شناسه خبر : 51763
یکشنبه 10 بهمن 1395 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام فراخوان سومین جشنواره«جبهه مجازی ایثار و شهادت»

فراخوان سومین جشنواره «جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت» با تاکید بر فعالیت‌های اینستاگرامی و تلگرامی اعلام شد.

اعلام فراخوان سومین جشنواره جبهه مجازی ایثار و شهادت فراخوان سومین جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت اعلام شد.

این جشنواره به مناسبت 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا با هدف توسعه، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ شان و جایگاه الگوهای عینی عرصه ایثار و شهادت و نیز حمایت از سربازان اندیشمند در حوزه فضای مجازی و اینترنت و توانمندسازی فردی و جمعی برگزار می شود.

بر این اساس مدیران کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام فعال در حوزه ایثار و شهادت با حضور جمعی از خانواده های شهدا شناسایی و تجلیل می شود.

این جشنواره شامل سه بخش می باشد. بخش اول تکریم و تجلیل از سه نویسنده فعال در کانال های تلگرامی حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بخش دوم شامل تکریم و تجلیل از سه فعال اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بخش سوم شامل تکریم و تجلیل از نویسنده سه مطلب و یا عکس بر حسب میزان بازدید کننده در اپلیکیشن های تلگرام و اینستاگرام با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره تا 17 بهمن ماه امسال خواهد بود و انتخاب و داوری آثار نیز از تاریخ 10 اسفندماه آغاز می شود.

افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده در کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام 15 اسفندماه و برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان و اهدای جوایز 16 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران – خیابان آیت ا... طالقانی - خیابان ملک الشعرا بهار (شمالی) – پلاک 5 – ساختمان شهید سلیمانی - طبقه اول – مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران – دبیرخانه سومین جشنواره جبهه مجازی ارسال و یا با شماره 02142978178 تماس حاصل نمایند.

فرم ثبت نام سومین جشنواره جبهه مجازی، کانالهای تلگرامی- صفحات اینستاگرام، فعال در حوزه ایثار و شهادت

اینستاگرام
جاما .(جبهه ی اتحاد مردم ایران.) عمده ی فعالیتش نشر فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi