شناسه خبر : 51570
سه شنبه 28 دي 1395 , 12:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین روز جدایی از خانواده و در آسایشگاه!

تنها و بی کس- عزیزان! کسی میتونه بگه در کل چی شامل حال جانبازان زیر 25 درصد میشه. پس فکر کنم هزینه خرید قبر رو هم حذف کردن چون بار مالی داشته ... آیا سهمیه دانشگاه و استخدامی شامل حال فرزندانم میشه؟ بیچاره جانبازان زیر 25 درصد بعد از سی سال چشم انتظاری آخرش هم هیچ ...

 همین الان که دارم این پیام رو می نویسم، اولین روزی ست که در آسایشگاه می گذرونم و واقعا دیگه از این زندگی و این همه زجر و بی عدالتی خسته شدم و فکر کنم بقیه عمرم رو دیگه باید در بی کسی بگذرونم ولی با این حال دلم به حال فرزندانم می سوزد و دلم برایشان تنگ می شود که یه عمر از پدر موجی اعصاب و روانشان چیزی جز بدبختی ندیدن.

 ولی با این حال امیدوارم سهمیه دانشگاه و استخدامی شامل حالشان شود ...در مورد قانون 45 از سایت فاش نیوز تقاضا دارم اطلاع رسانی کنه که آیا تایید میشه یا نه! چون یکی از پسرام که متولد 7.12.72 چند وقت دیگه اعزامه. ببینم آیا شامل حالش میشه یا نه تا شاید با خوشحالی این خبر رو بهش بدم.

 من پیرمرد رو چشم انتظار نذارید و اگر خبری شد در سایت قرار دهید ..فقط خدا میداند اینها با ما چه کردن! حالا آخر عمری و درست زمانی که نیاز به همدم داشتم همسرم و فرزندانم ترکم کردند و مرا به آسایشگاه آوردند و حالا فقط فاش نیوز و جانبازان تنهاتر از خودم همدم من هستن.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برای چندمین باربه مسولین.لطفابه نوشته هاودرددلهای مارزمندگان توجه کنید//حال بیا و ازبین اینهمه ماده و تبصره سر دربیار و بدان که کدامین ماده وتبصره به درد ما رزمندگان و جانبازان زیر25 درصدها می خورد. به خدا آدم گیج می شود اینقدر ماده وتبصره می نویسند تا ندانی که چی به چی است!

تبصره برای مشمولین ماده مذکور که با استفاده از هر نوع تسهیلات، اشتغال زایی نموده و دارای طرح کارآفرینی و خود اشتغالی باشند که اشتغال آنان صرفاً از طریق طرح تامین شده باشد دستگاه های صدر ماده به مدت پانزده 15 سال صددرصدحق بیمه مربوطه را تامین و پرداخت نمایند.

در ماده 5- تاکید شده است: جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر آزادگان و فرزندان شهداء و رزمندگان با سابقه حداقل 12 ماه جبهه (به شرط عدم بهره مندی از حقوق و مستمری از دستگاه ها یا شرکت های خصوصی و بیمه های اجتماعی) دارای مشاغل آزاد به میزان دو ونیم برابر معافیت های مالیاتی افراد عادی از مزایای معافیت مالیاتی در طول اجرای برنامه برخوردار می شوند.

در ماده 6 نیز آمده است: سازمان و بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلفند نسبت به تأمین و پرداخت صددرصد هزینه بیمه عمر و حوادث والدین، همسر و فرزندان شهداء، جانبازان و آزادگان فاقد پوشش بیمه عمر و حوادث اقدام نمایند.

تبصره: میزان تعهدات قرارداد مربوط به این ماده نباید از حداقل یک دوم) - 12 ( دیه سال قرارداد) کمتر باشد.
7 . دولت مکلف است به منظور حمایت و تجلیل از رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که حداقل شش ماه سابقه حضور در جبهه دارند و جانبازان کمتر از ) 25 % جانبازی و آزادگان با کمتر از شش ماه سابقه اسارت و برای خانواده آنان تسهیلات رفاهی، معیشتی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به شرح زیر ارائه نماید.

الف: پرداخت حداقل 30 % هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی، دوره های شبانه دانشگاه های دولتی، دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه های مورد تایید وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صرفاً برای فرزندان رزمندگان با 12 ماه و بالاترسابقه حضور داوطلبانه.
ب: بهره مندی رایگان از خدمات مراکز فرهنگی عمومی و ناوگان حمل و نقل شهری و بهره مندی رایگان از خدمات آرامستان های وابسته به شهرداری ها و سازمان اوقاف و امور خیریه
ج: معافیت از پرداخت 30 % هزینه از طریق هر یک از شرکت های دولتی و خصوصی هواپیمایی، ریلی و دریایی در سفرهای داخلی و عتبات عالیات.
د: بهره مندی از انشعاب رایگان آب، فاضلاب، برق و گاز برای یک بار.
ه: ادامه تحصیل فرزندان مشمول این ماده در مدارس شاهد و ایثارگر و کمک به ارتقا سطح بنیه علمی آنان.
و: بهره مندی از سهمیه کنکور ورودی دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی برای فرزندان رزمندگان (با سابقه حداقل 12 ماه حضور داوطلبانه در جبهه می باشد.)
ز: اعطاء سهمیه عمره مفرده.
ح: بهره مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر برای فرزندان شهداء ، رزمندگان و جانبازان و آزادگان شاغل در دستگاه های موضوع ماده 2 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ( این بند شامل خانواده و فرزندان ایشان نمی گردد.)
ط: اعطای نشان ملی قهرمان دفاعی و ایثار به رزمندگان واجد شرایط (دستورالعمل اجرایی این موضوع توسط ستاد کل نیروهای مسلح تهیه، تصویب و ابلاغ می گردد.)
تبصره: در استفاده از کلیه امتیازات فوق فرزندان شهداء و آزادگان و جانبازان بیست و پنج درصد 25 % و بالاتر در اولویت هستند.

خواهشا" به جای اینهمه کاغذبازی بعد از28سال بیایید برای یک بارهم که شده مشکل رزمندگان و جانبازان زیر25درصدها را حل کنید. چرا مسئولین نمی خواهند رزمندگان را جزبقیه بدانند. مشکل کارکجاست؟ حتمامشکل اصلی این است که ما رزمندگان ازنظرظاهری سالم ازجنگ برگشتیم. امااین رابدانیدازداخل پاشیده شده ایم. این راقبول کنید.

چرا نمی خواهید زحمت ما رزمندگان داوطلب را که 27ماه داوطلب جنگیدیم جبران کنید؟؟؟ لطفا به داد رزمندگان بدون مدافع هم رسیدگی کنید. %%%%%%%%%درضمن دوستان خبرندارید. چراکمک معیشت آذرماه واریز نشده؟؟؟

رزمنده دردمند و داوطلب27ماه جنگ حتی بدون دفترچه بیمه درمانی تاکی مارزمندگان بایدچشم انتظارمسولین بمانیم؟28سال کافی نیست؟28سال دردکشیدن وبیخوابی بس نیست؟28سال زن وبچه رابخاطرجبهه رفتن وموج گرفتن ازهمه چیزمحروم کردن کافی نیست؟چراهنوزباگذشت28سال ازپایان جنگ رزمندگان درپله اول مشکلات ماندند؟دلیلش چیست که فقط رزمندگان بایدموردظلم وتبعیض اشکارقراربگیرند؟لطفاشفاف سازی کنیدتامارزمندگان هم ازگمراهی نجات یابیم%%%%
سلام دوست عزیزامیدوارم که حالت خوب شودودوباره به آغوش گرم خانواده ات برگردی هرچندکه میدانم ناراحتی اعصاب وروان که خودم هم بالای20سال استکه دارم ازانواع قرصهای اعصاب وروان استفاده میکنم این مریضی بیشترمیشوداماکمترنمیشودومسولین هم هیچ توجهی به این افرادنکرده ونمیکندچرایش راخدامیداندوبس ...دوست عزیزمنهم یکبارخانواده ام مراترک کردنداماباکمک فامیل ودوستان وباراهنمایی ساقی عزیزچندروزی بیشترطول نکشیدبخیرگذشت.وازجناب اقای ساقی بابت کمک ویاری کردنش یک دنیاسپاسگزارم ونمیدانم چطوربایدخوبیهای این بزرگوارراجبران کنم ...فاش نیوزتشکربابت همه چیز...رزمنده داوطلب27ماه جنگ مشکانی
به قسمت مددکاری در بنیاد شهرها وکلان شهرها مراجعه کنید امار متارکه همسران جانبازان وایثارگران ببیند متحیر خواهید شدچنانچه بنیاد امار واقعی متارکه واعتیاد بین ایثارگران وجانبازان را منتشر میکرد همه متعجب خواهید شد یک ایثارگر و جانباز که از تمام ثروت خود که سلامتی اش بود گذشت نتوانست تحصیل کند ونتوانست کار کند با کمترین توجه وحتی بی توجهی از طرف مسئولین مواجه شده با کوله باری پر از داروهای اعصاب وروان بابی توجهی مسئولین نسبت به وضعیت نا مساعد مالی عاقبت در گوشه تنهایی ودر غربت غریبانه ودر فقر مطلق چه میتواند بکند جز انتظار مرگ
وقتی توان مالی برا اداره زندگی یک فرد سالم مهیا نباشد به کجا کشانده خواهد شد
حالا وقتی توان مالی برا یک فرد از این جامعه که به ندای وجدانی خود در دفاع از خاک ،ناموس ودین خود لبیک گفت مهیا نباشد سرانجامش چه خواهد شد
از جامعه طرد شده خوب از خانواده هم طرد میشود
بهمین راحتی
چون قادر نیست پاسخگوی نیاز مالی ودرمانی رفاهی برای خود وخانواده اش باشد
با توجه به ناتوانی جسمی وروحی که دارد بار سنگین مالی خانواده را نمیتواند تامین کند
باید چه کند
البته مجرم است ودر جرم سنگینی که متحمل شده هیچکس شریک نیست
جرمش چیست ؟
دفاع از مام میهن
دفاع از مردم سرزمینش در برابر متجاوز
دفاع ازناموس
حالا دوران محکومیتش را بگذراند
درود سلام بر وجدانهای بیدار
ننگ مرگ بر خود بخواب زده ها
البته که هیچ وقت بیدار نخواهند شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi