شناسه خبر : 51631
شنبه 02 بهمن 1395 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت حجت‌الاسلام شهیدی درپی حادثه ساختمان پلاسکو

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حادثه دردناک و غم انگیز آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که منجر به درگذشت جمعی از آتش نشانان فداکار و متعهد گردید، پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی حادثه ساختمان پلاسکو «حجت‌الاسلام محمدعلی شهیدی محلاتی» نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حادثه دردناک و غم انگیز آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که منجر به درگذشت جمعی از آتش نشانان فداکار و متعهد گردید، پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام حجت الاسلام شهیدی به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

در معامله با خداوندی که بهشت را به صدق عمل می‌دهد، رستگاری از آن کسانی است که گذشت و جانفشانی برای کمک به خلق را سرلوحه خود قرار می‌دهند. بی‌تردید فداکاری در ساحت آرمان و اعتقادی راسخ منجر به تکلیف الهی و گذشتن از جان برای نجات خلق می‌گردد که در نهایت مایه اعتلاء ارزش‌هایی می‌شود که میراث معنوی رادمردانی است که راه و رسم ایثار را رونق می‌بخشند.

حادثه دردناک و غم‌انگیز آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو که منجر به درگذشت جمعی از آتش نشانان فداکار و متعهد گردید، موجب تألم و اندوه فراوان شد. ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان باختگان در این حادثه، از خدای متعال می‌خواهم به تمامی بازماندگان و سوگواران صبر و شکیبایی عنایت فرماید و ارواح آن درگذشتگان فداکار را قرین رحمت خویش نماید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi