شناسه خبر : 51747
شنبه 09 بهمن 1395 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر از خانواده 10 شهیدمدافع حرم

شب گذشته در یادواره شهدای منطقه 9 تهران از خانواده 10 شهید مدافع حرم این منطقه تقدیر و نیز از 3 اثر مکتوب و یک اثر موسیقایی رونمایی شد.

تقدیر از خانواده 10 شهید مدافع حرم/ رونمایی از چند اثر مکتوب و موسیقایی

 یادواره شهدای مدافع حرم و جاویدالاثر منطقه 9 تهران شامگاه جمعه (8 بهمن ماه) با حضور مسئولان کشوری و لشکری در سالن شهید ستاری دانشگاه هوایی مهرآباد برگزار شد.

در این مراسم سردار «احمد وحیدی» فرمانده عالی دانشگاه دفاع ملی به ایراد سخن پرداخت.

در بخش دیگر برنامه با حضور سردار وحیدی، سردار «محمد ریوندی» معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران، حجت الاسلام «عبدالمقیم ناصحی» رئیس کمیسیون فرهنگی شهرداری تهران، مهندس «حمید محسنی» شهردار منطقه 9 تهران و دیگر مسئولان حاضر در مراسم از چندین اثر مکتوب و موسیقایی که توسط ستاد کنگره شهدای منطقه 9 تهران تولید شده بود نیز رونمایی شد.

در ابتدا از قطعه شعر «هوای حرم» به خوانندگی «محسن توسلی» اثری از «امیر حسین تاجعلی» در وصف شهدای مدافع حرم رونمایی شد. در این اثر نام 10 شهید مدافع حرم منطقه 9 آمده است.

همچنین از مجموعه کتاب «کبوتران حرم» شامل هفت کتاب در موضوع شهدای مدافع حرم و کتاب «چهل قاصدک» مشتمل بر 40 یادنامه و وصیت نامه از شهدای منطقه مهرآباد جنوبی که به همت «علی اخوان» نگاشته شده است نیز، رونمایی شد.

کتاب «از حاج ابراهیم تا خان طومان» روایت جذابی از رشادت و شهادت فرزندان انقلاب اسلامی در سوریه نوشته «عبدالرضا هاشمی ارسنجانی» که به همن انتشارات شهید احمد کاظمی به چاپ رسیده است  از آثار دیگری بود که در این مراسم رونمایی شد.

در پایان از خانواده شهیدان محمدرضا جبلی، هادی زاهد، محمد حسین محمدخانی، میثم مدواری، احمد اعطائی، محمدرضا دهقان امیری، جاویدالاثر شهید رضا فرزانه، حسن رزاقی، جواد الله کرم و اسدالله ابراهیمی از شهدای مدافع حرم حرم منطقه 9 تهران تجلیل و تقدیر شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi