانس نداشتیم ؟ از هیچ نمونه داداش شانس نیاوردیم . به جان شهدا آن مادره شهید زنده وقتی درددلامو شنید خودش گفت اینم داداشت . بهش می گم کمکتون کنه ؟ از همون 20 سال پیش در رنج و تعب بی داداشی سوختیم . سوختیم سوختیم تا حالا . چرا داداش اینقدر معنی بدی پیدا کرد ؟
جان شهدا خودتون بگید شما کجای حرکت و مسیر من بودید ؟ چرا نباید تو جمع شما هم راحت اسم شما رو ببرم . بازم گوشه نشین تنهایی هام شدم .علی دوران منم . دردمم دو تا شده . قوز بالا قوز می دونید چیه ؟ حال منه ؟
بهمن خانه خراب کن من داره میاد . یکی بیاد منو از زیر این بهمنی که رو سرم آوار شد بیرون بیاره . داداش :
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید .

برم . برم . کلی جزوه مونده رو دستم . گوش اگه گوش تو و ناله اگه ناله من ..... ولش کن . اصلا هیچی ! نکه شما هم نماز داری ؟ برو نمازتو بخون . اقلا دعا کن از این امتحانا که دورمو گرفته با موفقیت بیرون بیام . به ذات باری تعالی قسم این آخرین کامنت منه . چون حس می کنم تمام حرفامو بهتون گفتم . دیگه باید منتظر یاران یاری رسان خراسانی باشم . خدا رو چه دیدی شاید روزی منم در یکی از همین جشنواره ها مثل برادر نظری قفل زبانم باز شد . منم متاسفم که انقلاب به دست نااهلان افتاده . اما مایوس نیستم . به اندازه درک و توانم حاضرم تا پای جان از اهدافش دفاع و مراقبت کنم . لایکلف الله همین وقتا معنی می ده . آخر دعانا فاش نیوز پاینده باشی به امید آن روز که اسم قشنگتو سربند سرم ببندم و پرچمی در دستم بگیرم . آمین . خدا حافظ همه جانبازایی که با من بخاطر حرفام دعوا کردید و گفتید من ترکه بدستم . ای کاش درد شناس بودید . گرچه درمان آن دردها که به هیچ کس نمی توان گفت فقط در دست خداست . پس همه شماهای کامنت ناحق نویسا را به خدا می سپارم و با سراج منیر فاش نیوز حرکت می کنم . متاسفم که نتونستم شما را همراه خودم کنم . (^_^)
برم که دارم داغ می کنم دیگه .
والسلام

امروز را خوشبخت باش
همان باش که میخواهی
اگر دیگران آن را دوست ندارن
بگذار دوست نداشته باشند
ولی تو همیشه همانی باش
که خودت دوست داری
خوشبختی یک انتخاب است
راضی نگه داشتن همه نیست
سلام
با تجمع و اتحاد موافقیم یا علی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi