شناسه خبر : 51471
پنجشنبه 23 دي 1395 , 13:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت معلم شهید پورصالحی

در بخشی از وصیتنامه معلم شهید غلامرضا پورصالحی آمده است

شرط لازم عبودیت پذیرش ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: شرط لازم عبودیت پذیرش ولایت‌فقیه است

  در بخشی از وصیت نامه شهید غلامرضا پورصالحی آمده است که شرط لازم عبودیت و بندگی خدا شناخت و پذیرفتن ولایت و رهبری الهی است و باید مطیع و مقلد ولی‌فقیه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، در آستانه سالگرد معلم شهید غلامرضا پورصالحی به بخشی از وصیتنامه این شهید والامقام اشاره‌ای می‌کنیم.

این شهید گرانقدر در وصیتنامه خود اظهار کرده است: ای مردم کلام خدا را دست‌کم نگیرید و وعده پیامبران الهی را باور کنید، شما مسافر آخرت هستید، شما در زندگی دنیا تکلیف دارید و در قیامت شما را برای حسابرسی و جزا و پاداش زنده می‌کنند.

در بخش دیگری از این وصیت‌نامه تأکید شده است: در مقابل خدا خیره‌سری نکنید، خود را تسلیم اوامر او کنید و برای سفر آخرت توشه بردارید و بدانید شرط لازم عبودیت و بندگی خدا شناختن و پذیرفتن ولایت و رهبری الهی است و باید در زندگی مطیع و مقلد ولی‌فقیه باشیم در غیر این‌صورت گمراه و گرفتار می‌شویم.

این وصیتنامه می‌افزاید: علمای اسلام و روحانیت والامقام شیعه به‌ویژه ائمه جمعه را همیشه در همه امور و مسائل پیشاپیش خود داشته باشید.

شهید غلامرضا پورصالحی در بخش دیگری از وصیتنامه خود تصریح کرده است: خدا را شکر می‌کنم که به من توفیق عنایت کرد که تحت فرمان ولی‌فقیه برای خدمت به اسلام و مسلمانان در جبهه جنگ شرکت کنم و قلب سیاه و زنگارگرفته‌ام با گلوله‌های آتشین دشمن صیقلی بخشم و چهره خجل و شرمنده‌ از گناهانم را به خون سرخ بشویم و با سر و رویی آغشته به خون که بهترین زینت‌ها و آرایش‌ هاست به دیدار معشوق بشتابم.

در پایان وصیتنامه هم اشاره دارد: شما هم بدانید تا زمانی که در خط ولایت الهی باشید و به تبع ولی‌فقیه آماده جهاد با طاغوت باشید و روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی را حفظ کنید، عزت و عظمت شما تضمین است.

انتهای پیام/80016/ب

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi