شناسه خبر : 51738
شنبه 09 بهمن 1395 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاداشم را مسترد کردم!

قدرت الله شاهورانی- جانباز ۲۵درصد و مدرس دانشگاه هستم. در سال ۹۳ اعاده به خدمت شده ام. بنا به دستور دانشگاه پاداش اخذ شده در زمان بازنشستگی را به حساب خزانه مسترد نموده ام.

 حال سوالی که برای اینجانب و امثالهم پیش آمده تصویب لایحه برنامه ششم توسعه ماده ۱۰۲ (تبصره ذیل بند - جانبازانی که قبل از تصویب این قانون بصورت پیش از موعد یا عادی بازنشست شده اند میتوانند به خدمت اعاده و باتکمیل خدمت 35ساله به بازنشستگی نایل آیند.

تبصره.در صورت دریافت پاداش پایان خدمت در زمان بازنشستگی اول پاداش مذکور مربوط به آن سنوات مجددا" به این افراد تعلق نمی گیرد.

لطف نموده راهنمایی کنید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام دوستان این خبرچندروزپیش است من نمیدانم چقدرراست است وچقدردروغ تاریخش هم نوشته شده امیدوارم که عید96عیدی شادبرای مارزمندگان باشدچون28سال استکه داریم زجرمیکشم .وازآقای ساقی هم تقاضاداریم خبرهای نورامنتشرکنندتاماشاهدخبرخوش ازاین سایت عزیزباشیم ایشاالله
کد خبر: 21228 | تاریخ : ۱۳۹۵/۱۱/۷ - 00:01
تشریح حقوق ایثارگران در برنامه ششم
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با تاکید بر تغییر و تحولات اساسی در حوزه ایثارگران به موجب برنامه ششم توسعه، گفت: عملیاتی بودن مفاد مرتبط با ایثارگران را دولت، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح تایید کرده‌اند.

قانون-رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با تاکید بر تغییر و تحولات اساسی در حوزه ایثارگران به موجب برنامه ششم توسعه، گفت: عملیاتی بودن مفاد مرتبط با ایثارگران را دولت، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح تایید کرده‌اند.

حسن نوروزی در توضیح مصوبات مرتبط با ایثارگران در برنامه ششم توسعه، گفت: فراکسیون ایثارگران مجلس موضوعات مرتبط با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگانی که طی برنامه ششم توسعه به تصویب رسیده است را از بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری خواهد کرد و در صورت عدم توجه به عملیاتی کردن این مفاد پیشنهاد انتخاب وزیر امور ایثارگران را نیز به دولت خواهیم داد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi