شناسه خبر : 51586
چهارشنبه 29 دي 1395 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حجت‌الاسلام شیرازی مطرح کرد؛

استقبال مردم سوریه از خاطرات «آن بیست و سه نفر»

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توزیع تعدادی از خاطرات دفاع مقدس در میان مردم سوریه و مدافعان حرم خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به ترجمه تعدادی از کتاب‌های شاخص دفاع مقدس و توزیع آن در کشورهای منطقه گفت: تاکنون تعدادی از ترجمه‌های کتاب‌های شاخص دفاع مقدس در کشورهای منطقه توزیع شده است که از جمله این موارد می‌توان به توزیع ترجمه کتاب‌های «من زنده‌ام»، «جشن حنابندان» و «آن بیست و سه نفر» به زبان عربی در میان مردم سوریه و مدافعان حرم خبر داد.

وی ادامه داد: استقبال مردمی در سوریه از این عناوین قابل توجه است، به همین دلیل مصمم شدیم که دیگر کتاب‌هایی را که در رابطه با دفاع مقدس نوشته شده و شاخص و خواندنی هستند نیز ترجمه و در کشورهای مختلف توزیع کنیم.

به گفته شیرازی؛ کتاب‌های «لشکر خوبان»، «جشن حنابندان»، «مسیح در شب قدر» به زبان‌ عربی ترجمه و چاپ شده است. همچنین کتاب «خاک‌های نرم کوشک» به زبان اردو ترجمه و چاپ شده است. «من زنده‌ام» به زبان روسی ترجمه و چاپ شده و قرار است ترجمه کتاب‌های «نورالدین پسر ایران» و «نجیب و فرمانده من» به این زبان نیز چاپ شود.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi