شناسه خبر : 51659
یکشنبه 03 بهمن 1395 , 15:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تظاهرات دهها هزار فلسطینی در اراضی اشغالی 1948

در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی دهها هزار فلسطینی در اراضی اشغالی 1948 تظاهرات کردند پس از جنایات‌ اخیر رژیم صهیونیستی، دهها هزار فلسطینی در اراضی اشغالی 1948 تظاهرات کردند.

دهها هزار فلسطینی در تظاهرات اعتراضی در روستای «عرعره» در «ام الفحم» مشهور به «مثلث» (در سرزمین های اشغالی) طی دو روز گذشته (شنبه و جمعه) شرکت کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، این تظاهرات در اعتراض به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی به ویژه در روستاهای «قلنسوه و ام‌الحیران» و شهادت «یعقوب أبو القیعان» در هفته گذشته صورت کرد.

این تظاهرات به دعوت «لیست مشترک نماینده‌های عرب پارلمان رژیم صهیونیستی» و دیگر تحرکات مردمی صورت گرفت.

بنا به گزارش مذکور، «ایمن عوده» رئیس کمیته لیست مشترک یاد شده اعلام کرد: این تظاهرات بر عزم راسخ ما برای احقاق حقوقمان و اینکه باید در سرزمین خود با کرامت زندگی کنیم، تأکید می‌کند. به اینجا آمده‌ایم تا فریادی بلند و آشکار علیه نژادپرستی و قتل بی‌گناهان (فلسطینی‌ها) سر دهیم؛ ما اینجا در اعلام وفاداری با شهید یعقوب القیعان حاضر شده‌ایم تا علیه دشمنان ملت امثال «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «گلعاد آردان» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تظاهرات کنیم.

عوده در ادامه تأکید کرد: زندگی با کرامت حق طبیعی ماست و این فریاد ما علیه تخریب خانه‌ها، برای تضمین استقلال کودکان ماست. امکان ندارد از آنچه در ام‌الحیران و قلنسوه رخ داده، بگذریم و در مقابل تمام توطئه‌های دشمنانمان خواهیم ایستاد زیرا مبارزه ما، مبارزه اهل حق است و یک مبارزه ملی و دموکراتیک و مشروع است.

نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله هفته گذشته خود به روستای قلنسوه 11 منزل را در این روستا و با حمله به روستای ام‌الحیران 8 منزل را در این روستا تخریب کردند و  یعقوب القیعانبه ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi