شناسه خبر : 51573
چهارشنبه 29 دي 1395 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جمهور مصوبات ایثارگران را قابل اجرا نمی داند!

خوشبختانه در مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه در خصوص ایثارگران برای اولین بار موضوعاتی که تاکنون انجام نشده بود لحاظ شده است ولی همچنان نگرانی هایی وجود دارد چرا که اقای رئیس جمهور اعلام کرده است که این ها قابل اجرا نیست چون بودجه ای برای آن پبش بینی نشده است.

فاش نیوز-  خوشبختانه در مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه در خصوص ایثارگران برای اولین بار موضوعاتی که تاکنون انجام نشده بود لحاظ شده است ولی همچنان نگرانی هایی وجود دارد چرا که اقای رئیس جمهور اعلام کرده است که این ها قابل اجرا نیست چون بودجه ای برای آن پبش بینی نشده است.

به گزارش حبرنگار پارلمانی فاش نیوز، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه در مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه در خصوص ایثارگران برای یک بار موضوعاتی که تاکنون انجام نشده بود لحاظ شده است ولی همچنان نگرانی هایی وجود دارد چرا که اقای رئیس جمهور اعلام کرده است که این ها قابل اجرا نیست چون بودجه ای برای آن پبش بینی نشده است.

خجسته درخصوص مصوبات پنجگانه مجلس در مورد ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران قبلا" این مواد دیده شده بود ولی متاسفانه به آن عمل نشده و بسیاری از آنها تکراری است؛ اما درعین حال برخی از موضوعات که دیده نشده بود در این لایحه لحاظ شده است.

نماینده مجلس دهم خاطر نشان کرد: خوشبختانه در مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه در خصوص ایثارگران برای یک بار موضوعاتی که تاکنون انجام نشده بود لحاظ شده است ولی همچنان نگرانی هایی وجود دارد چرا که اقای رئیس جمهور اعلام کرده است که این ها قابل اجرا نیست چون بودجه ای برای آن پبش بینی نشده است.

وی ادامه داد: با وجود مصوبات مجلس شورای اسلامی در جامعه هدف(ایثارگران) انتظاری ایجاد شده است که از آن طرف قضیه اگر بودجه آن تامین نشود با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم همدان در پاسخ به این سوال که آیا منابع مالی برای این مصوبات مجلس دیده شده است اظهار داشت: بحث تامین مالی برای مصوبات ایثارگران و به خصوص پرداخت معوقات باید از چارچوب بودجه و مسائل آن خارج شود و دولت و مجلس به طور جدی به آن ورود کنند تا از منابعی که در اختیار دارند مشکل را برطرف کنند.

خجسته نماینده مردم همدان در خانه ملت متذکر شد:اگر چه در لایحه برنامه ششم توسعه گفته شده است تا دو سال اینده این منابع باید تامین و پرداخت شود اما این موضوع قابل حل است و همان طور که برای وزارت اموزش و پرورش تامین و پرداخت شد دولت بایستس از منابعی که در اختیاز دارد اعتبارات را تامین کند و مجلس در کنار دولت روی این موضوع کار کند تا انشاالله به نحو احسن در اینده معوقات ایثارگران پرداخت شود.

وی ادامه داد: بسیاری از ایثارگران در سال های اخیر به رحمت خدا رفته اند و بسیاری نیز در سختی و عسرت قرار دارند و متاسفانه شرایط فعلی سخت ترین شرایط ایثارگران در دوران معاصر است، بنیاد شهید توانایی لازم را ندارد و آن طور که شاید و باید  به معنای واقعی پیگیر نیست .

نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سوال که مقصر این شرایط سخت برای ایثارگران کیست تاکید کرد:بنیاد شهید دردولت از ایثارگران دفاع نمی کند و مسئولان آن برای دفاع به دولت نمی روند، پس چگونه در زمان تصدی سردار دهقان بر بنیاد، ایشان به هر نحو ممکن مشکلات را حل می کرد و هر کاری که لازم بود را انجام می داد اما الان ما چیری فراتر از شرایط کنونی ندیده ایم.  

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تعامل بنیاد با جامعه هدف تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر مشاهده شده است که سرمایه های ایثارگران را می فروشند (مثل نیروگاه دماوند) و بعد هم می خواهند مشکلات شان را حل کنند و مشکلاتی از این قبیل در بنیاد شهید داریم و علت این است که بنیاد جانبدارانه از ایثارگران دفاع نمی کند و این انتقاد به بنیاد می شود که جاندار دفاع نمی کند.

خجسته در پایان خاطرنشان کرد:بحر حال این چیزها را ما تصویب کردیم اما ان آنچه که ما پیش بینی می کنیم این است که قطعا عملیاتی نخواهد شد .

 

امیر خجسته عضو هیئت رئیسه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر فعالیت های خدمات رسانی بنیاد شهید به جانبازان، حانواده شهدا و ایثارگران در چارچوب اهداف تعیین شده تاکید کرد.

خجسته در پاسخ به این سوال که پرونده اختلاس دربنیاد شهید و بانک دی تاکنون به کجا رسیده است تصریح کرد: پرونده اختلاس بنیاد شهید و بانک دی در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است و دارد کارش انجام  می شود، اما فعلا" رسانه ای اش نمی کنیم تا روند اجرایی در دادگاه مشخص شود.

وی گفت: دادگاه افرادی را احضار و با برخی هم صحبت کرده است و علاوه بر آن قوه قضائیه با این موضوع با قدرت برخورد می کند و حق افراد خاطی را کف دستشان می گذارد؛ اما باید بگویم پول هنگفتی که از بودجه بنیاد خارج شده بود دوباره برگردانده شد.

نماینده مجلس دهم درخصوص فعالیت اقتصادی و هلدینگ بنیاد شهید خاطر نشان کرد: تمام سیستم های اقتصادی بنیاد شهید باید جمع آوری شود و در این مورد اقداماتی را داریم انجام می دهیم و بنیاد  شهید کارش کار اقتصادی نیست.

خجسته ادامه داد: یک عده از بیرون می آیند غارت می کنند و می روند. الان کسانی که از بیرون به بنیاد شهید ورود پیدا کرده اند غالبشان با مشکل مواجه شده اند و مشکلات عدیده ای دارند، حالا نمی خواهم از کسانی که آمدند اسمی ببرم اما وجود آنها اصلا" مفید فایده نبوده است.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فعالیت های اقتصادی بنیاد شهید و امورایثارگران و کم توجهی به مطالبات و خواسته های جامعه هدف تصریح کرد: برای خدمات رسانی به جامعه هدف باید از نیروهای توانمند بنیاد شهید استفاده شود اما آقایان افرادی را خارج از مجموعه با خودشان به بنیاد می آورند، همانطوری که مدیر سابق چند نفر از اطرافیان خود را آورد  و این موضوع تاکنون مشکل ساز شده است.

نماینده دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه همان افراد قبلی برای بنیاد شهید مشکلاتی را ایجاد کرده اند، اما با وجود این، همان افراد دارند یکی یکی خازج می شوند، همچنین آنهایی که در تیم های اقتصادی بنیاد و بانک دی مشغول فعالیت بوده اند باید پول هایی را  که غارت کرده اند برگردانند.

خجسته در پاسخ به این سوال که گفته می شود مدیران رده بالای بنیاد پاک دست هستند اما مدیریت های اقتصادی که از بیرون آمده اند اختلاس هایی کرده اند متذکر شد: اختلاس کار کسانی است که از بیرون سازمان آمده اند و این شامل دو مرحله است که این افراد چه کسانی بوده اند و چه مشکلی ایجاد کرده اند. به طور مثال بانک دی مدیرش کی بوده است؟

وی در ادامه سخنان خود در خصوص اختلاس در بانک دی یادآور شد: این افراد نه تنها شامل یک مجموعه تخصصی نبوده است بلکه اعضای آن به عنوان عضو یک شبکه از مفاسد اقتصادی بوده اند و متاسفانه شامل یک مجموعه ای است که افراد آن فکر می کنند دیر آمده اند و باید زودتر بروند ولی با وجود این تاکنون شاید صدها و هزارها میلیارد ریال پول از آنها اخذ و برگردانده شده است.

نماینده مردم همدان در بهارستان در خصوص بکارگیری ابزار نظارتی مجلس بر فعالیت های اقتصادی بنیاد شهید تاکید کرد: در حال حاضر در خصوص فعالیت های بنیاد به شدت مراقبت می شود تا پول ها این طرف و آن طرف نشود و دائما" هم مراقب هستیم و نظارت خودمان را از آن برنمی داریم و تا زمانی که بر گردانده نشود ما دست از نظارت بر نمی داریم، مخصوصا" در مورد بانک دی که خیلی افتضاح است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام

...

از رئیس جمهور محترم تشکر می کنیم .

نباید هم اجرایی شود .

با کدام حق رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را از ایثارگری بنیاد شهید بیرون انداختند .

و حقوق و معیشت ندادند و فقیر و بدبخت رها کردند ؟!

...

آهای وکلا و هیت دولت و رییس رؤسا ......

ما را خاطر می ماند شما فراموش ......

می رسد زمانیکه هر چقدر فریاد بزنید ما یادییم چرا شما را فراموش ؟

حال بروید و جیکجیک مستون کنید .

...

تهدید می کنی ؟!

اینها ایرانو میفروشن میرن دبی ؟!

من می مانم و شما .

که باید ایران عزیز را دوباره آباد کنیم .

با دستان نحیف و گرسنه خودمان .

می سازیمت وطن .

اگر چه جباران رفته باشند .

و به یغما برده باشند .

اموال این مملکت را .

ایران :

چه مظلومی تو .

مظلومتر از بچه های جبهه و جنگ .

فقیرتر از رزمندگان جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس .

و دوستت ندارند .

همانطور که بچه های جنگ را دوست ندارند .

اینها فقط پول را می پرستند .

اینها فقط فقر و بدبختی رزمندگان را می پرستند .

و دوست دارند .

که نابودی بچه های جبهه را نظاره کنند .

و نابودی فرهنگ ایثار و شهادت را جشن می گیرند .

و به ریش انقلاب می خندند .

با نجومی گرفتنشان .

و با فرار فردایشان .

و من می مانم و تو .

و ایرانی ویران .

که باید با دستان خالی خودمان بسازیم .

و می سازیم .

ایران عزیز را .

و مردم عزیز ایران را :

خانه رایگان می دهیم .

و معیشت می دهیم .

و دارو و درمان می دهیم .

و به کسب و کار مردم رونق می دهیم .

و صنعت را .

و کشاورزی را .

و تجارت را .

رونق می دهیم .

بهوش باشید .

که آماده ایم .

و هوشیار .

...

نماینده جان!!!
حضرتعالی واون کسی که همچنین فکری میکنه که مصوبات قابل اجرا نیست اشتباه میکنه! مگر خونه خاله است که هرکی هرمدل دلش خواست ساز بزنه؟؟؟وظیفه مجلس قانونگذاری ووظیفه قوه مجریه اجرای آن است.
انشاالله در دولت جديد قانون اجرايي خواهد شد چون عمر اين دولت رو به پايان است ....
در این کشور برای تنها موضوعی که بودجه ندارند موضوع ایثارگران است که جای تاسف دارد
پول برای دزدی و اختلاس و حقوق نجومی هست برای اعتبار و آبروی همه اینها نیست؟ غلط میکنند.
برا ی هواپیما که بودجه بیسار است.
ايثارگر كيلويي به چند .
افتخارات حاضر براي برداشتن سهم از سر سفره انقلاب را بچسب
ببخشيد افتخارات نبود منظور ذخاير بود
برادر من ازماست که برماست وقتی مشکلات رزمندگان محروم از خدمات را نادیده میگیرنددیگران که..جای خوددارد وقتی رزمنده ای با مدارک مستند مجروحیت 30 سال دنبال جانبازی نرفته ...حداقل به خاطررزمندگی اش برای2ترم مهمانی دانشجوی دخترش (آنهم دانشگاه سراسری مجبوربشه زیر قرض وقوله بره )حتی با درخواست از بالاترین مقامات مملکتی مانند توپ فوتبال به این و اون پاس بدن...وقتی مسئولین..درتایید لوایح حمایتی رزمندگان قصور بخرج بده ...وقتی دانشگاهیان برا دختر یه رزمنده 23ماه تمام جبهه تره خرد نکنه و تخفیفی درشهریه درنظرنگیره ..وقتی برادر همین دختر که خود دانشجوست ضمن درس بخاطر فشار مالی مغازه بقالی اجاره کنه و درگیر بیوکراسیهای اداری هم بشه....وقتی همین رزمنده روزی هزار بار بمیره ازفشارزنده بشه واز خدا آرزوی ...کنه.... انتظاری غیرازاین هم مگر میره؟؟برادر ...خدا بدادمون برسه....شما را بخدا منتشر کنید ..تا کمی سبک بشم..
سلام فقط جای تاسف دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خرشان از پل گذشته دیگر گوشت دم توپ نمی خواهند.
ما هم خدایی داریم.
ای غریب ایثارگر.
یاد بیاورید که ریس جمهور قبل موقعی که سال91قانون حمایت از ایثارگران در مجلس تصویب شد در مجلس حضور یافت و تلاش کرد تصویب نشه وبعد تصویب هم گفت ما مخلص ایثارگران هستیم ولی قانون را تصویب کردید ولی ما نمی توانیم اجرا کنیم واجرا هم نکرد ولی حالا یک نماینده مجلش مطلبی گفته شما تیتر یک سایت کردید
جانبازان بالای 25 درصد روز به روز حریص تر و پایین 25 درصد روز به روز فقیرتر میشوند ....یاد اقتدار گذشته ایران بخیر
وقتی جانبازان زیر ۲۵ درصد فکر میکنند حقشان را درصد بالاها از بین برده اند دیگر چه توقعی از مردم میشه داشت که مسبب مشکلات جامعه را کل ایثارگران ندانند از طرفی دوست عزیز جانبازی را که جراحات کمتری دارد با جانبازی که مشکلات حرکتی دارد و درصدش بالاست مقایسه نکنید الان شما توی این سالهای بعد از جنگ کسب درآمد کردید همه جا رفتید و خوش گذراندید و مبلغی هم پس انداز دارید حالا که پا به سن گذاشته اید زیاده خواه شده اید اگرچه بنده بارها گفتم باید جدا از درصد حتی اگر شخص ۱ ساعت هم در جنگ حضور داشته است مستحق دریافت کامل حقوق برای گذران زندگی خانواده خود میباشد
نفس های اخر ..............................
اقا از این حرفا نزنید شما ملاقاتهای رییس جمهور محترم را با خانواده های شهدا وجانبازان رامگر ندیده ایدایشان خیلی ارادت دارند به این عزیزان ولی چکار کنند جیبشون خالیه حتما میگید چرا خالیه من میدونم چون همه بودجه رو ریختن تو جیب ذخایر نظام که هر موقع خواستن بردارن اره داداش اینجوریاس
دادگاه غیر علنی!!!!!!
یاد ان روز بخیر نه فرقی بین پاسدار بسیج حهادگر بود ونه حرفی از چقدر حقوق میگیرید بود و درصد ودیگر هیچ.بخدا من یکی فکرمیکردم ان طوری که ما رفتم انطور مارا به حق میرسانند چه کسانی این تفرقه درست کردند. نمیدانند. کاملا واضع است ولی ......
اولا حق زیر 25درصدها را کاملا ضایع وحذف کردند ثانیا فقط واسه ایثارگران قبر اضافه شده
نگذاریدانقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیافتد!...حضرت روح الله ص...
مگر چقدر هزینه دارد این همه اختلاس این همه حیف و میل .این همه پول به فرانسوی ها نزدیک 100 هزار میلیارد برای خرید هواپیما این همه معدن و نفت ک گاز و .....حالا فقط این چند بند برای دولت بار مالی دارد خدایا خودت ایران عزیز را از دست این حرام خوران ناپرهیزگار نجات بده
با سلام به تمام رزمندگان شهیدان جانبازان و آزادگان و آنانی که الان در خارج از کشور برای ما می جنگند من رو درو اسی با روحانی هیات چیزی که بهش می گوید دولت را ندارم این آقا نمی تواند برود استعفا دهد همانطور که شرش بیش از خیرش برای ایران بوده است
نوبت رزمنده ها کی میشه؟

رزمنده- در ماده 1 قانون خدمات رسانی به ایثارگران، ایثارگر به کسی اطلاق می گردد که برای استقرار و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمنان داخلی و خارجی انجام وظیفه نموده و شهید، مفقود الاثر، جانباز، آزاده و رزمنده شناخته می شود.
در ادامه بند و همین ماده در تعریف رزمنده می نویسد که رزمنده کسی است که در راه تکوین، دفاع و حفظ ارزش ها و کیان جمهوری اسلامی ایران، استقلال و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب و اشرار با تایید مراجع ذی صلاح به طور فعال حضور داشته باشد و تبصره همین بند در استفاده رزمندگان از تسهیلات قانون ایثارگران مستثنی دانسته و دولت را موظف نموده است اقدامات قانونی لازم را در جهت رسیدگی به امور آنان به عمل آورد.
اول : تبعیض در همین ماده 1 بطور مشخص است چرا که در تعریف ماده یک ایثارگران همه ملاک هایی که برای ایثارگران شمره و مشخص گردیده همان برای رزمندگان نیز بطور مشخص تعریف شده است ولی چون رزمندگان جنگیدند و سالم برگشته اند، از تسهیلات ایثارگران مستثنی هستند.
دوم : دولت را موظف کرده ولی مدت زمان را مشخص ننموده است پس منظورشان بعد از مرگ رزمنده هاست چون در کشور ما تا زمانی که فرد زنده است برای او ارزشی قائل نمی شوند.
سوم : این تعریف شامل همه می شود چرا رزمندگان مجزا شده اند جای بسی تامل است
چهارم : رزمنده ها هم فرزندان همین کشور و عزیزان همین ملت هستند و برای تمامیت ارضی همین کشور و دفاع از همین انقلاب و نظام جنگیدند. حال چگونه افرادی گه که دیروز در زمان جنگ یا در گهواره بودند و یا مهد کودک امروز آنها باید برایشان قانون تعریف کنند. آیا سزاوار این است واقعا متاسفم من به عنوان یک رزمنده در زمانی که تشخیص دادم که نیاز به حضورم برای دفاع است با سن کم و بدون اذن والدین و فقط به عشق رهبرم و حکم جهاد ایشان حضور پیدا کردم و نمی دانستم که امروزه ارزش کار من با ریال و سهام و هزاران تبعیض دیگر محاسبه می شود.
حال که چنین است چرا رزمنده ها بی بهره باشند؟ چرا روز به روز حضور شان محاسبه و در صد بندی نشود و از امتیازات آن استفاده نکنند! آنها هم حق و حقوقی دارند. پس وظیفه قانون نویسان و دولتمردان است که حداقل ارزش به این قشر را تصویب و خلا ایجاد شده توسط افرادی نون به نرخ روز خور را از بین ببرند و متولیانی هم رای این قشر عزیز و فراموش شده مشخص کنند.
این مسئولان حرام خوار ایرانی ابروی نظام و ملت رو در کل جهان بردن و به نظر من همونطوری که مردم در اوایل انقلاب بساط پهلوی رو جمع کردن باید با یه حرکت دسته جمعی بابک زنجانی هارو از این مملکت جمع کرد ما رزمتدگان 8 سال دفاع مقدس دیگر تحمل اینهمه فساد رو نداریم دیگر کاری خلاف و پیسی نمانده که مسئولان و اقا زاده هایشان انجام نداده باشن واقعا نتیجه 8 سال دفاع چه شد .....
تقصیر روحانی نیست ان زمان که مملکت دست اصولگراها بود و دلارهای نفتی فت وفراوون بود و با همین پول اقازاده ها در کاباره های خارج خوش میگذروندن هیچ کاری نکردن و جانبازان زیر 25 و رزمندگان رو دور ریختن حالا از یه دولت غربگرا که حتی برای تامین اب مملکت نگاهش به کدخداست چه انتظار .....اصول گرا و اصلاح طلب هر دو از یک قماشند
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
احتراما به استحضار می رساندمطابق مصوبه نمایندگان محترم مجلس نهم در تاریخ 28/2/95و نمایندگان محترم مجلس دهم در تاریخ 30/4/95 در مورد سهمیه ورود به دانشگاهها در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران عبارت "بالای 25 درصد" راحذف کردند ؛ به این معنا که همسر و فرزندان کلیه جانبازان می توانند از سهمیه اختصاص یافته ورود به دانشگاه استفاده کنند.( یعنی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد هم می توانند) ولی بعد از کذشت 8 ماه معلوم نیست مصوبات مذکور به کجا انجامید.حتی در برنامه ششم هم در ماده 106 از پیشنهادات کمیسیون تلفیق مورد مذکور در کمیسیون تصویب شده بود ولی در کمال تعجب و بهت و حیرت مورد فوق در مصوبات روز یک شنبه مورخه 26/10/95 در صحن علنی مطرح نشد .ضمنا مورد فوق هیچ بار مالی نیز نداشت .
عزیزانی که مدتهاست منتظر تصویب این قانون بودند و بر اساس قوانین جاری امتیاز چندانی به آنها تعلق نمی گیرد و شاید این تنها قانون حمایتی دلخوش کننده برای آنها بود.. انتظار داریم نمایندگان محترم مجلس دهم نسبت به برگرداندن موارد فوق به قانون درجهت جلب نظر خانواده های معظم ایثارگران جانبازان زیر 25 درصد اقدام فوری انجام دهندو از اقداماتی که در این مورد انجام خواهند داد کمال تشکر را داریم .
عده ای از جانبازان زیر 25 درصد
سلام اقای مفتع وحاج بابایی وخجسته ازشما مسولین خواهشمندیم یک فراخوان به جامعه ایثاردهید تابه جلو مجلس گردهم جمع باشیم تاریس دولت ازکدام حق خود می خواهد به جانبازان بدهد حالا مجلس تصویب کرده مانع ریس دولت شده حق وحقوق جانباز باید درهمین دولت داده شود
جناب روحانی حق این ایثارگران را ندی به خشم خدا دچار میسی وانوقت ایرباس هات یکی یکی سقوط میکنه نگی نگفته بودند
درود به مدیریت فاش نیوز جناب ساقی و رزمندگان عزیزان جان برکف هم رزمان گرامی ما ها خودمان هم با بیفکری ونندانم کاری و عدم پیگیری از حق حقوق قانونی و شایسته خود در 28 سال پس از جنگ درصد قابل توجهی مقصریم در صورتیکه می بایست پس ازقطعنامه 598 که جنگ تمام شد از دولت وقت درخواست مطالبه حق وحقوق خودمان میکردیم و این حق قانونی ما بود چون میگویند تا بچه گریه نکند مادر به او شیر نمیدهدو برای احقاق حق ماها خیلی دیر شده است و بهترین راه کار ما در این موقعیت با هماهنگی تمام رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد از سراسر کشور درتهران جمع شویم و درجلو مجلس خواسته هایمان را به گوش دولت مردان و نجومی بگیران برسانیم واز نمایندگان مجلس بخواهیم که لا عقل همین چند ماده و تبصره هرچند ناقص ومبهم را که از سال 91 تابحال تصویب کرده اندو اجرا نشده است دولت را تحت فشار قرار دهند تا هر چه زودتر اجرایی کند و بسیجی وارمثل زمان جنگ از حق حقوق خود دفاع نماییم تا ببینیم آیا ریاست دولت حسن روحانی میگوید بودجه نداریم این آخرین راه ماها است تا به حق مان برسیم وبا سپاس از فاش نیوز بدرود
ابتدا یک گروه تلگرامی با کمک فاش نیوز و با عنوان رزمندگان ایجاد کنیم تا بصورت منسجم حقوق خود را پیگیری کنیم
باسلام واقعا اگر یکی مثل نمایند ه همدان ریاست بنیادرابه عهده داشت هرگز حق و حقوق ایثارگران پایمال نمیشد
باسلام خدمت جناب آقای دکتر مفتح بنده بعد از اسارت عضو صندوق تامین اجتماعی بودم 7سال بوده واز تاریخ 79 /18/11استخدام آآموزش وپرورش شدم با توجه به مصوبه ششم توسعه بند 103 آیا درتغییر صندوق 7سال به بازنشستگی کشوری ،که 7سال جزءغیر دولتی میباشد، دولت مبلغ حق الانتقال، که در بند 103 آمده تا15سال دولت منظور میکنه تا سنوات قابل قبول احتساب شود ومن باز نشسته شوم امکان دارد ضمنا بنده در حکم کارگزینی آموزش وپرورش 23سال خدمت دارم ترا به خدای شهدا قسمتان میدهم که مشکل اینجانب که بیماریها یم را در اینجا ذکر نکرده‌ام را حل نمایید از خداوند بزرگ آروزی توفیق برای شما زحمتکشان گمنام دارم اجرکم عندالله.
عزیزان ،این ایثارگران الان سودی برای این مملک ندارن که بخان ازشون حمایت کنن،قبلا از طریق ایثارگران این جایگاها رو بدست آوردن و الان دیگه از نظر اونا ایثارگران اکثرا پیر و بدرد نخورن،اونا از کسانی حمایت میکنن که بتونه جایگاه خودشونو محکم کنه،الان راهیان نور رو ببین رو اونا کار میشه برای مواقع ضروری و چقدر هم بودجه بهش اختصاص میدن در حالیکه جایی که اونا رو میبرن همان جایست که این ایثارگران از وطن دفاع کردن،شما الان برید پایگاهای مقاومت به بسیجی پایگاه وام میدن ولی به بسیجی جبهه و جنگ و کسانی که سالها در جبهه و دفاع از وطن زحمت کشیدن وام نمیدن
ولی اینو بدونید ما مثل بعضی ریا کار نیستیم و بدون هیچ منافعی در هر زمان از کشورمون دفاع خواهیم کرد.
دردولت تعطیل فقط دروغ است وبس چراوام جانبازان وآزادگان 40 درصدراقطع کردید ازاستان اردبیل
مارزمندگان ماندیم چراهرمسولی که سخن میرانداسم رزمندگان رابرزبان نمی اوردچرا؟ودلیل این امرمهم چیست؟که28سال استکه همچنان پابرجااست ومسولین هم پابرجاترمثل اینکه همه مسولین درباره رزمندگان هم قصم شده اندکه هیچ کدام اسمی ازمارزمندگان ازیادهارفته نکنند/گویامسولین بین خودشان گفتنداگرهرمسولی درسخنرانیهاش ویادرلایحه هاازرزمندگان دفاع کندبایدتاوانش راهم خودش شخصابپردازدتابدان اسم رزمنده چقداب میخورد.واین استکه مسولین هم درهیچ کجای قانون اسمی ازمارزمندگان نمیکنند......باشدتاهمین باشدمسولین عزیزبازخواهیم دیدکه کدام یکی دنبال سوراخ موش میگرددانوقت استکه دیگردیرشده وهمان رزمندگان که روزی برای دفاع ازکشورسلاح بردوش گرفتنداینبارعلیه شمامسولین ضدرزمنده برمیخیزندتابدانید28سال جوجه کباب کردن رزمندگان چه عواقبی دارد..تاببینیم وتعریف کنیم خدایابرسان ازغیب..رزمنده داوطلب27ماه جنگ که28سال استکه همچنان سردرگم است مشکانی
خدا نيامرزد مسوولان دولت قبل وكنوني رو !همچنين مجلس را!ابروي ما جانبازان ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس رو درجرايد واذهان ملت تحت عناوين مختلف برديد كه قشرايثارگر اين امكانانت دارندو...اولويت دارند كه عده اي بي خبربه ما وفرزندانمان زخم زبون بزنن !!!اما بنام ما شدوبكام شما!!! مسوولان از خدا بي خبرپول پرست خدا ازشما نگذرداي دولت مردان رياكار بي درد من جانبازي هستم با درصدبالا ان مقدسات عالم يك ريال ازاين نظام حقوق نگرفتم چون براي پول نرفتم جبهه !انوقت ريس صندق ذخيره ارزي ملياردي مي دزد شرمتان باد ما به امامان ورهبر عزيزمان وبه اهداف والاي اسلامي خودوفدار خواهيم ماند اين دولت ها رفتني هستن اهداف امام شهيدان ورهبرمعزز ماندگارخواه ماند عقوبت الهي سخت در انتطارانان است سلام صلوات ورحمت حقتعالي بدرقه شهيدان وراه امام شهيدان رهبرعزيزمان سلامت باشن
انقلاب بدست نااهلان افتاده بايد امام خامنه اي حکم رهبري بدهند ...
سلام برادران راست حسینی بگم هر چه پول و ثروت این مملکت رو آقازاده ها دزدیدند و بردن دیگر پولی نمانده ما همه میدانیم اقازاده ها تمام پروژه های مملکتی که اقتصاد درآن نقش داره اعم از پول نقد و ثروت ملی همه رودزدیدند همه ما سر کاری هستیم البته ببخشید این وافعیته....
وقتی صاحب منصب های مملکت دستشان با امثال بابک زنجانی ها تو یک کاسه هست ،وقتی ارگانهای نظام ثروتهای کشور را در چنگ خود دارند،وقتی صدای اختلاس های چندین میلیاردی از بنیاد شهید و امثالهم میاد و وقتی اقازاده ها همه انحصارات را در دست دارند دیگه چیزی اضاف نمیاد که بخوان به ماها بدن.
چرا خودتان را اذیت می کنید این دولت تا الان برای ما کاری انجام نداده از این به بعد هم نمیده
خزانه خالیه
من به آقای روحانی خیلی خوشبینم،،بهرحال همه فشار سختی رو تحمل میکنیم ولی ان شالله سال آینده این مصوبات اجرا میشه،نگران نباشید،آقای روحانی بفکر مردم هستن و قطعا به فکر ایثارگران و رزمندگان هم خواهند بود،ناراحت نشین توکل بر خدا
بااین کارها چنان فرهنگ ایثاروشهادت راکمرنگ کرده اند که جوانان درخصوص امربه معروف ونهی ازمنکر می گویند: به من چه؟ به توچه؟

سالهابعدخواهیددید که چه طوفانی به پامی شود ازاینکه کشتی سوراخ شودهراس دارم نمیدانم چرا؟
سلام
حالا ریس جمهوری خودش را نشان داد؟
در تلویزیون هم ظاهر می شود که ملت را گمراه کنند. و سیاست خوبی است چون بعضی از ایثارگران باورشان شده؟
سلام، آنچه براحتی قابل اجراست، خالی کردن بانگهای ملی ، ملت، رفاه و ... با یک یا دو امضا و بردن آنها بخارج است.....
جناب رئیس جمهورسلام.خسته نباشیدخداقوت حاج آقا!جناب دکتراین آقای نماینده ازقول شمامطلبی بیان نموده که صحت وسقمش رانمیدانیم امابفرض که راست گفته!جناب دکتر خدایی یه سؤال.اگه تواین مصوبه مجلس برای ایثارگران که معلوم نیست جنتی تأییدش کنه یانه!اگرمصوبه ای بودکه حسین فریدون برادرحضرتعالی وخانواده اش ذی نفع بودندوبااین مصوبه میشدبطریقی ازنهادهاوسرمایه های این مرزوبومی که به قیمت خون وجان وسلامتی هزاران جوان ایرانی محفوظ موندتابه دست امثال شمارسیداشتفاده یابهتربگم سؤاستفاده کنه آیاهمچو مطلبی رامیفرمودی؟؟؟جناب رئیس جمهورمافثط ازخدامیترسیم وبس چون چیزی برای دادن دیگه نداریم!اگراطرافیان شما تقاضای هشت هزارمیلیاردناقابل ازبودجه عمومی کنندآیاهمین موضع راخواهیدگرفت؟؟؟جناب دکترمگراجرای این مصوبات چقدرازسرمایه ملی راهزینه میکنه؟؟ازجناب غندالی وخانم نازنینش که هشت هزارمیلیاردازپول مردم رابالاکشیدوبه ریش ماخندیدبیشترهزینه داره؟؟کمی به زیرپایتان نگاه کنیدمسؤلین محترم!!شماقدم برخاکی برمیدارین که وجب به وجب آن باخون شهداوایثارگران امنیت یافته!من به شمارأی دادم ورأی میدهم اماکاری نکنیدکه ملت پشیمان وازشماروی برگردانند.خداکندکه گفته این نماینده راست نباشدوشماچنین مطلبی نفرموده باشید!توکه خودت هم رزمنده وهم جانبازهستی وهم ازفرزندان پروپاقرص نظام چراباکسانیکه باجون خودشون ازاین سرزمین دفاع کرده اندبایداینگونه برخوردبشه وازطرف مسؤلین موردتحقیرقراربگیرند؟
آقای ریس جمهورماهم بشمارای نخواهیم داد.آخرین نفس.
خواهشا توجه كنين ظرفيت دانشگاه زياد نشه همه ضرر كردن الان سهميه مناطق شرايط بهتري دارن پدراي عزيز ٢٥ درصد سهميه ورود با تعداد ٦٠ هزار نفر ايثارگران با ٧٥ درصد يهميه ورود با ٧٠ هزار نفر منطقه يك چه فرقي ميكنه؟؟؟؟ بايد ظرفيت ورودي مارو افزايش بدن اين قانون به نفع سهميه مناطقه زود باور نباشيم
جای سوال هست چرا ریس جمهور اصلا برای جانبازان وشهدا ارزشی قائل نیست برادر من فقط دیدار با خانواده های شهدا که دردی را دوا نمی کند چرا در بودجسالانه برای چیزهای بی ارزش بودجه در نظر میگیری ولی حانبازان که جانشان را سلامتیشان را در خطر انداختند وخانواده هاشان در فقر وفلاکت دست وپا میزنند وجالبتر اینکه امنیت جانی هم ندارند اینقدر برای تو بی ارزشند
باسلام.جانباز پنج درصد اعصاب روان هستم.صد ماه سابقه جبهه دارم.بیمه اختیاری مبلغ صدوپنجاه هزار هر ماه میریزم.ده سال است بیمه ازاد شدم.ایا تامین اجتمای قبول میکند سوابق خدمتی ام را که یازده سال است ودر ارتش بودم.تبدیل کنم.ایا هیچ حقی برای ما نگذاشتند که بدون پرداخت پول بیمه قبلی را انتقال دهم..هر کس جواب دهد ممنون میشم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi