شناسه خبر : 51663
دوشنبه 04 بهمن 1395 , 13:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از جانباز دفاع مقدس به آتش نشانان پلاسکو!

من وبقیه رزمنده ها در جبهه ها این لحظه ها را بارها تجربه کرده ایم. داداش مصطفی! وقتی گردان به خط می زد و چند نفر برمی گشت چه حالی داشت.

مهدی اسدزاده ج 70% -   سلام امروز ظهر با حاج مصطفی (که خود یک آتش نشان است) تماس تلفنی داشتم و یک لرزه و غم خاصی در صدایش بود. خواستم حس خودم را برای او و شما بنویسم؛

من وبقیه رزمنده ها در جبهه ها این لحظه ها را بارها تجربه کرده ایم. داداش مصطفی! وقتی گردان به خط می زد و چند نفر برمی گشت چه حالی داشت.

داداش مصطفی! وقتی عملیات می شد بعضی از دوستان اصلا" جسدهایشان پیدا نمی شد و فقط کلاه یا تکه لباس یا پلاکشان پیدا می شد.

داداش مصطفی! حالت را درک می کنم. وقتی عملیات تمام می شد و به عقب برمی گشتیم و داخل چادر جای خالی آنها را می دیدیم، زانوی غم بغل می کردیم و زار زار گریه می کردیم.

مصطفی جان! در بعضی عملیات ها دوستان به تله دشمن می افتادند و وقتی برمی گشتیم منتظر آمدن آنها بودیم و دعا می کردیم فرجی شود شاید برگردند.

داداش! وقتی می شنیدیم دوستانمان شهید شده اند نگران بودیم چطوری خبر به خانواده شان بدهیم و شاهد ناله های زن و بچه و پدرو مادرشان باشیم ....

ولی داداش مصطفی! مطمئن هستم مردم ایران قدر شما و دوستان آتش نشان و دوستان شما را خواهند دانست و همراه شما پا به پای اخبار مربوط به ساختمان پلاسکو نشسته اند و دعا می کنند فرجی شود و سایر همکاران شما سالم خارج شوند و برای تجلیل از آتش نشانان قهرمان همگی در تشیع پیکرهای این عزیزان شرکت خواهیم کرد و یاد این عزیزان را گرامی خواهیم داشت.

حاج مصطفی! خدا به شما و سایر همکاران و خانواده آتش نشانان صبر عنایت فرماید.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
جناب اسد زاده همرزم محترم سلام .

ما و خانواده جهانی انسانیت نیز داغدار و متألم از شهادت این عزیزان است . رو حشان شاد .
ونکته ای دیگر حاج مصطفی!!!!
ملت ما تغییرکردند !! شاید شمارو تحویل بگیرن ولی کسانیکه هشت سال مردونه جنگیدند رو کلا" یادشون رفته!!! البته درد ودل زیاد که متاسفانه دراین مقال نمی گنجد.
عزت مستدام
خداتمامی شهدارابیامرزدبخصوص شهدای اتش نشانان عزیزمان .آتش نشانان وخانواده های محترم آنهامارادرغم واندوه خودشریک بدانیدخدامیداندازروزی که این اتفاق ناگوارافتاده همه مامردم فهیم ایران عزادارهستیم وتالحظه آخرآواربرداری دستهایمان رابطرف آسمان گرفته ایم وازخدای خودمان میخواهیم که بقیه آتش نشانهای عزیزمان سالم نجات یابندایشاالله ......بقول دوستم شایدالان مسولین فرق کرده باشندتااین ایثارگری آتش نشانهاراازیادنبرندچراچون مارزمندگان رفتیم 27ماه داوطلب جنگیدیم وناقص وموجی برگشتیم امابعداز28سال هنوزمسولین نگفتندرزمندگان دردمنددوران8سال جنگ کجایید.حدعقل همان دردی که ازجنگ رسیده بودرادرمان میکردندویایک دفترچه بیمه درمانی میدادندتاماهم دردمان رادرمان کنیم.خلاصه درددل زیاداست به چکسی بگوییم28سال استکه زجرمیکشیم وناله میکنیم هیچکس صدای سوخته مارزمندگان رانمیشنود...........رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
داداش مصطفی سلام . من الان می دونم تو دلت چه آتیشی برپاست . می دونم هیچ جمله و هیچ ابراز همدردی ای تسکین دل ملتهب تو نیست . متاسفانه همیشه کسانی بودند که با اشتباهاتشان باعث می شن آدمای دیگر در آتش ندانم کاری آنها بسوزند . کی حاضره بگه آن ساختمان بخاطر چی به آن روز درآمد ؟ هیچ مرهمی نیست که بر تاول دلت بگذارم . فقط باید دلت را به خنکای نوازش خدا بسپاری که خودش اجر رنج روحی شما را ادا کند . برات دعا می کنم که صبر تحمل این مصیبت را داشته باشی .
داداش مصطفی سلام خدا قوت پهلوون تسلیت صمیمانه من رو پذیرا باش خداوند به شما همکاران با وفا صبر بده شماییکه یک هفته متوالی دست از تلاش بر نداشتید تا رفیقاتونو پیدا کنید دمتون گرم
خدا پشت و پناهت مدافع وطن
با شنیدن خبر هولناک ریزش ساختمان تا الان هزار بار مرده و زنده شدیم.هر لحظه ثانیه شماری میکنم تا معجزه ایی روی دهد وخبر از زنده موندن فقط فقط یک نفر رو بشنوم.
وقتی تلاش بی وقفه ی شما امداد گران رومیدیدم فهمیدم شما قهرمانان،ستاره تر از انچه که فکرش را میکردم هستید.
سلام زمان جنگ گوشی و اینترنت و تلگرام نبود؟
زمان جنگ چنین مسئولین دلسوز و مردم گریانی نبود؟
زمان جنگ هر یک نفر رزمنده ده عکاس و فیلمبردار نبود؟
زمان جنگ راه خط دور بود و شعله داغ هم نبود؟ زمان جنگ سرب داغ بود و ترکش و خمپاره. شیمیایی و بمباران هوایی و تیر مستقیم دشمن بود.
خلاصه مردم الآن دل نازک شدن یا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه اش مثل عمر گل دوروزه
ای وای کوههای سر به فلک کشیده پر برف غرب یادش بخیر آش داغ نمی دادند
روزهای داغ خوزستان یادش بخیر. اگر کشته شدیم نه گریه کنی بود و نه گریه کردیم.؟
خلاصه اگر حسابش را بنمایی هر رزمنده جان چند ایرانی را نجات داده؟ افسوس آدام ها حساب کتاب قدیم را بلد نیستند.
خدایا شهید و جانبازی توی شهر بهتره یا خط مقدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما که گیج شدیم.... مردم فرق کردند؟؟؟؟؟ مسئولان رزمنده ناشناس شدند خلاصه رزمنده آتش نشان تشکر هم دیدیم.
خدا بیشتر مهربانتان کند همه چیز شانس می خواست که ما نداشتیم.؟؟؟؟؟
نه حقوق و نه ماموریت؟ برای همین ما را بجمله آدم نمی شناسند؟؟؟؟؟؟
خدا رحمت کند تمام مسلمین و اموات را و شهدا ی آتش نشانی را؟
ما رزمندگان زینب نداریم برای همین کربلای جبهه ها در کربلا ماند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi