01 مرداد 1398/ ۲۱ ذو القعدة ۱۴۴۰
شناسه خبر : 51567
1395,سه شنبه 28 دي11:40
اشتراک گذاری در:
عکس روز

درباره بند 45 قانون خدمت وظیفه


مهرداد- خدمت مدیر محترم فاش نیوز و تمام کارکنان آن

 لطفا" بند 45 قانون خدمت وظیفه عمومی رو پیگیری کنید و از ستاد کل و سردار جزایری یا نظام وظیفه بپرسید که اصلا" قابلیت اجرایی دارد یا نه... و اگر دارد این کسری شامل حال چه کسانی می شود!

 چون همونطور که خبر دارید نظام وظیفه در اقدامی عجیب متولدین سال 73 و 73 به بعد رو از گرفتن کسری محروم کردن و ممکنه بخوان 72 هارو به یکباره محروم کنن یعنی همه چی حساب شده حالا بعد سی سال که یه امتیاز کوچیک به خانواده جانبازان زیر 25 میدن از طرف دیگه تلافیش میکنن تا امتیاز رو بی اثر کنن .

 لطفا پیگیر بشین تا معلوم بشه آیا طبق قانون جدید مجلس یعنی تغییر ماده 45 که کسری برای فرزندان جانبازان زیر 25 در نظر گرفته آیا باز هم سن مشمول رو مد نظر قرار میدن یا فرزندان جانبازان در هر سنی میتوانن کسری بگیرن؟ چون اگر شرط سن باشه عملا قانون بی اثر میشه.

 بعد از طرف دیگه سوال کنید تا ببینیم مثلا کسی که 15 درصد جانبازی و 3 ماه جبهه، طبق قانون جدید جمع آنها باید به چند برسد تا بتواند یک فرزندش را معاف کند ...

 تورو به فاطمه زهرا قسم میدم پیگیر این سوال باش و ما رو بیش از این چشم انتظار نگذار. چون صدای ما جانبازان زیر 25 به جایی نمیرسه ....

منتظر گزارش سایت فاش نیوز در مورد ماده 45 هستم


کد خبرنگار : 20


ماده 45     خدمت وظیفه عمومی     کسری برای فرزندان جانبازان                                
Reply
no
1
yes
8
20%
1395/10/28 - 11:55
بردارعزیز ظاهرا" مثل قدیم دیگه خبری ازتجمیع درصد با سابقه حضور درمنطقه نیست وقراراست رزمندگان با مدت حضور درجبهه وجانبازان با میزان درصد معافیت برای فرزندانشان بگیرند

Reply
no
2
yes
5
جانباز
1395/10/28 - 13:20
چرا این بی عدالتی درکشور ما حاکم است اصلاح کنید

Reply
no
1
yes
6
علی
1395/10/28 - 15:01
سلام
تروخدا تصویبش کنید دیگه
خیلی وقته چشم به راهیم بابا بسه دیگه این هم منتظر بودن به خدا درست نیست این همه معطل میکنید
منم مشمول این قانون میشم بابا ۲۰ درصد جانبازی داره
خدایا خداوندا تو رو به حقه امام حسین درست بشه

Reply
no
0
yes
4
یوسف
1395/10/28 - 17:25
اين قوانين همه با هم تصويب ميشه . بدين صورت که اگر مدت جبهه و يا درصد جانبازي براي معافيت در نظر گرفته بشود حتما طرح تجميع هم با انها لحاظ خواهد شد . از زمانيکه اين طرح اجرا شده هميشه با هم بوده و انشاالله اين سري هم با هم خواهد بود .
تنها مملکتي که روي قوانين ان نميشود حساب کرد کشور ما است وگرنه اينطور جوانان ما را خون جگر نميکردند ...

Reply
no
0
yes
1
سعید جانباز
1395/10/29 - 16:58
با سلام خدمت همه فرزندان رزمندگان و جانبازان و آزادگان عزیز
ماجرای متولیدن سال 72 و 73 این بود که در قانون مصوب قبل ، قانون جوری نوشته شده بود که یا فرزند ایثارگر کاملا معاف میشد اما امکان استفاده از کسر خدمت در قانون دیده نشده بود. اما اگر این قانون که در برنامه ششم توسعه توسط نمایندگان مجلس تصویب شده است مسیر تایید از ستاد فرماندهی کل قوا و شورای نگهبان را بگذراند مجددا کسر خدمت احیا خواهد شد. مهرداد عزیز ان شاالله 18 ماه کسر خدمت خواهد گرفت و هر فرزندی که مجموع مدت حضور در جبهه و درصد جانبازی و آزادگی پدرش از 24 بیشتر باشد معاف خواهد شد. بنده 10 درصد جانبازی و 15 ماه رزمندگی و یک پسر دارم ولی معتقدم پسرها با رفتن سربازی مرد خواهند شد !!! چرا پسرهای ایثارگران دوست ندارند بروند سربازی؟ امیدوارم همه جوانها موفق باشند.

Reply
no
0
yes
4
20%
1395/11/02 - 09:29
عزیزان عرض سلام
دیروز ازطریق کانال ماهواره تلویزیون جمهوری آذربایجان رو داشتم نگاه میکردم!
سالگرد شهدا وجانبازانشون درجنگ بیست سال پیش قره باغ با ارمنستان بود.
دوست داشتم مسئولین ماهم این برنامه هایی رو که کشور مذکور طی یک روز برای جانبازان وخانواده شهداشون تدارک دیده بود میدیدند ومقداری از اونها یادمیگرفتن که تکریم این افراد چه جوری بایدباشه!!
فقط اینو بگم که با دیدن این برنامه به حال خودم وشما گریستم وحرص خوردم....

Reply
no
0
yes
0
محمد ...رزمنده
1395/11/05 - 14:33
با سلام. لطفا از ستاد مشترک نیروهای مسلح بپرسید مصوبه سند راهبردی چند وقت باید در آنجا بماند تا اجرایی شود؟

Reply
no
1
yes
0
محمدی
1395/11/07 - 00:10
سلام بنده جانباز 15 وازاده7ماهه ورزمنده21 ماهه هستم وبرای فرزنداولم 3 نیم کسری گرفته ام وفرزند دومم متولد 76 است ایا میتوانم برای ایشان معافیت ایا کسری بگیرم ازراهنمتان ممنونم

Reply
no
0
yes
1
یوسف
1395/11/07 - 03:35
ايا با روحيه فرزندان جانباز و رزمنده اينطور بازي کردن درست است ؟

ايا اين جوان اگر عقده اي بشود براحتي قابل درمان است ؟

بلا تکليفي از همه ي امراض بدتر است ....

خواهشمنديم وضعيت معافيت اين فرزندان که اينده انقلاب هستند را روشن کنيد ...





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.