شناسه خبر : 51458
چهارشنبه 22 دي 1395 , 13:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دشمنان با لباس اسلام در مقابل اسلام

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل:

دشمنان با لباس اسلام در مقابل اسلام ایستاده‌اند

خبرگزاری فارس: دشمنان با لباس اسلام در مقابل اسلام ایستاده‌اند

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز دشمنان با لباس اسلام در مقابل اسلام ایستاده‌اند و دفاع از اسلام شکل دیگری دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار فرهنگ مستعد صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم علی آقایی که در حسنیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدای ایرانی، عراق و سوریه را شهدای مدافع حرم یا شهدای مدافع آل‌الله معرفی می‌کنند، بیان کرد: این عنوان برای ما مقدس و اعتقادی و اصل این کار یک امتیاز خاص برای شهدای ایرانی و سوریه است که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) مجاهدانه جنگیدند.

وی با بیان اینکه نام شهدای مدافع حرم بسیار زیبا است،عنوان کرد: این شهدا افرادی هستند که جز برای عزت و لقای پروردگار و دفاع از حرم حریم اهل بیت نیتی نداشتند. فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: شهدای مدافع حرم خالصانه در دفاع از حرم وطن خویش همت کردند و از جان خود گذشتند.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با قرائت وصیتنامه شهید مدافع حرم علی آقایی در این مراسم بیان کرد: شهید مدافع حرم علی آقایی شهیدی است که پس از گذشت یک سال از شهادت هنوز پیکر مطهر وی به وطن برنگشته است.

مستعد خطاب به خانواده‌های شهیدان مدافع حرم اظهار کرد: شما سرمایه‌گذاری بزرگی برای خود دارید و بدون شک شهید شما روز قیامت بدون شما پا در بهشت نخواهد گذاشت و این حق شفاعتی است که خداوند بزرگ به شهدا عنایت کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi