شناسه خبر : 51553
سه شنبه 28 دي 1395 , 13:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت انجمن جانبازان برای شهید"ناصرشجاعی"

به مناسبت شهادت جانباز 70% نخاعی شهید" ناصر شجاعی " انجمن جانبازان نخاعی باصدور پیامی، عروج این بنده مخلص خدا و ایثارگر دوران پرشکوه دفاع مقدس را تسلیت گفت.

فاش نیوز -  به مناسبت شهادت جانباز 70% نخاعی شهید" ناصر شجاعی " انجمن جانبازان نخاعی باصدور پیامی، عروج این بنده مخلص خدا و ایثارگر دوران پرشکوه دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، متن پیام به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

رسولُ اللّه صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم :


مَن جُرِحَ فی سَبیلِ اللّه جاءَ یَومَ القِیامَةِ رِیحُهُ کَرِیحِ المِسکِ ولَونُهُ لَونُ الزَّعفَرانِ ، علَیهِ طابَعُ الشُّهَداءِ...

هرکـه در راه خـدا مـجروح شـود ،
در روز قیامت در حالى مى‏آید که بویش همچون بوى مشک باشد و رنگش مانند رنگ زعفران و نشان شهیدان بر اوست. ( کنز العمّال : 11144)


در واپسین روزهای اولین ماه زمستان و زیبایی های شورانگیزِ سالگرد عملیات غرور آفرین کربلای5، دریافت خبر شهادت مردی که عمر خویش را در صیانت و پاسداشت از آرمان و اهداف انقلاب و کشورسپری کرده بود، موجبات حزن و اندوه گردید.

مردی از سلاله نیکان و صابران که سالها صبورانه بر ویلچر آسمانی اش می نشست و مسیر پرتلاطم پس از جنگ را با حراست و صیانت از اسلام، انقلاب و کشورش باافتخار طی نمود و هم پای با دیگر ایثارگران در این آزمون سخت، سربلند و بهروز گشت، سرانجام به آرزویش رسید و همنشین مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به شهادت رسید.

شنبه بیست و پنجم دی ماه سال 1395، برای مردم شهیدپرور و خداجوی کرج روز دیگری بود! روزی که برای مشایعت پاره تنشان تجمعی باشکوهی رقم زده بودند. خانواده داغدار شهید "شجاعی" و مسئولین، همراه بامردم استان و هم رزمان عزیز و جامعه جانباز و ایثارگر آن دیاربه شدت سوگوار از دست رفتن عزیزشان بوده و هستند.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان نیر که هرازچند گاهی؛ داغدار ازدست دادن چنین مردان بی ادعا و خدایی می شود، طی چند روز گذشته نیر دل و دیده اعضای هم سنخ شان مالا مال از سحابی است که در فراغ جانبازنخاعی "شهید ناصرشجاعی"باریدن گرفته است.

بدین وسیله ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگوار این شهیدِسعید، علو درجات واسعه الهی را برای ایشان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم.

انجمن جانبازان نخاعی

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi