شناسه خبر : 51503
شنبه 25 دي 1395 , 13:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باپیگیری انجمن جانبازان نخاعی صورت می گیرد:

توزیع کرم های کلوپلاست بین جانبازان نخاعی کشور

کرم های ترمیم کننده پوست و جلوگیری از التهابات پوستی (کلوپلاست) همزمان با توزیع لوازم مصرفی و بهداشتی بین جانبازان نخاعی توزیع خواهد شد.

فاش نیوز - کِرِم های ترمیم کننده پوست و جلوگیری از التهابات پوستی (کلوپلاست) که همزمان با توزیع لوازم مصرفی و بهداشتی بین جانبازان نخاعی تهران توزیع شده، دربین جانبازان نخاعی شهرستان ها نیز توزیع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، با توصیه و تلاش کمیته «بهداشت و درمان» انجمن جانبازان، برای جلوگیری از ایجاد التهاب پوستی، ترمیم زخم های سطحی و رفع خراشیدگی پوستیِ ایجاد شده در پوست حساس جانبازان نخاعی، کرم های مخصوص کلوپلاست در بسته های توزیعی ملزومات مصرفی و بهداشتی جانبازان، توسط بهداشت و درمان بنیادشهید و امورایثارگران توزیع می گردد.

بنا براین گزارش، آن دسته ازجانبازان نخاعی شهرستانی که تا کنون موفق به دریافت آن نشده اند برای درخواست و دریافت این "کرم" می توانند با معاونت بهداشت و درمان شهرستان محل اقامت خود هماهنگی لازم را بعمل آورند.

شایان ذکراست، دستورالعمل و روش استفاده از کرم فوق، ذیلا برای مطالعه درج می گردد.

جانبازان نخاعی برای مشاهده بهتر مطالب برشور این کِرِم بر روی عکس کلیک نمایند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام خدمت شما و ممنونم از این اطلاع رسانی شما . راستش در استان گلستان از این نوع موضوعات اصلا و ابدا اطلاع رسانی نمیکنن و چندیدن مورد اعتراض هم کردیم و حتی میگوین ما از وجود مرکز ضایعات نخاعی مرکز بی حبریم . واقعا هم همینطوره و اگر امکانش باشه بصورت پیام و یا مکاتبه به جانبازان نخاعی اطلاع رسانی بشه خیلی بهتره .
سلام بر دوست عزیز گلستانی.
شما باید از بهداشت و درمان شهرمحل سکونت خود موضوع را پیگیری کنید. اگر نتیجه ای حاصل نشد، با شماره هایذیل تماس بگیرید تا تحویل این کرم و یا هرمشکل درمانی دیگر پیگیری بشود.
کمیته بهداشت و درمان انجمن:
1- دکتر آطاهریان: 09121486457
2- دکتر قنبری: 09121480724
من امروز 26 دی رفتم بهداشت و درمان بنیاد شهید منطقه 1 کرج اصلاً از تعجب چشمشون گرد شد گفتن روجشون هم بی خبره از این پماد ها! لطفاً خبری که هنوز صحتش براتون ثابت نشده رو اینطور شایع نکنید جانباز علاف نیست که اینطوری مسخره اش کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi