شناسه خبر : 51678
دوشنبه 04 بهمن 1395 , 14:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره پست همطرازی

علی.ق .ر- جانباز 10 درصد هستم و در بانک دولتی شاغل هستم و در سال 88 مسئول شعبه در جه 3 بودم و به علت کاهش درجه به 4 تبدیل گردید.

 سوالم اینه به استناد بند الف ماده 44 قانون پنجم توسعه مشمول پست همطرازی شامل اینجانب می گردد؟

در ضمن چگونه پیگیری کنم؟

با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
علی اقا
علت کاهش درجه شعبه چه بود ...
بانک ها تابع قانون خاص هستند
اینجانب جانبازازکارافتاده کلی ،توان ساخت زمین راندارم واگر میخواهیدبه بنده لطف کنید،وام خرید منزل به من بدهبد.تشکر
سلام
وفق قانون پرداخت وام مسکن به جانبازان هم برای ساخت وهم برای خرید می باشد. واجباری درآن نیست که به شما تکلیف کنند که حتما وام ساخت بگیرید.
لذا به مراجعه به بنیادوتاکید براینکه وام خرید می خواهید با بانک مربوطه هم هماهنگ کنید ووام خرید دریافت کنید.
سلام'پست همطراز رو میشه بیشتر توضیح بدید??
با سلام - در حالی که وزارت ارشاد ماده 51 قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرده اما سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران که زیر مجموعه این وزارتخانه است این قانون را اجرا نمی کند. تلاش ایثارگران به جایی نرسیده . کسی اگر در این خصوص ادعایی بکند او را تبعید و یا از کار معلق می کنند و پست مدیریتی و یا ... او را می گیرند و خار و ذلیلش می کنند که دیگر نطق نکشد. فضایی که اکنون در خصوص ایثار گران ایجاد کردند در زمان رژیم ستمشاهی هم سابقه نداشته است. جو خفقان شدید. اقای وزیر ارشاد هم امدند اما انگار که نیامدند هیچ کاری نکردند. لطفا راهنمایی بفرمایید و خواسته ما را به گوش رهبرمان برسانید. ریشه ایثارگران را هدف گرفته اند و یکی یکی می زنند . صداهای در حال خاموشمان را به امام خامنه ای عزیزمان برسانید که اگر به امام خامنه ای دلگرم نبودیم تا حالا استخوانهایمان پوسیده بود. یک ایثار گر که بزودی حکم بازنشستگی اش را می زنند بدون اینکه حقوقش را به او پرداخته باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi