شناسه خبر : 51482
جمعه 24 دي 1395 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نورپردازی گلزار شهدای کرمان

مدیر‌کل بنیاد شهید استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم:

گلزار شهدای شهر کرمان نورپردازی می‌شود

گلزار شهدای کرمان

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران ‌استان کرمان گفت: گلزار شهدای شهر کرمان به گونه‌ای که از فرودگاه کرمان مشخص باشد نورپردازی می‌شود.

محمد‌رضا حسنی‌سعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌ داشت: پیکر پاک و مطهر بالغ بر هزار شهید در گلزار شهدای شهر کرمان مدفون است.

وی با اشاره به اینکه به گفته همه کسانی که از سایر استان‌ها در گلزار شهدای شهر کرمان حضور یافتند گلزار شهدای کرمان از جاذبه عجیبی برخوردار است گفت: پروژه نورپردازی گلزار شهدای کرمان در حال انجام است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران ‌استان کرمان با بیان اینکه گلزار شهدای کرمان حدود 3 هزار و 500 متر مربع مساحت دارد افزود: طرح نورپردازی گلزار شهدای کرمان که تصاویر رنگی آن تایید شده است بسیار زیبا بوده و توسط شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح به گونه‌ای اجرایی می‌شود که نورپردازی گلزار شهدا از فرودگاه کرمان مشخص باشد خاطر‌نشان کرد: مدت کوتاهی است که عملیات اجرایی این پروژه شروع شده و به اختمال زیاد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه حسینیه شهدا در جوار گلزار شهدای کرمان بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این حسینیه به مساحت هزار متر مربع مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی به همت خانواده‌های شهدا احداث شده و در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه 36 شهید نیز در داخل حسینیه شهدا مدفون است افزود: 20 شهید گمنام نیز در مقبره‌ای در جوار گلزار شهدا دفن شده‌اند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران ‌استان کرمان تصریح کرد: از شهدای مدفون در گلزار شهدای کرمان، 2 شهید مدافع حرم، یک شهید تبعه کشور عراق، یک شهید جدیدالاسلام، 2 مدیر‌کل شهید استان کرمان و 400 شهید نیروهای کادر نظامی هستند.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi