شناسه خبر : 51524
یکشنبه 26 دي 1395 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مؤتلف استراتژیک یا عالیجناب سرخپوش؟!

عاملان ترور شخصیت مرحوم هاشمی رفسنجانی، با انتشار ویژه‌نامه‌ای در مناقب وی قلمفرسایی کردند.

نشریه صدا که چندی پیش به خاطر طنزی اهانت‌‌آمیز، و برای توقیف نشدن، انتشار خود را متوقف کرده بود، به بهانه درگذشت حجت‌الاسلام   والمسلمین هاشمی ویژه‌نامه‌ای تحت عنوان «حماسه اکبر» را منتشر کرد که کسانی چون سعید حجاریان و عماد باقی (پدرزن قوچانی سردبیر نشریه) در آن به تمجید و تملق و ستایش از هاشمی پرداختند. امثال حجاریان (یا روزنامه صبح امروز) و کسانی چون اکبر گنجی و عماد باقی از جمله عناصر اصلاح‌طلبی بودند که ضمن تحریف‌گری در قتل‌های مشکوک زنجیره‌ای، آن را به نظام نسبت داده و مرحوم هاشمی رفسنجانی را «عالیجناب سرخپوش» (آمر پشت‌پرده قتل‌ها) معرفی کردند!
باقی نسبت اصلاح‌طلبان با هاشمی - مردی که او را آمر قتل‌های زنجیره‌ای می‌دانستند - را «ائتلاف استراتژیک، اختلاف تاکتیکی» خوانده است.
جالب اینکه محمد قوچانی سردبیر نشریه صدا، خود سال‌ها قبل از اینکه اصلاح‌طلبان به حمایت از هاشمی تظاهر کنند، کتابی با عنوان پدرخوانده و راست‌های جوان نوشته و با ادبیات مافیایی، مرحوم هاشمی را پدرخوانده توصیف کرده بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi