شناسه خبر : 51642
یکشنبه 03 بهمن 1395 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آتش نشانان حادثه پلاسکو شهید خدمت محسوب می شوند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آتش نشانانی که در حادثه پلاسکو جان باختند به عنوان شهید خدمت محسوب می شوند.

 به گزارش ایرنا، مهدی ایزدی روز شنبه افزود: بنیاد شهید برای ارائه خدمت و شهید نامیدن آنها هیچ تعهدی ندارد بلکه خود شهرداری موظف به ارائه خدمات به خانواده های این افراد است.

وی تصریح کرد: شورای شهر تهران مصوبه ای دارد که آتش نشانان را به عنوان شهید خدمت می دانند و براساس آن به خانواده هایشان خدمات ارائه می دهند.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید فقط افرادی را که در مواجهه با دشمن جان خود را از دست می دهند را شهید می داند، اظهار کرد: شورای شهر تهران همچنین قطعه خاص از بهشت زهرا را برای آتش نشانی دارد.

ایزدی خاطرنشان کرد: بنیاد شهید هیچ خدمتی به این جان باختگان ارائه نمی دهد و چون این افراد فوت حین خدمت دارند، شهرداری تهران خدمات معادل شهید به خانواده های آنها ارائه می دهد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیادشهید تاکنون هیچ مورد آتش نشانی را تحت پوشش نداشته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi