شناسه خبر : 51595
چهارشنبه 29 دي 1395 , 15:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر کاری برای ایثارگران بکنیم باز هم کم است

عضو فراکسیون ایثارگران و شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: هر کاری که از دست ما بر می آمد برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه کردیم.

فاش نیوز-عضو فراکسیون ایثارگران و شاهد مجلس شورای اسلامی گفت: هر کاری که از دست ما بر می آمد برای خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه کردیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، روح الله حضرت پورنماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه کشور در مورد ایثارگران حق مطلب را ادا کرده است وایا کمبود ی با وجود این مصوبات احساس می شود اظهار داشت: بالاخره همیشه مشکلات و کمبودهایی وجود دارد و هر زمانی که موضوعی را بررسی کنید می بینید کمبودی هست، ولی با توجه به اینکه باید بودجه دولت را هم در نظر بگیریم و همکاران مان که در مجلس شورای اسلامی تلاش های فراوانی برای این مصوبات کردند لحاظ کنیم هر دوطرف باید راضی باشند،اما در هر حال هر کاری هم بکنبم باز هم کار کمی در حق خانواده های ایثارگران، خانواده های شهدا و همسران شهدا و همسران و فرزندان جانبازان کرده ایم.

 

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه به این سوال که بنظر شما خواسته ها و مطالباتی که داشته اید بر آورده شده است؟ پاسخ داد:ما تا ان جایی که توانسته ایم تلاش کردیم که حتی در حد یک درصد هم که شده از زحمات خانواده های شهدا و جانبازان  و ... را جبران کنیم و بالاخره ان کاری که از دست ما بر می آمد را  در مجلس با حمایت از ایثارگران انجام دادیم.

نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:دولت هم باید بالاخره وقت بیشتری برای اینکه مصوبات پنجگانه ایثارگران اجرایی شود بگذارد و به آنها بهای بیشتری بدهد و در این زمینه به مجلس کمک بیشتری کند.

عضو فراکسیون ایثارگران و شاهد مجلس شورای اسلامی با بیان این جمله که ما هر جا که هستیم خاک پای ایثارگرانیم خاطرنشان کرد: خودم هم به عنوان فرزند شهید خاک پای همه همسران، فرزندان شهدا و جانبازان هستم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به شرایط روز چه باید کرد اظهار داشت: دولت و مسئولین در بحث فرهنگ ایثار و شهادت باید وقت بیشتری نسبت به سایر موضوعات بگذارند و با برنامه ریزی و کار کارشناسی که انجام می دهند این فرهنگ متعالی را بیش از بیش در جامعه گسترش دهند و ان را محدود به زمان و مکان نکنند.

 

 حضرت پور در پایان اظهار داشت: درخواست من از مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که برنامه ریری خاصی را در این مورد داشته باشند.

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
برادر نماینده کدام کارانجام دادید شما که حق قانونی زیر25درصدهادراستخدام راحذ نمودید واقعا این کاردرستی بود؟
دوست عزيز سلام حالا كه شما ميگيد كه براي ما ايثارگران هر كاري كه ميكنيد كم است اگه كار نميشد روزگارمان چي بود يا چه شكلي بود
چراهیچ وقت خدانامی ازرزمندگان نمیشود؟دلیلش چیست که همه مسولین دراین موردازهمدیگرسبقت میگیرندتاحق وحقوق رزمندگان رامثل28سال گذشته پامال یانادیده بگیرندچرا؟مگررزمندگان غیرازایثارگران هستند؟مگررزمندگان اندازه ایثارگران عزیزتلاش نکردند؟من نمیگویم ایثارگران بیشترازحق وحقوقشان دریافت کرده اندنه آنهاهم درطول این سالهابه حق قانونیشان نرسیده اندامارزمندگان28سال استکه حقشان داردتوسط مسولین ضدرزمنده پامال میشودچرا؟چرابایداینچنین باشد؟دلیل اینهمه ظلم آنهم آشکارادرحق رزمندگان چیست که هیچ مسولی حاضربه جواب دادن اینهمه تبعیض ظلم وبی مهری درحق رزمندگان نیست؟ازمسولین تقاضادارم به اینهمه ظلم درحق رزمندگان پاسخی مناسب بدهندتاماهم ازگمراهی نجات یابیم.28سال زجروناله رزمندگان بس نیست؟28سال شرمنده شدن رزمندگان پیش زن وبچه شان کافی نیست؟چراشمامسولین به اینهمه کامنت مارزمندگان دردمندجوابی که درخوراین عزیزان باشدرانمیدهید؟لطفاشفاف سازی بعمل بیاوریدتامارزمندگان بعداز30سال بفهمیم دلیل اینهمه ظلم وتبعیض چی بوده وچیست........رزمنده دردمندموجی که بالای20سال استکه دارم ازانواع قرصهای اعصاب وروان استفاده میکنم که همه نسخه هایش موجوداست وداوطلب27ماه جنگ مشکانی
جناب حضرت پور اتفاقا کار خاصی انجام ندادین !!!!!!! بنده دانشجوی ازاد وجانباززیر25 هستم وازشهریه دانشگاه معاف نیستم اما سالهاست خانواده جانباز25 درصد ازشهریه دانشگاه معافند . از این ظلم وتبعیض فاحش تر کجای دنیا سراغ داری؟؟؟؟؟؟؟؟ خدای ما جانبازان مظلوم زیر25 درصد انتقام ما را ازشما نمایندگان خواهد گرفت .
متاسفانه آنطوری که بوش میادبعضی ها مخصوصا فقط میخواهند مغلطه کنند وبعضی ها هم سهوا دوغ ودوشاب تشخیص نمیدهند ما قبول داریم که همه مشکل دارند باید به نحوی مشکل شان حل شود ولی کارجانبازان ازمشکل گذشته بلکه درد دارند وباید به داد ویا دردشان برسند
سلام.خدمت مسولین.من انتظارازشمانمایندگان نداریم.چون پدران ماباعث شدن شماانجا باشیدبه لطف شهداوجانبازان.چه خوب منت میزنندبراکارای کم ارزششون.ما فرزندان جانبازوشهداوایثارگروازاده فقط فرزندان پدرومادرمان نیستیم.فرزندان مقام معظم رهبری هستیم.بازرهبرمان امرکندجانمان رامیدهیم.شما فعلااقایان نماینده کم کم سهمیه های ماروحذف کنید.فقط منت نذاریدبراما.شکرماخداورمقام معظم رهبری داریم.
از ماست که بر ماست
سلام
هر کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همکاره...... هیچکاره.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...

گفت برای ایثارگران .

نگفت برای بچه های جبهه .

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس :

حقوق بی حقوق ؟!

گرسنه بمانید ؟!

تا عبرت باشد که :

نگویید برای خدا جبهه رفتید ؟!

والا گرسنگی حقتان است ؟!

باید می چسبیدید به بنیاد شهید و برای خودتان پرونده جانبازی

درست می کردید تا امروز ؛

ایثارگر و سربلند و حقوق بگیر بمانید ؟!

گفتید برای خدا رفتید و احتیاج به مال دنیا ندارید :

پس امروز گرسنگی و فقر ؛

حقتان است ؟!

و حقوق و پاداش هم :

حق کسانیست که اول چسبیدند به حقوق و پاداش ؛

و بعد رفتند جبهه ؟!

و خودشان نجومی حقوق گرفتند و به شما یاد دادند که برای خدا به جبهه رفتید ؟!

دیگر جای اعتراض و گله و شکایت ندارید ؟!

گشنگی بکشید تا شعار الکی ندهید ؟!

...

من کد 3369هستم ن
میدانم پیامی برایتان آمد یا نه؟
خوبه هیچ کاری نکردید این قدر منت می گذارید اگر کاری کرده بودید الان وضع ما چی بود؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi