شناسه خبر : 51541
دوشنبه 27 دي 1395 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عصر فردا صورت می گیرد:

دومین نشست هم اندیشی جانبازان نخاعی و انجمن

نشست هم اندیشی جانبازان نخاعی با مدیران انجمن جانبازان نخاعی، فردا سه شنبه 28 دی ماه 95 در محل ساختمان انجمن جانبازان نخاعی تشکیل می گردد.

فاش نیوز - نشست هم اندیشی جانبازان نخاعی با مدیران انجمن جانبازان نخاعی، فردا سه شنبه 28 دی ماه 95 در محل ساختمان انجمن جانبازان نخاعی تشکیل می گردد.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، این نشست که دومین جلسه از سلسه نشست های هم اندیشی جانبازان نخاعی در دوره جدید هیئت مدیره محسوب می شود قرار است ساعت 16 فردا سه شنبه برگزار می شود.

بنابراین گزارش، جانبازان نخاعی که تمایل به حضور در این جلسه را دارند، باتوجه به محدودیت پارکینگ می توانند جهت هماهنگی با شماره 22415933 تماس حاصل و یا ازطریق ارسال پیامک به 09363095524 موضوع حضور خود را اعلام نمایند.

جانبازان معززبرای شرکت در این نشست، تبادل نظر، ارائه نقد، پیشنهاد و یا هر گونه طرح و ایده ای ساعت 16 روز سه شنبه بیست و هشتم دی ماه در محل ساختمان انجمن به نشانی ولنجک، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فرخ، ضلغ جنوبی محوطه پژوهشکده بنیادشهید و امورایثارگران، دفتر انجمن حضور بهم رسانند.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi