شناسه خبر : 51590
چهارشنبه 29 دي 1395 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید فوت هاشمی را جایگزین نارضایتی دولت کنیم!


یک روزنامه اجاره‌ای با نگاه ابزاری به فوت مرحوم هاشمی ابراز امیدواری کرد به واسطه ایجاد فضای احساسی در این زمینه، مردم ناکارآمدی دولت و مشکلات اقتصادی را فراموش کنند.
روزنامه آفتاب یزد در کنار تیتر اول خود (که مرحوم هاشمی را بازیگر اصلی انتخابات 96 معرفی کرده!)، سرمقاله‌ای را به قلم علی صوفی (عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان) منتشر کرد.
صوفی می‌نویسد: آقای هاشمی به عنوان یک شخصیت تأثیرگذار در عرصه سیاسی کشور جایگاه ویژه‌ای داشته و نفوذ و تأثیر کلام او در بین گروه‌های مختلف غیرقابل انکار است، پس بی‌تردید فقدان آیت‌الله هاشمی، ضربه بزرگی به اصلاحات و جریان‌های سیاسی معتدل و حتی حسن روحانی در بلندمدت است، اما در حال حاضر ما انتخابات 96 را پیش‌رو داریم.
وی ادامه می‌دهد: با درگذشت هاشمی و جو به وجود آمده پس از آن، باید گفت حتی نگرانی‌هایی که پیش‌تر به دلیل مشکلات معیشتی و یا نارضایتی‌های مردمی درباره دولت روحانی وجود داشت تا جایی که گفته می‌شد عده قابل توجهی از کسانی که در سال 92 به روحانی رأی دادند در سال 96 پای صندوق‌های رأی نخواهند رفت و به روحانی پشت می‌کنند وجود ندارد. بی‌تردید پس از فوت آقای هاشمی به دلیل جریان احساساتی حاکم، حتی مردم دلسرد از روحانی، پای صندوق‌های رأی به حسن روحانی رأی می‌دهند.
گفتنی است بخشی از اظهارات آقای صوفی مبنی بر اینکه مردم از مشکلات معیشتی نارضایتی دارند و عده قابل توجهی از مردم نمی‌خواهند به روحانی رأی بدهند، اما بخش دیگر ادعا و آرزوست که اعتبار خبری ندارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi