شناسه خبر : 51614
سه شنبه 05 بهمن 1395 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا قوانینی برای جانبازان زبر 25 درصد در مجلس تصویب نمی شود!

متاسفانه قوانین جانبازان زبر 25 درصد در مجلس تصویب نمی شود و یا اینکه شورای محترم نگهبان بخاطر بار مالی آن را رد و یا اینکه الیید می کند ولی دولت محترم اجرا نمی کند!

معلم جانباز - نزدیک یه 3دهه از پایان جنگ می گذرد  اما هنوزعده ای از ایثارگران با معیار درصد جانبازی زیر 25 درصد قراردارند.

اگر چه درصد واقعی جانبازان عزیز و ایثارگر با گذشت عمر و پا به سن گذاشتن شخص زیاد هم عادلانه نیست، چرا که جانباز 5درصد شیمیائی 30سال پیش در وضعیت فعلیِ ریه ها و یا اعصاب، به 50 درصد رسیده است.

 متاسفانه برخی از پزشکان محترم براساس سیاست های مصوب بنیاد و معیارهای تعیین شده  قصد جابجا کردن درصدها را ندارند و در کنار آن گاهی مجلس نشینان از باب تبلیقات و یا کمک، طرح ها و لوایحی را به صحن مجلس می برند،که تاثیر آنچنانی ندارد.

در این مورد باید گفت که همه جانبازان از این روند اگاهند، چرا که تکرار مکررات است و با بار مالی و خزانه خالی عملا هیچ کاری نمی توان کرد.

متاسفانه مسئولان فقط چند ماهی با اعصاب و روان جانبازان وخانواده های آنها بازی می کنند.

نتیجه اینکه دوستان عزیز جانباز، همه کشورها و حتی سازمان ملل برای خود قوانینی دارد که بر مبنای آن مسئولین دولت ها برای احقاق حق ملت های خود به آن متوسل می شوند. مثلا"همان دو میلیاردی دلاری که دولت زورگوی آمریکا به ناحق برای جبران خسارت شهروندان آسیب دیده اش در لبنان از حساب ایران برداشت کرده است به زعم خود با استدلال قانونی صورت گرفته است.

در مورد خسارت دوران جنگ تحمیلی نیز باید گفت بالاخره عده ای در جنگ متحمل خسارت شده اند و دولت عراق محکوم به پرداخت خسارت آنها است، حال با توجه به اینکه خزانه دولت ما کفاف حقوق نجومی بگیران، آقازاده ها و دزدان میلیاردی را نمی دهد و یا اینکه دولت هم نمی خواهد کاری برای جانبازان زیر 25 درصد انجام دهد، آیا سزاواز نیست دولت یازدهم بخاطر حفظ ارزش جان شهروندان خود  از کشور متجاوز غرامت بگیرد تا بلکه گوشه ای از مشکلات خسارت دیدگان جبران شود؟.

چگونه دولت آمریکا بدون سند و مدرک خسارت شهروندان خود را از حساب کشور ما برداشت می کند، اما آیا دولت ما که این همه مدرک وسند زنده دارد نمی تواند ازدولت عراق و حامیانش که به رژیم صدام سلاح های شیمیائی فروخته اند غرامت دریافت کند؟ نکند خون آمریکائیان از ما رنگین تر است یا اینکه مسئولان آمریکایی برای حفظ جان مردم خود، ارزش واعتبار بیشتری قائلند؟!

  آیا ما در نزد دولتمردان خودمان جایگاه و ارزشی نداریم؟

بنیانگذار جمهوری اسلامی بر دستان و بازوان رزمندگان دفاع مقدس بوسه می زند و به آن هم افتخار می کند و فرموده اند "ای کاش من هم یک پاسدار بودم".

اما متاسفانه با گذشت زمان عده ای جنگ ندیده بر کرسی ریاست نشسته اند و ارزش جانفشانی مردان صحنه های چذابه، کوشک، مهران و هویزه .....را نمی دانند و به سادگی از موضوعِ گرفتن غرامت می گذرند تا بلکه دوستی های خود را با ممالک متخاصم آن روز تثبیت کنند وبا سیاست بازی حقوق بیش از 500 هزارقربانی صدمه دیده از جنگ تحمیلی را محو کنند!.

 آقایان دولتمرد! این رسم روزگار نیست، زمانی که به  ما نیازمند بودید ما تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و در نوجوانی سلامتی مان را دادیمریا، اما امروز شما با بهانه های غیر قابل قبول نه از خزانه و نه از اعتبارات ملی حاضرنیستید کمک حالمان کنید.

 همه شما عزیزان، فقیه و عالم وحقوقدان هستید و خوب می دانید حق الناس یعنی چه؟ حالا هر جانبازی چندین فرزند دارد و همسران رنج دیده ما با خلوص نیت و بخاطر ثواب آخرت با ما مانده اند. لطفا ما را دریابید یا از خزانه خالی و یا هرطور که صلاح است حق ما را بدهید چرا که تضییع حق عاقبتی ندارد.

متاسفانه قوانین جانبازان زبر 25 درصد در مجلس تصویب نمی شود و یا اینکه شورای محترم نگهبان بخاطر بار مالی آن را رد و یا اینکه الیید می کند ولی دولت محترم اجرا نمی کند!. جالب است "آقای خجسته" نماینده همدان گفته است که همین اندک مصوبات برای جانبازان زیر 25 درصد را هم رئیس جمهوری فرموده اند که اجرا نمی کنند.

 به نظر حقیر ظلم نه شاخ دارد و نه دم! ظلمی که در حق ما و فرزندان جانبازان زیر 25 روا شده است ظلم بزرگی است چرا که عمر ما دارد تمام می شود اما نه بنیاد ما را در ردیف سایر جانبازان قرار می دهد نه اینکه کسی پیدا می شود تا درد ما را بتواند درک کن!.

 

 

اینستاگرام
باسلام افتخار میکنم که برای مملکتم جنگیدم وشجاعانه تا اخر ایستادم و خودم را اسیر دشمن نکردم برای دولت و نمایندگان متاسفم که قدر رزمندگان و جانبازان واقعی را نمیداند اما خداون متعال توفیقش را شامل من و خانواده ام کرده است و هیچ وقت دست نیاز بسوی بنده خدا دراز نخواهم کرد . فقط خداوند مهربان و نایب بر حقش
احسنت بر شما جانباز گرامی
کاشکی یکم بقیه هم مثل شما فکر ميکردن و اینقد درگیر مسائل مادی نمیشدن
5 درصد عزیز همه افتخار میکنیم که از ایران اسلامی دفاع کردیم ولی همه مثل شما وضعشان خوب نیست خیلی ها مشکلات شدید دارد معلم عزیز باید میگفتند بعد از 27 سال گذشت از جنگ جانباز زیر 25 ورزمنده بیدرصد معنی ندارد همه جانبازان ورزمندگان دچار مشکلات عدیده جسمی وخصوصا روحی وروانی دوران جنگ هستند وبعد از 27 سال در همان 5 و10 و15 ومانده اندویا احراز نشده اند ویا اصلا درصد ندارند چرا ؟اری من چندین پزشک متخصص میشناسم که 5 درصدند ومشکل مالی هم ندارند واز این اقای ناشناس گله دارم که اصلا ذهنشان درگیر مسائل مادی نیست ویا باد هوا میخورند ویا اینکه از چند جا حقوق دارند اقای عزیز بسیاری از جانبازان به خاطر همین مشکلات معیشتی خصوصا اعصاب وروانهای درصد پایین خانواده شان از هم پاشیده شما چون از حالشان بیخبری اینگونه از سر بی دردی سخن میگویی من باور کنید با حدود 2-3 هزار جانباز درصد پایین ورزمنده سروکار دارم وجانبازی را میشناسم که خانواده اش به خانه راهش نمیدادند جانباز 5درصد دیگری پول کرایه خانه ندارد اواره است با 76 سال سن و42 ماه جبهه نمونه هاب دیگر زیاد است باید حقوق قانونی جانباز ورزمنده پیگیری شود نه انکه بر زخمشان نمک بپاشیم وبگییم به مادیات فکر نکنند !!تامین رفاه نسبی وظیفه دولت است تا برای قهرمانان جنگش فراهم کند که اینهمه بعد از گذشت جنگ جای تاسف دارد وظیفه بنیاد هم این بود که هرسه سال جانبازان را پایش وبا توجه عوارض ناشی از مجروحیت درصدشان را اضافه کند اگر این قانون بدرستی اجرا میشد الان دیگر زیر 25 دصد نداشتیم ولی متاسفانه با وجود پزشکان کمیسون حرف گوشکن وضد جانباز بنیاد این قانون بدرستی اجرا نمبشود
سلام جانبازشیمیایی1احسنت ودرودبرشماکه همیشه طرف حق رامیگیری هزاران درود.امانمیدانم چرابعضی هانسنجیده سخن میگویندیاجایشان نرم وگرم است ویانفسشان ازجای گرم بلندمیشه ...باباچراهرکس بری خودش سخن میگویدهمه ماکه هستیم اول ازهمه رزمنده بودیم وهمه دریک خط بایک دشمن جنگیدیم چرازیرآبی یکدیگررامیزنیددلیل این بی مهریهاچیست بخداهوای یکدیگرراداشته باشیدچون مارزمندگان وجانبازان حقمان ضایع شده است همگی نه من وتوهمگی پس اتحادداشته باشیدتابه حق وحقوقتان برسیدوگرنه هیچ.....رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
مشکاتی عزیز متاسفانه سخنان این 5 درصد وناشناس کمی نا مهربانانه بود شاید زیاد در اجتماع نیستند ولی مردانه میبینی هرچه ما مینویسیم همین گوشه کنار ها خاک میخوره وفاش عزیز هم طرفدار همین هاییست که ما را مادیگرا میخوانند !!
درودبرشماجانباز5درصد...امااینوبدان که اگه منوتوبطرف بنده خداهاهم دست درازکنیم دستمان راقطع میکنندمثل28سال قبل چراچون برای خودشان کم می ماندفقط خداوندتخاص مارزمندگان راازمصبب اصلیش بگیردکه28سال استکه حق وحقوق مارزمندگان رادارندمیخورندوهیچ نم پس نمیدهند.....خداجزایشان رابدهدهمسنگرعزیز....رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی حتی بدون دفترچه بیمه درمانی ازطرف دولت ومسولین
من فرزند یک جانباز 15 درصد اعصاب و روان هستم به خدا از وقتی که یک بچه بودم و چشمم به این دنیا باز شد مادرم رو زیر مشت و لگد های پدرم دیدم وضعیت روانی پدرم انقدر بد است که همه فامیل ها با ما قطع رابطه کرده اند ابروی ما در محله رفته ....این همه رنج و عذاب و مصیبت و تحقیر و ....ایا این حق ما بود در عوض یک همسایه داریم جانباز 35 درصد که فقط در بمباران شهر ها جانباز شده و از انواع تسهیلات و امکانات و سهمیه ها استفاده می کند ...ایا این حق ما بود فقط میتونم بگم شما مسئولین رو حواله دادم به روز قیامت ....

...

زورشون زیاده .

دلشون میخواد .

مشکلیه ؟!

...
به جرئت میتونم بگم که بدترین عارضه جنگ مربوط به جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان است که اکثرا هم زیر 25 درصد هستند که متاسفانه دولت کوچکترین توجهی به انها ندارد و اصلا انها رو به حساب نمی اورد من پدر شوهر خودم یک جانباز 15 درصد اعصاب و روان هست و واقعا حالا که وارد زندگی انها شدم میفهمم این خانواده چه مصیبت هایی رو تحمل میکنن و شوهرم و خانواده اش چه ها کشیده اند در حالیکه در همین شهر خودمان جانبازان بالای 25 درصدی وجود دارند که چه اکثرا هم سالم هستند و چه بسا عده ای از اونها حتی سنشون به جنگ کفاف نمیده و با پرونده سازی درصد های بالا برای خودشان جور کرده اند و سهمیه و حق پرستاری و حقوق و ....فقط میخوام بگم روز قیامتی هم هست و خدا به انچه انجام میدهید اگاه است ....همین چند روز پیش که برای گرفتن کسری خدمت به نظام وظیفه مراجعه کردیم بهمون گفتن این 15 درصد ها به هیچ دردی نمیخوره ...و جمله اخر اینکه نمایندگان مجلس و بنیاد و همه کسانیکه در حق این خانواده ها ظلم کردین روز قیامت جواب پس میدن اونجا نه دیگه پارتی هست و نه هیچ چیز دیگه ای...وسلام
کاملا موافقم دولت تدبیر وامید می خواهد چهار سال خدمتش را در سبد برجام بگذارد وفکر می کند به ازای هرچهار سال یک کار برای این کشور کافی است
چه طور افرادی را که در حادثه منا جان خود را از دست دادند به یک ساعت نکشیده شهید حساب کردند وبودجه داشتند اما برای جانبازان معزز زیر ۲۵درصد حتی برای یک ریال بودجه ندارند من قبول دارم افرادی که جان خود را در حادثه منا از دست دادند نزد خداوند قطعا جایگاه رفیعی دارند اما در تعریف شهید نمی گنجند
حداقل می تونید برای این جانبازان و خانواده هاشون سهمیه دانشگاه وتخفیف سربازی وتخفیف شهریه دانشگاه رو انجام بدین
اگر این تبعیض خدمات رسانی به جانبازان بی عدالتی نیست پس چیه؟
از دشمنان برندشکایت به دوستان چون دوست دشمنست شکایت کجا بریم؟
........
ای وای براسیری کز یاد رفته باشد در دام مانده باشد صیاد رفته باشد

تو خود بخوان از این حدیث مجمل مفصل را....
دیگه گله و شکایت نمیکنم چون میدونم دیگه اخر راهم من یه جانباز شیمیایی 20 درصد هستم که در این مدت کوچکترین تسهیلاتی از بنیاد دریافت نکردم و متاسفانه یا بهتر است بگم خوشبختانه مدتی است به سرطان مبتلا شدم و باید بگم که به دلیل بالا بودن مخارج رفت و امد و دارو های خارجی و ...که مشمول بیمه نمیشن از ادامه درمان صرف نظر کردم فقط میدونم که قبرستان بهتر است تا زندگی کردن در میان مشتی گرگ ....و اعضای مجلس و مسئولان رو به خدا واگذار کردم .....دوستان عزیر و گرامی جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان گرامی شما که تا حالا صبر کردین و انشاالله بعد از این هم صبر کنیم چرا که اگر این همه گله و شکایت رو به یه سنگ میکردیم از شرمندگی و خجالت اب میشد اما از اینها نه .....دیدار به قیامت عزیزانم دلم برای فاش نیوز و همه شما تنگ خواهد شد ...
عزیز دل کاش سخنان شما را فاش تیتر میکرد جانباز خط مقدم شما باید به خاطر خانواده حتما درمان کنید میدانم چه میگویید من هم از خداهم هست که زود راحت شوم واینهمه درد نکشم ولی اگر خانواده نداشتم دنبال هیچ درمانی نمیرفتم عزیز گل ما باید به خاطر دیگران دنبال درمانمان باشیم باور کنید فرزندان همه زدگیشان پدر ومادر است شاید به زبان نیاورند ولی سایه شما را بالای سرشان میخواهند باور کن من انواع داروها را استفاده میکنم تا کمی از درد هایم کم شود واصلا به روی خانواده ام نمیاودم همه جا سعی کرده ام تنها دنبال درمانم بروم ولی گاهی اوقات همسرم متوجه میشود وهمراهم میاید انقدر رنج میکشم که خانواده ام اذیت می شوند نسل ما بشدت به خودمان متکی بوده ایم ولی درد کشیدن های هر روز وخصوصا شبانه که با گریه وسرفه همراه باشد واطاقت سواست وسعی میکنی کسی صدایت را نشنود گاهی با خودم میگویم جنس ما از چیست که طرف به خاطر یک کمردد ساده چند خانواده را به دردسر میاندازد وما با ریه کلیه معده وروده ونخاع اسیب دیده ومشکل دار ودستان وپاهای بی جان ودرد یکسره شان کسی را اذیت نمیکنیم جز خودمان چند روز پیش دکتر فوق تخصص برایم داروی سفتریاکسون تزریقی نوشت وبیمه ایران وداروخانه ندادند وبیمه ایران گفت باید بستری شوید تا دارو را تایید کنیم ازاد خریدم به لطف بنیاد !!وانوقت دوستم کفت رفته بیمارستان خوابیده وبرای 12 روز 15 میلیون هزینه اش شده وبیمه ایران پرداخته دادوی 120000 هزارتومانی را که سالهاست انتی بوتیک بنده برای عفونت ریه هست را تایید نمیکنند میگویند بستری شود تا 15 میلیون خرج شود ویک عفونت بیمارستانی دیگر بگیر تا پول ندهی چه کنیم صدایمان بلند نمیشود اخر ما خیلی به مادیات فکر میکنیم یک ماشین قراضه ویک خانه با کلی پله داریم که پله نگوبگو بلای جان چند بار از ان افتاده ام ودوباره عمل کرده ام ودودانشجو که در دانشگاه دولتی درس میخوانند وهزینه هاایش سرسام اور وکمر شکن است رفت وامد وکتاب وخورد خوراک وباور نمیکنید امان از یک ریال کمک بنیاد ما مادیگرا هستیم که هشتمان گره نه مان است وطرف حقوق 700 میلیونی داشته ومیگوید حق من است خانه چند میلیاردی را مفت گرفته میگوید حق مان است کلا ما حقی نداریم ما را چه به حق داشتن
سلام جانبازباغیرت خط مقدم ایشاالله که خداوندبه شماجانبازگرامی ازغیب شفایی بدهدتابتوانی بالا سربچه های نازنینت باشی ایشاالله....جانبازعزیزبخداقسم این متن شمااشکهای من رادرآوردچراکه من هم مثل جنابعالی قطع امیدکردم وبالای یک سال استکه نمیتوانم به متخصص های مشهدبروم فعلا دارم ازروی نسخه های قبلیم آزادمیخرم ومصرف میکنم تاببینیم تاکی روزی خوراین دنیای پرازدرنده خواهیم ماند.واقعافاش نیوزعزیزبایداین متن تکان دهنده راتیترمیکردچراچون این متنهاعین واقعیت است .وهمچنین این متنهادرتاریخ ماندگارخواهندشدتابرای آیندگان ظلم های این مسولین رابازگوکنند%%%%%%رزمندگان همگی درگیرناراحتی اعصاب وشیمیایی هستندوهیچ مسولی هم به یاری این دلاورن نمی آیدبخصوص سرداران عزیزکه باماهاهمسنگربودند....رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
کمتر از 300 هزار نفر جانباز زیر 25 در کشور داریم که اکثر اونها هم فوت کردن ...تاریخ در مورد مسئولان قضاوت خواهد کرد
جانباز 5 درصد ولی برخلاف تو که محتاج مال دنیا نیستی ما به شدت محتاجیم منم مثل خوت جانباز 5درصد شیمیایی هستم و چند روز پیش به پزشک مراجعه کردم و گفتن که فقط 15 درصد از ریه هات باقی مانده که دیگر توان کارگری و فرقان کشیدن رو هم نداریم و سر پیری محتاج مشتی مسئول نااهل مفسد شدیم خداوند انشاالله این مماکت رو از لوث اینها پاک کند
سلام ، مسئولان فقط در مواقعی وارد میدان عمل میشوند که موضوعی بازتاب اجتماعی و سیاسی و جریحه دار شدن افکار عمومی را بدنبال داشته باشد. برای مثال اخیرا بهره برداری از تصادف قطار و فرو ریختن ساختمان پلاسکو کاملا گویای پاسخ مسئولان کشور به بازتاب اجتماعی و سیاسی واقعه بوده است لذا کشته شدن مردم به هر تعداد در تصادفات رانندگی و مرگ و میر آلودگی هوا و امثالهم که بازتاب اجتماعی و سیاسی ندارد بهیچوجه مد نظر نبوده بلکه مسئولان بدنبال ادامه دعواهای سیاسی بر سر پست و مقام و ثروت اندوزی و جلب نظر و رای مردم به سمت جناح سیاسی مورد نظر هستند.
آیا با وقوع حادثه تصادف قطار و 20 هزار نفر کشته های تصادفات رانندگی و آلودگی هوا و کشته های سیل و زلزله و فرو ریختن ساختمان پلاسکو مسئولان برای جلوگیری از وقوع حوادث مشابه اقدامی بعمل آوردند؟ بنابراین مسئولان در هر حادثه ابتدا بدنبال بهره برداری سیاسی و جلب نظر افکار عمومی و رای مردم ستمدیده و رنج کشیده هستند فلذا پس از فروکش کردن هیجانات مردمی و بهره برداری سیاسی و تاثیر گذاری و نفوذ در نظر و آرای مردم موضوع به فراموشی سپرده میشود.
در این شرایط فقط مردم و نسل آینده متضرر میشوند لیکن در هر صورت که جناح سیاسی در انتخابات رای بیشتر کسب کند از بازتاب اینگونه حوادث و توجه مردم به حداکثر منافع جناحی و شخصی می رسند.
واقعا متاسف شدم تا عمر داريم قدردان شما پدر بزرگواريم خداانسان هايي مثله شما رو حفظ كنه آرامشمون رو مديونتونيم ايشالا با مصوبه هاي جديد همه مشكلات ايثارگران عزيز حل بشه
با سلام ان عزیزی که منفی می گذارد کمی تفکر و تعقل کند خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید

...

دولت و مجلس .

و بنیاد های فرهنگی .

باید نشان درجه یک خدمت را به امام خامنه ای ( حفظ الله ) بدهند .

زیرا اگر درایت و شجاعت ایشان نبود ایران عزیز گرفتار تاریکی

و ظلم دیگران می شد .

بیاییم قدر دان باشیم و از ایشان تشکر و قدر دانی کنیم .

و حقوق رزمندگان جانبازان ۵% را بدهیم و از فقر نجاتشان دهیم .

و به ظلم ۳۰ ساله پایان دهیم .

انشاالله .

...
سلام بنده جمال محبوبی هستم پایه خدمتی مهر70درمنطقه چابهارایاکارت ایثارگر تعلق میگیرم؟
سلام ، جناب آقای محمود لطفا نگران منفی و مثبت نباشید زیرا عده ای که با پنجاه سنت هزاران پیام را بر علیه نظام کپی میکنند و در شبکه های اجتماعی ارسال میکنند تفاوتی با بی بی سی و امثالهم ندارند. بارها عرض کردیم اگر چیزی در چنته دارد بگوید اما ظاهرا قصد تخریب مطالب مطابق با قرآن و سنت و نظام اسلامی هدف اصلی ایشان است. ایشان نظر فاش نیوز را منفی میزنند. البته فتنه همین است که بتواند افراد مخلص را بمرور زمان جذب کند یعنی کوتاهی و قصور مسئولان فرهنگی و تلاش و کوشش دشمنان نظام قابل مشاهده است.
افرادی که بجز مال دنیا چیز دیگری در نظرشان نیست و آنچنان گرفتار هواهای نفسانی و عقده های گلوگیر شدند که بجز منافع شخصی از حقیقت محض رو گردان شدند. گرچه ما از عقده های فراوان رنج میکشیم لیکن هرگز از دین و ایمان روگردان نشدیم بلکه به تلاش و مبارزه منفی ادامه دادیم و نا امید نشدیم. حق تعالی آنها را بحال خودشان واگزار کرده تا یوم المعلوم به حسابها رسیدگی شود.
ناطق عزیز هر کس با نظر من یا شما مخالف بود فتنه گر وامریکایی نیست بعضی دوستان با نظر اقای 5 درصد که وضعشان خوب است مخالف هستند خودم پایبند منفی ومثبت نیستم ولی شما هر چیزی را به امریکا واسرائیل وغیره نسبت میدهید اگر اینقدر تحملتان کم است خوب به منفی ومثبت ها توجه نکنید ولی خواهشان عزیزان ایثارگر را فتنه گر وامریکایی وغیره خطاب نکنید مهربانی وعطوفت خیلی بهتر ازتندخویی ونامهربانیست اینها را از یک برادر بشنوید
با سلام مجدد با عزض پوزش از تمام رزمندگان و جانبازان عزیز اگر بنده گفتم خداوند متعال توفیش را شامل بنده کرده 100درصد از نظر مالی نبوده زود قضاوت نکنید من هم مثل همه شما احتیاج مالی دارم اما وجدانا حیف نیست شما دوستان عاجزانه از این نمایندگان یا روسای مملکت درخواست کمک کنید بخدا اینها به فکر من و شما نیستند فقط ببخشید خودمونو کوچیک میکنیم همینیکه خدا بچه سالم زندگی معمولی تفکر ازاد ندیشی به ما عطا کرده کافیه این 30سال است مینویسید احتیاج دارید و اینها هم لذت میبرند دیگه کافیه . اینها مارو نمیبینند جانبازان بمب بارانی بهتر از ما تهویل میگیرن من هم مثا همه شما
5 درصد عزیز میگی کله وشکایت نکنیم عده ای لذت میبرند فکر نکنم کسی بویی از انسانیت برده باشد وبه مشکالت دیگران بی تفاوت با شد یه دفعه بگید فاش تعطیبل !بنیاد تعطیل .خیلی جاهای دیگر تعطیل شوند چون عده ای انسان نیستند واز درد ورنج دیگران خوشحال میشوند این طرز فکر شما از نظر من اشکال دارد اینقدر باید بنویسیم وبگوییم ان هم منطقی تا به نتیجه برسیم نا امیدی بزرگترین گناه است کسانی دوست دارند ما را ناامید کنند ولی ما هستیم وامیدوار به اینده
سلام ، جانباز شیمیایی عزیز حرف بنده و شما چه ربطی داره ؟ البته حرف ما بر اساس قرآن و سنت پیامبر اکرم (ص) و معصومین (ع) است که در تمام اظهار نظرات سند و آدرس آنها ارائه شده لذا هر نظری مخالف با قرآن و سنت معصومین (ع) ...
در برابر دشمن مخفی کار و نفوذی که امروزه در ارگانهای حساس کشور مشغول فتنه گری هستند با فکر و قلب و عمل آشکار با آنها مبارزه میکنیم فلذا بسیار کم حوصله و کم طاقت هستیم و به این احساسات الهی و دشمن ستیز و مخالفت با خود فروخته های مزدور نهایت افتخار و شادی را داریم.
علی ایحال هر شخصی با نظرات ما مخالف است با برهان و دلیل منطقی وارد بحث شود زیرا اینطور منفی و مثبت دادن و اینکه فقط بگویند جناب ناطق با نظر شما مخالفیم کاری بجز ریا و مخالفت با قرآن و نهج البلاغه نیست بنابراین مردانه نظرش را صریح بیان کند تا اگر نیاز بود پاسخ لازم ارائه گردد در غیر اینصورت علاوه بر موارد فوق الذکر باید بگوییم این شخص یا اشخاص در قرآن و سنت معصومین (ع) شبهه افکنی میکنند.
ناطق عزیز مثبت ومنفی دهنده ها فوق لیسانس ودکترا ندارند رزمنده وجانباز وازاده هایی هستند که از وضع معیشت خود گله دارند وبیشتر این منفی ومثبتها از روی عناد با کسی ونظری نیست حق بدهید عده ای جانیاز ورزمنده دارای مشکلات روحی جنگ در این سایت هستندمثل من وشما واین سایت مال انهاست فاش هم نمیتواند برای خوشایند من وشما منفی ومثبت را بردارد بعضی اوقات حرفشان را از زبان شما میشنوند ویعضی اوقات حرفشان را از زبان من وسایر عزیزان از همه نباید توقع داشته باشیم برای یک نظر منفی حدیث وایه وروایت روکنند من میگویم رویه صحیح این است که برای هر اظهار نظری حتی مخالف مان حقی قائل باشیم واز امام صادق(ع) یاد بگیریم حتی با منکر خدا به بحث وجدل بنشیند وفوری اورا دشمن وفتنه گر وکافر نخواند چه برسد به مخاف نظر ما
والله بی عدالتیه جانبازان. شیماییواعصاب روان ذیر بیست. پنج. درصد. فراموش. شدن. وکسانی. جنگ. ندیدن. پنجاه درصد. این. چه. عدالتیه
سلام به همه دوستان عزیز چه بگویم
اگه از حضرات دولتی باقی موند باشد به فکرما هم میافتند مرحوم علامه محلسی (ره)فرمود خیلی ازبلاد وکشورهای کفر رو گشتم مسلمان ندیدم وخیلی ازبلاد وکشورهای اسلامی رو گشتم مسلمانی ندیدم
نمی دونم گرفتید یانه اگه حضرت آقا نبودند این حضرات مارو جلو اجنبی ها قربانی میکردندومتهممان میکردند که چرا با اونها جنگیدید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi