شناسه خبر : 51696
سه شنبه 05 بهمن 1395 , 13:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عکس یادگاری کار دست نماینده رشت داد!

عکس یادگاری نماینده رشت با «نایجل شورت» شطرنج باز انگلیسی که مواضع ضد حجاب و ضد ایرانی اش بر همگان روشن است، دردسر ساز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، نایجل شورت شطرنج باز انگلیسی که مواضع ضد حجاب و ضد ایرانی اش برای همگان روشن است در حالی پانزدهمین دوره مسابقات شطرنج خزر  حضور یافت که اعتراضات گسترده ای در پی داشت.

این در حالی است که اکنون هر کدام از مقامات استانی زیر بار دعوت این شطرنج باز انگلیسی نمی روند.

در جدیدترین اقدام دفتر نماینده رشت در اطلاعیه ای دیدار و ملاقات جعفرزاده با نایجل شورت را تکذیب و دروغین خوانده است.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: "دیدار و ملاقات دارای تعریف مشخص می باشد که تحت هیچ عنوان هیچگونه «نشست» یا «ملاقاتی» اعم از خصوصی یا حتی چند نفره بین این قهرمان دعوت شده از سوی جمهوری اسلامی ایران و نماینده رشت برگزار نشد."

در این بیانیه همچنین با بیان اینکه حضور در مراسم افتتاحیه حداقل کاری است که یک مقام مسئول از جمله نماینده مجلس انجام می دهد، آمده "اگر فرد یا افرادی اظهاراتی داشته باشند که بر علیه نظام مقدس اسلامی باشد و مستوجب ممنوع الورودی یا ممنوع الخروجی باشند. مطابق قوانین جاریه، مرجع قانونی آن مشخص می باشد."

شاید اگر دل به گمان و ظنّ مدیریت محترم دفتر نماینده رشت ببندیم این «دیدار» نامش «دیدار» نباشد که البته ما هم مدعی برگزاری «دیدار» و «نشست» نماینده رشت با این شطرنج باز معلوم العقیده نیستیم اما نمی توان منکر عکس یادگاری جناب نماینده با شطرنج باز معلوم العقیده انگلیسی شد؛ می شود؟!

هرچند که در جایی دیگر از این بیانیه آمده است: «اگر هم به فرض نشستی در جهت توسعه این ورزش صورت می پذیرفت هیچگونه اشکالی بر آن وارد نیست».

 نظراتی که نایجل شورت در توئیتر شخصی خود منتشر کرد:

۱ – میزبانی مسابقات قهرمانی جهان زنان در سال ۲۰۱۷ به ایران داده شد. زنان مجبورند در ایران حجاب اسلامی داشته باشند که این مساله مسخره کردن آیین‌نامه‌ فیده درباره ممنوعیت تبعیض جنسیتی و مذهبی است.

۲- با وجود اعتراض گسترده جهانیان و محکومیت اعطای میزبانی به ایران، فیده قرارداد مسابقات را با ایران امضا کرد.

۳- نگرش مسئولان حکومتی در ایران نسبت به حجاب همانند نگرش آلمانی ها به دیوار برلین است. آنها معتقدند اگر کوچکترین آزادی داده شود کل عمارت پوسیده و فاسدشان فرو می ریزد.

۴- همه بازیکنان باید به زور و برخلاف خواست شان حجاب داشته باشند. بله همه بازیکنان.

۵- شبح حجاب در راه است. بازیکنان باید مانند پیاده شطرنج قربانی شوند تا اهداف اقتصادی رئیس فیده تامین شود.

 

اینستاگرام
ای ؟ دلم آتیش گرفت ؟
مگه جناب جعفرزاده جانباز نبود ؟
خدایا چی شده ؟ چرا همه ادعا دارا بجز حاجی به قشر معلوم الحال روی خوش نشان می دن ولی با امثال ما بد تا می کنند ؟
با سلام ای کاش بجای عکس گرفتن بایک زن معلومولحال اجنبی درمجلسر بحال جانبازان و فرزندان لیسانس بی کار جانباز بخصوص جانبازان کمتر از بیست و پنج درصد که نه پارتیی دارند نه آشنایی تا استخدام شوند این جانبازان روستازاده می باشند ترکش درد زیاد دربدن دا ند امادرصد کمتر ازجمله خود من که بیست درصد دایم دارم با تشکرابوالقاسم داوطلب
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi