شناسه خبر : 51539
دوشنبه 27 دي 1395 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق برای زیر25% ها در برنامه ششم

خبرگزاری میزان- قاسم جاسمی از پرداخت حقوق به جانبازان کمتر از 25 درصد، رزمندگان و بسیجیان با ۶ ماه سابقه در طول دفاع مقدس و طی برنامه ششم توسعه خبر داد.

قاسم جاسمی

  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، قاسم جاسمی در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه، با انتقاد از اینکه حجم بودجه های عمرانی در استان کم است گفت: در سال گذشته ۸۴ درصد بودجه های تخصیص یافته به استان جاری و مابقی عمرانی بوده این در حالی است که امسال ۹۰ درصد اعتبارات جاری و مابقی عمرانی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی نمایندگان مشغول بررسی و ارزیابی بودجه سال۹۶ می شوند خواستار مشارکت مدیران ادارات در انعکاس مشکلات استان شد.

جاسمی گفت: برخی از مدیران ادارات استان در تصویب برنامه ششم توسعه ما را یاری کردند و مطالباتی داشتند که با بیان آن در مجلس توانستیم به دستاوردهای خوبی نائل شویم.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه مصوب شده ۱۰درصد اعتبارات عمومی کشور به استان ما تخصیص یابد که این امر گامی ارزشمند تلقی می شود.

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان کرمانشاه علاوه بر اعتبارات سالیانه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان کرمانشاه علاوه بر اعتبارات سالیانه تخصیص یافته است.

جاسمی از پرداخت حقوق به جانبازان کمتر از ۲۵ درصد، رزمندگان و بسیجیان با شش ماه سابقه در طول دفاع مقدس و طی اجرای برنامه ششم توسعه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه دنبال حل مشکلات ریزگردها در استان هستیم افزود: اعتیاد، طلاق و بزهکاری از جمله مشکلات استان ما است که رفع آن همتی جمعی را می طلبد.

انتقاد به مدیریت های غیر بومی در استان کرمانشاه

جاسمی خواستار تشکیل اتاق فکر برای رفع مشکلات استان نظیر اتاق فکر زمان جنگ تحمیلی شد و گفت: در حال حاضر  ۳۸ نفر از مدیران ما غیر بومی است که مورد انتقاد جدی است.

وی خواستار مشارکت بیشتر مدیران و کارکنان برای انعکاس مشکلات شد و افزود: در حال حاضر مجلس در سه شیفت کاری فعالیت دارد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
...
ملت درس و عبرت می گیرد و عمل می کند که :

خدمت مساویست با فقر ؟!

و خیانت مساویست با ثروت ؟!

زیرا منادیان دفاع از دین و وطن .

و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت .

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را

از حوزه ایثارگری بنیاد شهید بیرون انداختند ؟!

و حقوق و معیشتشان را نمی دهند .

و فقیر و درمانده رها کردند .

واین درس عبرت جامعه شد ؟!

که خدمت نکنید .

و نجومی بگیرید .

زیرا مجلس ۳۰ سال است که هنرشان :

ظلم به بچه های جبهه و جنگ است ؟!

و حذف فرهنگ ایثار و شهادت ؟!

و انحطاط جامعه ایران ؟!

و این هنر رزمنده ستیزان است ؟!
...
قبر رایگان سرویس بهداشتی رایگان برای زیر 25% به تصویب رسید درمجلس خداجوابتونو بده
درکشورهای اروپایی هم برای مجروحین جنگیشان احترام ومزایایی قایلند
سلام رستمی هستم کردستان 30 ساله ظلم کافیست حال یک جوری بچه های رزمنده و جانبازان 5 تا 24 درصد رو ساماندهی کنیم که حداقل مثل آزادگان حقمان رو از دولت مطالبه کنیم
آنان که خاک رابه نظرکیماکنند=آیاشودکه گوشه ی چشمی بماکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آیااین امرشدنی استکه رزمندگان بالای6ماه از96حقوق میگیرند؟فاش نیوزبابت همه چیزممنون خواهشمندیم این امرمهم راتامحقق شدن حقوق رزمندگان پیگیرباش%%%%رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
فراموش نشود که ما بخاطر امتیازات مادی به جبهه نرفتیمم!!!!!!!!
سلام
هر موقع توی جیبت بود سلام ما را برسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...

بارها نوشتم .

رزمندگان عزیز

و جانبازان عزیز بالاخص ۵% دفاع مقدس :

تا ایثارگر بنیاد شهید نشدید .

و ۲ ملیون تومان حقوق ماهیانه دائمی مادامالعمر از بنیاد نگرفتید .

شکر نکنید و تشکر نکنید ؟!

زیرا همه کوشش رزمنده ستیزان اینست که در بنیاد راهتان ندهند ؟!

و از مواهب بنیاد استفاده نکنید ؟!

باز هم فریب وعده را خوردید و خوشحال شدید ؟!

از چی ؟!

از هیچی ؟!

...
لطفانمایندگان مجلس به جای جقوق برای رزمندگان که وعده سرخرمن است و هیچوقت انجام نخواهد شد نسبت به بیمه رایگان تامین اجتماعی برای رزمندگان که بیشتر شدنی میباشد اقدام کنند...
چرا دروغ کف درصد جانبازی چی شد
سلام .اگر توبرنا مه ششم توسعه هم بدادما نرسند دیگه باید به بچه هایمان چی بگیم بسیاری ازاین عزیزان بناحق زیر۲۵%مشکلات جسمی دائمی که مانع کارگری حتی کار ساده رادارند همش قول دادیم بداد ما میرسند الان بنده جانباز ۲۰/% سی ساله حتی شهریه دانشگاه بچه ها یمان را نداریم مجبوریم تشویق به ترک تحصیل کنیم خدایی ظلم است دانشجوی دکتری حقوق دارم .چکارکنم تن سالم هم نداریم با۱۸ قرص روز راشب وشب را روز میکنیم خدایا درد ما را به کی بگیم حتی مدافعین ما هم اندکند خدایا تورحم کن
درود به جناب ساقی و همکاران گرامیشان دوستان رزمنده فقط چاره کار این است که حد اقل همین مصوبات ناقص و مبهم قبلی از سال 1390 تا به امروز را فقط از طریق نمایندگان مجلس با نوشتن نامه جمعی هر چه سریعتر که باتومار امضا از رزمندگان و رونوشت به نماینده شهرستان خودتان و ریاست مجلس و دفتر ریاست جمهوری بفرستید تا نماینده در مجلس متن نامه شما را بخواند و با سایر نمایندگان فشار به دولت بیاورند تا مصوبات را هرچه زودترابلاغ و اجرایی نماید به نظر من این بهترین راه حل است و ما از شهرستان خودمان در چند روز گذشته این کار را انجام داده ایم و نماینده شهرستان ما در مجلس قول پیگیری این موضوع را تا حصول نتیجه داده است رزمندگان از 6شش ماه به بالا از همه شهرستانها این کار را انجام دهید که بهترین راه حل است با سپاس از سایت فاش نیوز
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi