01 مهر 1396/ 02 محرم 1439
شناسه خبر : 51775
1395,شنبه 16 بهمن16:25
اشتراک گذاری در:
عکس روز

سهمیه کنکور جانبازان زیر 25درصد اجرایی می شود


عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن مصوبه سهمیه دانشگاهی جانبازان زیر 25 درصد در سال اینده خبر داد.

سهمیه کنکور جانبازان زیر 25درصد اجرایی می شود

فاش نیوز - عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن مصوبه سهمیه دانشگاهی جانبازان زیر 25 درصد در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "غلامرضا شرفی" نماینده ایثارگر و جانباز 50 درصد مجلس دهم در گفتگویی با خبرنگار ما درپاسخ به این سوال که آیا سهمیه دانشگاهی جانبازان زیر 25 درصد در کنکور 96 لحاظ خواهد شد، با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص ایثارگران در لایحه برنامه ششم توسعه اظهار داشت: سهمیه ورود به دانشگاه جانبازان زیر 25درصد و رزمندگان با شش ماه سابقه حضور در دفاع مقدس طبق مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور در کنکور سال96 دز صورت تائید شورای نگهبان لحاظ خواهد شد.

وی افزود: در این خصوص درصد جانبازی و مدت زمان حضور درجبهه به عنوان ملاک در نظر گرفته شده است که به ازای هر ماه یک درصد محاسبه می شود و طبق برنامه ششم آنها می توانند از این امتیاز برای راهیابی به دانشگاه استفاده کنند.

برنامه ششم توسعه

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در رابطه با برنامه ششم توسعه باید بگویم که این برنامه یکی از افتخارات مجلس و نظام و نزدیک ترین آن به سطح زندگی مردم است، چرا که در آن زندگی مردم آنطورکه هست دیده شده و کفِ کار ملاک و سنگ محک برنامه ریزی بوده است.

نماینده ایثارگر مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نمونه آن مصوباتی است که در خصوص ارائه خدمات به ایثارگران و خانواده شهدا در نظر گرفته شده است.

شرفی با بیان اینکه امیدواریم درسال اول برنامه (سال 96) با بدست آوردن منابع مالی و پشتیبانی بتوانیم این مصوبات را به طور تمام و کمال به اجرا در بیاوریم اظهارداشت: طبق برنامه سنواتی پنج ساله که اجرای آن بردولت فرض شده است باید در زمان مقرر بتوانیم با راندمان مناسب و درصد پیش بینی شده مصوبات اجرایی شود.

بودجه 96

عضو کمیسیون تلفیق مجلس دهم یادآور شد: درخصوص لایحه بودجه 96 که در حال حاضر در مجلس به آن رسیدگی می شود تقریبا بسیاری از مواد آن از جمله دو ماده مرتبط با ایثارگران در راستای اهداف نظام دربرنامه ششم توسعه کشوراست.

رزمندگان معسر

نماینده ایثارگر خوزستان درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در خصوص برنامه ششم توسعه باید بگویم یکی از افتخارات آن لحاظ کردن بحث کمک به رزمندگان و ایثارگران معسر است و جانبازانی که دچارمحدودیت های فیزیکی هستند و توانایی یک زندگی عادی را ندارند را در بر می گیرد وشامل پرداخت حداقل دو سوم حقوق اداره کار می شود.


کد خبرنگار : 18


غلامرضا شرفی     برنامه ششم     سهمیه دانشگاه     فاش نیوز                            
Reply
no
8
yes
12
مرتضی خاکپور
1395/11/11 - 13:21

...

تک یک متر جا زیر خاک چطور درس بخونیم .

...


no
8
yes
34
غلامحسین کشا.رز
1395/11/11 - 17:25
ایا این قانون شامل فرزندان جانبازان زیر۲۵درصد هم میشود؟منظورم سهمیه دانشگاه است


no
17
yes
2
ع
1395/11/28 - 03:23
خیر متاسفانه


no
0
yes
8
1396/04/12 - 10:32
شامل جانبازان زیر 25 درصد هم می شود


no
0
yes
2
امیرارسلان
1396/06/22 - 19:50
سلام به مدیران محترم سایت . به منظور بررسی سهمیه 5% ایثارگران گروه تلگرامی تشکیل شده.لطفا فرزندان ایثارگر که این سهمیه را دارند جهت کسب اطلاعات و نیز ارایه پیشنهاد برای پیگیری ها بعدی در رابطه با سهمیه 5% عضو این گروه شوند.هدف ما پیگیری تخفیف 30% شهریه فرزندان ایثارگر می باشد.لطفا با نظرات خود ما را یاری فرمایید


Reply
no
6
yes
16
1395/11/11 - 13:22
نماینده مجلس 3سال قبل:کف جانبازی جانبازان شیمییایی واعصاب وروان25درصدمیشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟....این خبرهم مثل اونه.

Reply
no
12
yes
14
جانباز 20 درصد
1395/11/11 - 13:48
از ما که گذشت ایا منظور فرزندان ما هست اقای نملینده لطفا جواب بدهید

no
7
yes
26
1395/11/11 - 15:09
مگه ميشه فرزندان رزمنده لحاظ بشه فرزندان زير ٢٥ درصد لحاظ نشه؟


Reply
no
64
yes
34
1395/11/11 - 14:16
خدا از سر تقصیراتتون نگذره... حالا ما ارشدیا خیلی فرقی نمیکنه برامون چون تعداد رشته ها زیاده... بدبخت کارشناسیا..

no
6
yes
32
1395/11/12 - 20:23
چرا اینجوری جبهه میگیرد شما اگر بتونید ۷۰درصد نفر آخر را کسب کنید کسی مانع ورود شما به دانشگاه نمیشه و به این دلیل این سهمیه را قرار دادند که هرساله حداقل ۵۰در ظرفیت سهمیه ایثارگران خالی می ماند لطفا منطقی فکر کنید با قرار گرفتن این جانبازان در سهمیه باعث می شود که تعدادی از صندلی هایی که مخصوص ایثارگران است خالی می ماند پر شود آن هم به شرط کسب ۷۰درصد نمره


no
8
yes
6
1395/11/13 - 12:34
70 درصد نفر اخر اصلا ميدونين چه ترازيه؟؟؟؟ ميشه ٧٠٠٠ شكر خدا همه ٧٠٠٠ هستن


Reply
no
25
yes
67
محمد
1395/11/11 - 14:37
عالی بود باتشکرازنماینده محترم

no
12
yes
32
1395/11/11 - 15:18
دل خوش نکن به این سهمیه..
درس بخون


no
18
yes
19
1395/11/11 - 16:27
موافقم تعداد زياد بشه سهميه به درد نميخوره يه رقابت اساسي پيش مياد فقط بخونيد


Reply
no
3
yes
23
1395/11/11 - 15:20
به ارشد و دکترا قطعا نمیرسه.به کنکور سراسری فک منم برسه

Reply
no
16
yes
18
1395/11/11 - 15:47
پس با این توضیحات فکر کنم کلا عبارت جانباز 25 درصد به بالا حذف شده و سهمیه کنکور شامل حال تمام جانبازان و فرزندانشان شده .....

no
1
yes
16
1395/11/11 - 16:27
اگه شورا نگهبان تصويب كنه....


no
12
yes
56
مجتبی h
1395/11/11 - 20:57
خدارو شکر یه کم داره عدالت برقرار میشه


Reply
no
12
yes
9
ناصر
1395/11/11 - 16:08
سلام خدمت مدیر محترم فاش نیوز شما که این همه زحمت کشیدین و رفتین با این اقا مصاحبه کردین این ابهام رو هم رفع میکردین که ایا این سهمیه فقط متعلق به خود جانباز است یا فرزندان رو هم شامل میشه ...و در مورد بحث استخدامی ایا جانبازان زیر 25 درصد ایا کما فی سابق 5 درصد سهمیه اسخدامی برای خود و فرزندانشان را دارند یا حذف شده ..و در مورد بند 45 قانون خدمت وظیفه عمومی این ابهام رو رفع کنین که ایا این کسری ها شامل متولدین 73 به بعد میشود یا فقط مثل گذشته متولدین سال 72 میتوانن استفاده کنند و در صورت تجمیع اونها جمع امتیاز ها باید به چند برسه تا یه فرزند معاف بشه ...لطفا از ستاد کل پیگیری کنید ...تشکر منتظر گزارش شفاف و بدون ابهام فاش نیوز هستیم

no
2
yes
3
علی
1395/11/11 - 18:04
ماهم همین سوالو داریم


Reply
no
1
yes
7
حسین
1395/11/11 - 16:12
مدیر محترم فاش نیوز ..سلام لطفا در مورد کف درصد جانبازان اعصاب و روان که قرار شد 25 درصد باشه یه مصاحبه با مسئولان انجام بدین و به ما یه اطلاعی بدین

Reply
no
2
yes
6
ابومفلس
1395/11/11 - 16:16
سلام چرا در بحث شهریه ها برای جانبازان زیر 25 گفته یا معافیت یا حداقل 30 درصد معافیت از پرداخت شهریه ...خدا کنه شورای نگهبان معافیت کامل از پرداخت شهریه رو تصویب کنه چون مشکل همه ما جانبازان الان فرزندانمون هستن که همه در سن دانشگاه و خدمت هستن و مجلس هرز چند گاهی با قانون های جدیدش یه استرس به ما وارد میکنه و مشکل همه ما مالی است ...و امیدوارم در بحث پرداخت شهریه ها دولت به ما کمک کنه تا جلوی خانواده ها شرمنده نشیم

Reply
no
0
yes
4
یوسف
1395/11/11 - 18:16
سلام ايا جانباز 20 درصد از پرداخت شهريه معاف ميشود ؟

يا کما في سابق بايد شهريه بدهند ...

بنياد که مانند سابق فقط ميگويند نه و هنوز بخشنامه جديدي نيامده ....

تکليف ما کي روشن خواهد شد ... خواهشا اطلاع رساني کنيد ...

از سايت فاش نيوز بي نهايت متشکريم ... سلامت بمانيد

Reply
no
3
yes
6
علی
1395/11/11 - 19:09
لطفا اطلاع رسانی بفرمایید سهمیه دانشگاه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد را شامل میشود وسهمیه کسر خدمت سربازی چگونه است.

Reply
no
6
yes
15
رضا
1395/11/11 - 19:35
من فکر میکنم این سهمیه به ضرر همه تمام میشه چون 40 درصد سهمیه رزمندگان از بین رفت و رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد هم به این قانون اضافه شدن که عملا کارایی خودشو از دست میده ...باید رزمندگان رو جدا حساب کرد و جانبازان رو جدا ..و همه جانبازان چه زیر 25 و چه بالای 25 سهمیه داشته باشن در این صورت هم اون 40 درصد سهمیه رزمندگان حفظ میشد و هم 25 درصد سهمیه جانبازان ...ولی الان با قاطی کردن رزمندگان و جانبازان دیگه این سهمیه هیچ ارزشی نداره چون تعداد شرکت کننده ها مافوق تصوره ...والا با این قوانینی که اینها مینویسن ادم شک میکنه که اینها سواد درست و حسابی داشته باشن ..

no
0
yes
8
بی
1395/11/12 - 14:18
سهمیه رزمنده سر جاش هست...این مال فرزند رزمنده اس


no
5
yes
3
1395/11/12 - 14:35
اقا رضا گل گفتين واقعا


no
5
yes
14
مشکانی
1395/11/13 - 14:37
آقارضاآیابااضاف کردن رزمندگان شماشخصاچیزی ازدست میدهید؟؟؟؟من نمیدانم شماچنددرصدهستیدوچقدرجبهه رفتید.امااینومیدانم که مارزمندگان28سال استکه ازهیچ امتیازی ویاحقوقی حتی یک دفترچه بیمه درمانی که هیچ بارمالی هم نداشت استفاده نکردیم .چرانبایدرزمندگان رااضاف میکردند؟اگه شرکت کنندمافوق باشه مجددمیگم ازتوچیزی کم میشه/آیا28سال چشم انتظاری پوچ وعلکی رزمندگان کافی نیست؟یانه هنوزم هم این آخرعمری چشم انتظاری بکشند


no
3
yes
10
سارا
1396/01/15 - 00:36
من پیش دانشگاهیم دوستم سهمیه داره اصلا درس نمیخونه بعدش میره یه دانشگاه خوب قبول میشه منی که بابام 15 درصده دارم خودکشی میکنم تا بتونم قبول شم اخرشم ما به جایی نمیرسیم .الان دلم به همین قانونه خوشه خدایا یه کاری کن تصویب شه


no
0
yes
2
محمدرضا
1396/04/04 - 05:22
آقا رضا شما نترسید در هر موردی اولویت با شما جانبازان خواهد‌بود. جانبازان ضرر نخواهند کرد. چی میشه رزمندگان هم حقی داشته باشند


Reply
no
9
yes
15
زهرا
1395/11/11 - 19:38
امیدوارم شورای نگهبان معافیت کامل پرداخت شهریه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد رو تصویب کنه چون معافیت 30 درصدی دردی رو از ما دوا نمیکنه

Reply
no
10
yes
13
رضا خالقی
1395/11/11 - 19:41
بابا سهمیه میخواین چیکار من با دکترا دارم مسافرکشی میکنم حالا شما دنبال سهمیه این ..گیرم که چهارسال وقت خودتونو تو دانشگاه تلف کردین اخرش که چی ..از همین الان به فکر یه کار یا درامدی برای خودتون باشین و عمر خودتونو با دانشگاه تباه نکنین ...

Reply
no
29
yes
8
1395/11/11 - 20:24
باسلام خدمت عزیزان جانبازان زیر25وفرزندانشان .عزیزان اگه این ماده70اینگونه تغییرکرده باشدکه خیل عظیمی ازداوطلبان راشامل شوددیگرنه به نفع بالای25هاست ونه زیر25چون باحدود4یا5برابرشدن تعدادوثابت ماندن ظرفیت وسهمیه کاربسیارمشکل میشوددرحالی که بقیه که سهمیه ازادداران75درصدباقیمانده سهمیه به انان می رسدوتقریبامیشه گفت ازسهمیه ایثارگران بهتراست..متاسفانه نمایندگان بدون هیچ کار کارشناسی شده این کارراانجام داده اند..انان اگرمیخواهندخدمت کنندبایدمقدارسهمیه راافزایش می دادندنه مقدارثابت وتعداد5برابر...انشاالله که بهشان برسداین موضوع....متاسفانه جانبازان زیر25وفرزندانشان که خیلی پیگراین موضوع بودندتوجهی به این موضوع نکردندکه سهمیه ایثارگران فقط25درصداست که خودالان حدود17هزارنفرداوطلب داره وباچندبرابرشدن این تعدادعملادیگرکارایی بسیارکمی دارد....
ازفاش نیوزخواهش میکنم این موضوع راپیگیری کنندوبه گوش یه نمایندگان ایثارگرمجلس برسانندکه چه کرده اند...انهااگرمیخواهندخدمتی به جانبازان زیر25عزیزارایه دهندیه سهمیه اختصاصی به این عزیزان تعلق بگیردیامقدارسهمیه راافزایش دهند...

no
2
yes
33
1395/11/13 - 10:18
توجه کنید که هرساله تعداد زیادی صندلی که مخصوص سهمیه ایثاگران است خالی می ماند وقرار گرفتن اینجانبازان در سهمیه ایثارگران باعث می شود که تعداد کمتری خالی بماند توجه داشته باشید که شرط استفاده از این سهمیه کسب ۷۰درصد نمره نفر آخراست داشتن سهمیه برای این خانواده ها به این معنی نیست که حتما وارد دانشگاه می شوند بلکه هرکس (نمره)لازم را کسب کند می تواند وارد دانشگاه شود


no
9
yes
4
1395/11/13 - 15:14
نه دوست عزيز وقتي تراز نمي رسيد مياوردن پايين جاهاي خالي به خاطر انتخاب نكردن بچه ها بوده


no
0
yes
2
نگین
1396/03/29 - 00:19
نه دوست عزیز اگه صندلی های مخصوص به سهمیه خالی بمونه به پردیس و مناطق میرسه


Reply
no
0
yes
7
رزمنده
1395/11/11 - 20:40
سلام..آخرسهمیه برای خود رزمنده که قبلا هم بوده چطوراینها اطلاع ندارندرفتن مجلس از حقوق مردم دفاع کنن اما ازمصوبات قبلی خبرندارن باعث تاسفه..فرزندان رزمنده برادر.....

Reply
no
4
yes
12
مهدی
1395/11/11 - 20:41
سلام خود جانبازان که سنشان گذشته برای فرزندان جانبازان زیر 25 درصد فکری بکنید

Reply
no
4
yes
1
مل مل
1395/11/11 - 22:58
من که چشمم آب نمیخوره

Reply
no
17
yes
56
1395/11/11 - 23:44
فاش نیوز لطفا پیگیر باش تا شورا نگهبان تایید کند بلکه بعد از چند دهه یک امتیازی هم به خانواده های جانبازان معزز زیر ۲۵درصد تعلق بگیرد

Reply
no
1
yes
6
رستمی رزمنده و جانباز20 درصد
1395/11/12 - 10:43
فاش نیوز جان چرا گزینشی پیام ها رو نتخاب میکنی ما هر لحظه آرزوی مرگ میکنیم حداقلش حرفمونو بازتاب بده

Reply
no
10
yes
11
علی
1395/11/12 - 10:44
نماینده ها حذفش کردند ما فرزندان جانباز زیر 25 درصد باید یا هم متحد شده و از نمایندگان مجلس بخواهم که تصویب کنند .الان در بند 105 قرار نداره

no
5
yes
11
1395/11/12 - 14:51
داداش فیلم زیاد میبینی؟


Reply
no
24
yes
74
1395/11/12 - 10:48
کسانیکه از این مصوبه ناراضی هستید فکر نکنید سهمیه شما را برداشتند یا کم کردند واینقدر نسبت به جانبازان زیر ۲۵درصد دشمنی نداشته باشید اگر هم بعد از چندین سال یک امتیاز به این جانبازان و خانواده های آنها بدهند عین حقی است که چندین سال خورده شده وقرار نیست لطمه ای به شما وارد بشود

Reply
no
21
yes
73
1395/11/12 - 10:49
واقعا نمیفهمم چرا بعضی ها اینقدر ناراحت هستند مگر قرار است از ارثیه پدر شما به این خانواده ها سهمیه بدهند که اینجور رفتار زشت وزننده ای انجام میدهید

no
0
yes
14
مشکانی
1395/11/14 - 23:18
همسنگران عزیزسلام لطفانسبت به یکدیگربدبین نباشیم آخه چرا؟مگرمارزمندگان وجانبازان زیر25درصدازحق کسی خواستیم ویامیخواهندازحق وحقوق کسی به ماهابدهند؟آنهم هنوزدرحدحرف است که فقط روی کاغذنوشته شده مثل28سال قبل هرموقع شکل اجرایی گرفت ودیدیدکه ازحق دوستان کسرکردندمیتوانیداعتراض کنیدنه اینکه هنوزهیچ اتفاقی نیفتاده درمقابل یکدیگرسنگربگیریم همگی شادوسلامت باشید%رزمنده موجی دردمندکه بالای20سال استکه به متخصصین اعصاب مشهدمیرم آنهم آزاد.چرابایدمارزمندگان که ازجنگ صدمه دیده ایم راخانواده مان تاوان جنگ رفتن مارابدهند؟درصورتیکه برای یک کشورجنگیدیم ومسولین ودولت وظیفه اش است که بدادتکتک مارزمندگان.جانبازان.خانواده محترم شهدا.اسیران و....فاش نیوزیهای عزیزممنون ازصبوری تان


no
0
yes
6
1395/11/16 - 20:27
پدر و ايثارگر عزيز شما فو ق العاده هستيد خدا حفظتان كند


Reply
no
40
yes
20
1395/11/12 - 12:23
بدون اينكه ظرفيت زياد بشه تعداد ٢ يا ٣ برابر ميشه نيمه دوم سال فهميديم تعدادمون خيلي زياده بعد ميگين ارث پدري؟؟؟ ماها مخالف حضورتون نيستيم كلا ديگه باختيم ميخواستم بعده ٦ سال پدرمو خوشحال كنم

no
10
yes
25
نم
1395/11/12 - 14:17
سهمیه استخدام داری دوست عزیز نگران نباش الان بزشکی فقط 1200 جای خالی برای ایثار داره چون 70 درصد رو نمیارن ...این سهمیه 8 ماه بش تصویب شد همه هم میدونستن تو برنامه ششم میاد فاش نیوز هم زد خودش
این جور رفتار ها فقط باعث ابروریزی ایثارگران میشه یه عده دشمن ایثارگرانند با این کار اب به اسیاب میریزید همین هارو هم لغو میکنن..


no
3
yes
8
1395/11/12 - 16:20
خانوم يا آقاي منم 5 ساله منتظره استخدامم اين آقا يا خانومم راست گفته استخدام كجا بود يه سري به بنياد شهرتون بزن پرونده هاي بيكارارو ببين


Reply
no
51
yes
22
1395/11/12 - 12:28
باسلام خدمت عزیزان جانبازان زیر25وفرزندانشان .عزیزان اگه این ماده70اینگونه تغییرکرده باشدکه خیل عظیمی ازداوطلبان راشامل شوددیگرنه به نفع بالای25هاست ونه زیر25چون باحدود4یا5برابرشدن تعدادوثابت ماندن ظرفیت وسهمیه کاربسیارمشکل میشوددرحالی که بقیه که سهمیه ازادداران75درصدباقیمانده سهمیه به انان می رسدوتقریبامیشه گفت ازسهمیه ایثارگران بهتراست..متاسفانه نمایندگان بدون هیچ کار کارشناسی شده این کارراانجام داده اند..انان اگرمیخواهندخدمت کنندبایدمقدارسهمیه راافزایش می دادندنه مقدارثابت وتعداد5برابر...انشاالله که بهشان برسداین موضوع....متاسفانه جانبازان زیر25وفرزندانشان که خیلی پیگراین موضوع بودندتوجهی به این موضوع نکردندکه سهمیه ایثارگران فقط25درصداست که خودالان حدود17هزارنفرداوطلب داره وباچندبرابرشدن این تعدادعملادیگرکارایی بسیارکمی دارد....
فاش نیوزعزیزلطفاپیگیری کن تالااقل به این عزیزان سهمیه اختصاصی ویاعددسهمیه راافزایش دهند نه اینجوری که همه متضررشوند...اطلاع رسانی...کن........

no
37
yes
21
1395/11/12 - 16:12
چرا ديس لايك ميكنين راس ميگه همه ضرر كرديم بايد ظرفيت زياد شه خواهشا رسيدگي كنين ظلم در حق همه است


no
3
yes
30
جانباز دل سوحته
1395/11/12 - 20:15
تحلیل شما تتفسیر به نفع حوذتان است ذا به نفع همه نظر بدهیدل


no
8
yes
29
fd
1395/11/12 - 22:03
5 برابر....! جل الخالق...برادر عزیز چرا برای به کرسی نشاندن حرفت به هرچیزی متوسل میشوی یعنی الان تعداد جانبازان زیر 25 اینقدر زیاد است! بزنید در اینترنت تعداد مشخص است که نهایت سهمیه ای ها در بدترین شرایط 2 برابر میشووند ضمن اینکه بیشتر سهمیه ای ها فارغ التحصیلند که دوباره کنکور می دهند


no
6
yes
32
1395/11/13 - 10:21
شما ۷۰درصد نفر آخر را کسب کن کسی مانع ورودت به دانشگاه نمیشه


no
26
yes
8
1395/11/13 - 12:32
70 درصد چيزي نيست همه ميتونن بيارن واي خدا چقدر بعضيا ساده هستن ميشه تراز ٧٠٠٠ همه ٧٠٠٠ هستن وقتي درك خواهين كرد كه بيفتين سهميه و يه بار كنكور بدين... در ضمن تعداد جانبازان زير ٢٥ درصد ٣٠٠ هزار نفر هست كه با رزمندگان جمع بشه راحت ميشه ٣٠ ٤٠ هزار نفر


no
2
yes
31
1395/11/13 - 20:48
این عددی که شما میگید اولا غیر واقعی است درثانی به فرض درست بودن آمار شما مگر قرار است کل این جانبازان وهمسران وفرزندانشان کنکور بدهند این جانبازان اکثرا مسن هستند وفرزندانشان دوره کنکور ودانشگاهشون گذشته لطفا منصفانه قضاوت کنید


no
1
yes
3
1395/11/16 - 20:58
سلام..من این نظررو12بهمن دادم ولی الان میگم این نظرمن کاملایک تفسیرشخصی بودوطبق بررسی هایی که کردم فهمیدم که تفسیرمن اشتباه است چون واقعاچنین تعدادی رادربرنمیگردسهمیه حتی باورودجانبازان وبچه هایشان..فقط اینگونه میشودکه کارباقبل سخترخواهدبودورشته های خاص تلاش بیشتری رامی پذیرد..واینهم بگم که سهمیه ایثارگران درهرصورت به نظرمن بهترازسهمیه ازادخواهدحتی باافزایش تعداد.....ولی هدف من این بودکه مقدارسهمه راهم مقداری افزایش دهندتاتعادل قبلی برقرارمیشد..ازفاش نیوزمیخام که نظرمنوکه 12بهمن درساعت12.28دقیقه نوشتم حذف کنه تاکسی به اشتباه نیفته...ممنون


Reply
no
5
yes
6
امین پور
1395/11/12 - 12:49
سهمیه برای رزمندگان که مربوط به اواخر جنگ است وتاکنون بوده وبرای خود جانبازان هم براساس قانون خدمات جامع وجود داشته است.مشکل اصلی فرزندان جانبازان زیر25%وفرزندان رزمندگان هستند که طبق مصوبه مجلس دربرنامه ششم فقط 5%سهمیه به خانواده رزمندگان بالای 6ماه تعلق گرفته آنهم درصورت تایید شورای نگهبان

no
7
yes
3
1395/11/12 - 14:36
فكر نكنم اينجوري باشه كلا همه يه سهميه شديم


Reply
no
6
yes
14
1395/11/12 - 13:06
سهميه چيه ديگه بعده ادانشگاه مشكل استخدامه!!! جريان استخدام چيه؟ بدون ازمون؟ميشه كسي توضيح بده خواهشا خسته شدم از بس خونه نشستم

no
5
yes
14
1395/11/12 - 15:39
داداش اینا ی عده نوجوون هستن تنشون گرمه نمیدونن،فک میکنن با سهمیه دیگه خوشبخت میشن
فارغ التحصيل نفت شریف هستم با معدل 16 دو ساله بیکارم،بعد اینا فک میکنن همه چی درس خوندنه


no
3
yes
14
1395/11/12 - 16:08
داداش گلم منم فارغ التحصيل برق دانشگاه تهرانم بيكار خونم


Reply
no
14
yes
10
محمد
1395/11/12 - 14:16
سلام برای فرزندان زیر 25 هیچ سهمیه ای نیست بیاید باهم اعتراض کنیم

no
3
yes
5
1395/11/12 - 16:09
اقا محمد هست نگا كنين چي گفتن نماينده


Reply
no
15
yes
22
1395/11/12 - 16:16
دوستان كمي فكر كنين خواهشا 75 درصد براي سهميه آزاده با تعداد ٨٠ هزار نفر منطقه ١
الان 25 درصد براي تعداد ٥٠ هزار نفر ايثارگران!!!!!!!!!!!!
اين يعني فاجعهههههههه خوش خيالا به چي دل خوش كردين
من رفتم سهميه مناطق خوش باشين با سهميتون

no
0
yes
1
فرزندجانباز 20 درصد اعصابوروان
1396/02/18 - 12:22
بیا داداش نرو به ارزوتون رسیدین به کل جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان 5 درصد سهمیه دادن خوش باش


Reply
no
8
yes
14
1395/11/12 - 18:06
جانباز ٢٥ درصد بالا هستم جا اين حرفا بياين گروه بزنيم با همديگه درس بخونيم سوالامونو از هم بپرسيم كمك كنيم همگي رتبه خوب شيم ديگه كاريه كه شده چه نفعمرن باشه چه ضرر

Reply
no
3
yes
9
1395/11/12 - 19:29
یادم هست از جبهه امدم با سن سوم نظری و کلاس چهارم نظری را در مدرسه البرز حواندم و سالها گذشت و دم از مجروحیت نزدیمولی بعه به نا چار بیست در صد جانباز شناحته شدیم و الان 26 سال گذشت و هنوز بازی مانمی دهند اقا ما که ازمان گذشت تورا به خدا ما را شرمنده بچه هایم نکنید شما که پول هزینه دانشگاه انان را نمی دهید حداقل سهمیه را بدهید تا دانشگاه دولتی بروند به خدا ما زیر فشارهای روزگار له و خسته شدیم چرا رفتا شما از سر ترحم است هر روز که می گذرد ما پیر تر می شویم ولی حبر خوشی از شما نمی شنویم

Reply
no
2
yes
3
علی
1395/11/13 - 12:44
سلام سهمیه کنکور جانبازان زیر 25 درصد ورزمندگان یکی است لذا مشمول هردو گرو شده. ومشمول 5 درصد وظرفیت خالی می شوند

Reply
no
3
yes
11
جانبازشیمیایی ده درصدودانشجوی ازاد
1395/11/13 - 13:54
نماینده دلسوز وپرتلاش!!!!!!!!!! من جانبازده درصد ودانشجوی دانشگاه چرا باید از پرداخت شهریه دانشگاه معاف نباشم اما فرزندجانباز25 درصد معاف باشد!!!!!! این ظلم وتبعیض فاحش را به کی بگیم؟؟؟؟؟؟؟ خدا ظالمان را نابود کند.الهی امین

Reply
no
4
yes
8
تاجمیر
1395/11/13 - 15:22
فاش نیوز تو را به خدا یه گزارش در مورد سهمیه دانشگاه رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد بده تا معلوم بشه این سهمیه ها چه جوریه از بس نظرات گوناگون خوندم دارم دیوونه میشم یه گزارش بدون ابهام و تناقض ..ایا جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان یک سهمیه جدا دارن یا جانبازان چه زیر 25 و چه بالای 25 و رزمندگان همه رو قاطی کردن و یه سهمیه گذاشتن کلا در مورد این سهمیه موشکافی کن ....تشکر ...منتظرم

Reply
no
34
yes
36
1395/11/13 - 15:27
كاش اين سهميه كلا حذف شود برگرده به سال ٩٢!! سهميه حق جانبازان بالاي ٥٠ درصده خجالت دارد پدران ما سالم هستن دنبال حق فرزنداني هستيم هيچ دلخوشي ندارند در زندگيشان آرزو به دل ماندند "يكبار دست پدرشان را بگيرند كنار هم بي صندلي راه بروند"
خدا همه ما را هدايت كند !پدران ما براي سهميه بيمه نجنگيدند خالصانه رفتند براي آسايش ما!! جانباز ٣٥ درصدي كه پدرم در كنار جانباز شيميايي و اعصاب روان و٧٠ درصد سالم تر هست حريصانه دنبال سهميه هستم از خودم خجالت ميكشم !!به هيچ عنوان سهميه ايثارگران شركت نخواهم كرد چون حق من نيست
خواهشا ثبت كنيد وجدان ها بيدار شود

no
13
yes
16
1395/11/13 - 16:56
احسنت به شما که آدم فهمیده و باوجدانی هستین!
کاشکی یکمی این نمایندگان....، وجدان داشتن


Reply
no
73
yes
31
1395/11/13 - 17:03
من در دیوان عدالت اداری از هر کسی که بخواد امسال این رو اجرایی کنه شکایت میکنم،نفوذشم دارم

no
39
yes
20
1395/11/14 - 11:35
كاش از سال بعد اجرا بشه


no
16
yes
22
موافق
1395/11/14 - 11:59
احسنت به شما ،واقعا ما فرزندان بالای بیست و پنج درصد تا حالا فقط نشستیم و نگاه کردیم ،دروصد بر شما

لطفا ثبت کنید .
همش پیام زیر 25% هارو ثبت میکنید


no
0
yes
0
مریم
1396/03/23 - 14:21
شما چرا خودتو فقط میبینی منی که پدرم توی جبهه بالاسره مین شیمیایی شد و کلی وخت تو بیمارستان بود و بعدم توی منطقه سه زندگی میکردو دلیل حال بشو سالها بعد فهمیدو ۱۰%جانبازی بهش دادن پس چی بابام هنوز ۵۰سالش نیست ولی از کارافتادگی کامل شده اینقد لطفا یه طرفه قاضی نرید ادم باید منطقی باشه پدر منم ۲۸ماه رفت تو سینه گلوله یا مدر یکی دیگه با پدر شما چه فرقی داره یکی شاید بیشتر تونسته از خودش دفاع کنه این که نشد حرف اونجا داشتن سر خاک با دشمن میجنگیدن حالا ما بچه هاشون داریم اینجا سر سهمیه با خودمون میجنگیم!!


Reply
no
10
yes
50
حسین
1395/11/13 - 17:24
حق کدوم حق ...حق مال من فرزند جانباز 20 درصد اعصاب و روانه که یه روز نیست که کتک خوردن مادرمو نبینم مونده تو دلم که یکروز دشنام نشنوم برای یه بارم که شده پدرم به من محبت کنه ما حق کی رو ضایع کردیم منی که تا سال سوم راهنمایی شاگرد اول غرب کشور در المپیاد های علمی بودم به خاطر رفتار پدرم به افسردگی و وسواس مبتلا شدم طوریکه حتی دیپلمم رو هم به زور گرفتم و حالا هم که به خاطر خوردن قرص های ارامبخش قوی مثل الپرازولام . دیازپام .و....تا صبح مثل جنازه ها بی هوش میشم و چند وقتی است حتی احساس میکنم که به شدت فراموشی گرفتم ..حالا هم که دانشجوی دانشگاه ازاد هستم و با کارگری در ساختمان خورده خورده پول ترم جمع میکنم تا مبادا از انتخاب واحد جا بمونم و به قرآن قصم بنیاد حتی حاضر به پرداخت یک ریال از شهریه من نشد تو از کدوم حق صحبت میکنی ای کاش بودی و میدیدی گریه های مادرم رو .خورد شدن هایش جلوی عجوزه های فامیل رو . کتک خوردن هایش و پیرشدن هایش ....ای خدا مادرم همیشه میگه خدایا من چه گناهی به درگاهت کردم که منو به این عذاب دچار کردی .از برادهای مجرد و بیکارم میخوای برایت بگویم ..حالا به نظرت این 25 سال بلا و مصیبت حق ما بود ما حق کی رو توی این 25 سال زایل کردیم که حالا داریم کفاره میدیم ..من کی در طی این چند سال غیر از چند لوح تقدیر بی ارزش چیزی از این دولت ندیدم ..به نظرت ما حق اونها رو ضایع کردیم یا اونها حق مارو ...

no
1
yes
6
1395/11/15 - 13:16
گفته حق جانبازان اعصاب روانه و جانبازان ٧٠ درصد و شيميايي


no
7
yes
29
لر
1395/11/15 - 22:31
برید از بیام این اقا فقط خجالت بکشید...فقط...همین...مطمینا خدایی هم هست


Reply
no
3
yes
11
حسین
1395/11/13 - 17:29
در تکمیل صحبت هام بگم که یکی از فامیل هامون همیشه میگه که حسین اگه این کوه ایلام جای شما و مادرت بود تا الان به خاطر این همه سختی ذوب شده بود

no
1
yes
10
1395/11/15 - 13:50
اقا حسين دانشجوي عزيز حرفاتونو خوندم خيلي ناراحت شدم بالا گفتم حق جانبازاي بالا ٧٠ و اعصاب وروان شيميايي هستش نميدونستم اعصاب و رواني داريم با ٢٠ درصد جانبازي... فكر كردم بالا ٥٠ هستن درسته از سهميه ام استفاده نميكنم چون حق شماهاست مخاطبم با افرادي بود كه هم نياز مالي ندارن هم حريصانه به فكر سهميه كنكور هستند خوده من نياز مالي ندارم حق من نيست از بنياد استفاده كنم پامو ميكشم كنار واقعا كساني استفاده كنن كه نياز دارند به حمايت بنياد... اگه از حرفام ناراحت شدين شرمندم منظور بدي نداشتم خواستم افرادي مثله خودم دست از طمع وردارن موفق باشين


no
3
yes
24
1395/11/16 - 10:27
جهت اطلاع باید بهتون بگم جانبازان اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی که دچار بدترین نوع مجروحیت شدند غالبا درصد جانبازی آنها زیر ۲۵درصد است وبا وجود اینکه جنگ چندین سال است که تمام شده اما این جانبازان وخانواده هایشان هنوز درگیر این مسئله هستند و مشکلات عدیدهای در زندگی دارند وبنیاد شهید کوچک ترین امتیازی برای آنان در نظر نگرفته حالا هم که تصمیم گرفتند یک امتیازی به اینان بدهند اینگونه خصمانه وبا نهایت بی انصافی خواستار خذف آن هستید مگه ماها چه گناهی کردیم که اینقدر باید زجر بکشیم ودیگران برای ما حق تعیین کنند


Reply
no
9
yes
8
محمد
1395/11/13 - 18:24
سلام ببینید این حقی که ایجاد شده از نظر سهمیه خیلی عالی است استفاده کنید ما فرزندان زیر 25 هیچ حقی برامون ایجاد نشده اعتراضی هم وارد نیست چون نمایندگان دلشون نمیخواد یا بچه کنکوری ندارند یا به نفعشون نیست یا هر چی بهر حال دل مارو شکوندند خدا دلشون رو بشکونه

no
5
yes
4
1395/11/14 - 11:45
آقا محمد اين حق نيست يا همه يا هـيچ كس من خودم فرزند ٣٠ درصدم چند سال پيش كه حقي نداشتم به اونايي كه سهميه داشتن واقعا حسوديم ميشد الان كه اين حقو دارم ناراحتم ظرفيت كم تعداد زياد... كلي حرفا پشت سرمون بخدا قبولي با سهميه اسون نيست ٨٠ درصد نفر اخر تراز خوبي محسوب ميشه متاسفانه خيلي اذيت ميكنن با حرفاشون ايشالا بياين تو سهميه ميفهمين چي ميگم هزارتا بدوييراه ميگن انگار جا اونارو گرفتيم اينقدي كه دلم ميخواد بي سهميه قبول شم


Reply
no
6
yes
17
مهدی
1395/11/13 - 20:16
پدر من 15 درصده جانبازیش شیمیایی البته موجی هم هست بایدرصدش بیشتر از اینها میشد تو که میگی باید به جانبازان بالای 50 بدن به جانبازان 25 درصدم میدن تازه به راحتی و بدون در اوردن حد نصاب 70 درصد پزشکی قبول میشن ولی اگه به فرزندان همه ی جانبازان بدن حد نصابم رعایت میشه و همه نمیتونن به راحتی پزشکی قبول شن

no
10
yes
1
1395/11/14 - 11:38
نه دوست عزيز من تو سهميه بودم كنكور دادم ترازم به ٧٠٠٠ نرسيد قبولم نشدم تازه ٨٠ درصد نفر آخر ميشه تراز ٨٠٠٠ يعني رتبه زير ١٥٠٠ الان اگه تعداد زياد بشه فقط ١٥٠٠ نفر ميتونن قبول شن بقيه هيچ مجبوري ميرن كارشناسي


no
4
yes
1
1395/11/14 - 13:31
واقعا منطقی است


Reply
no
0
yes
7
بهرام
1395/11/13 - 23:17
باسلام دوستان برادران اینها برای پری شلوار نمیشود بخدا من 36 ماه جبهه دارم پروندم رفته بود بنیاد رفتم ناخواسته عصابم خورد شد سروصد کردم فرستادن دادگاه 50 زربه شلاق و3ملیون جریمه حالا دیروز برام اس ام اس آمده شما یادگاران شهدا هستید و تبریک فرستادن جای شلاقها در بدنم مانده بابا یک کم وجدان چیزی خوبی است با چه روی مرا خواستید که شما رزمنده 8 سال دفاع مقدس بودید با خودم گفتم بودم ولی حیف به ان جوانی که برای شما رفت آخه کسیکه 36 ماه جبهه داشته باشد آدمه بیمار را شلاق میزنند بخدا کلی حرف دارم ولی به کی بگویم ول کن اخرش کار دستم میدم

Reply
no
11
yes
7
مهدی
1395/11/14 - 07:18
احتراما به استحضار می رساندمطابق مصوبه نمایندگان محترم مجلس نهم در تاریخ 28/2/95و نمایندگان محترم مجلس دهم در تاریخ 30/4/95 در مورد سهمیه ورود به دانشگاهها در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران عبارت "بالای 25 درصد" راحذف کردند ؛ به این معنا که همسر و فرزندان کلیه جانبازان از جمله فرزندان جانبازان زیر 25 درصد هم می توانند از سهمیه اختصاص یافته ورود به دانشگاه استفاده کنند.حتی در برنامه ششم هم در ماده 106 از پیشنهادات کمیسیون تلفیق مورد مذکور در کمیسیون تصویب شده بود ولی در کمال تعجب و بهت و حیرت مورد فوق در مصوبات روز یک شنبه مورخه 26/10/95 در صحن علنی مطرح نشدو گفتند ماده 106 در ماده 105 ادغام شده ولی در ماده 105 هم گنجانده نشده بود .ضمنا مورد فوق هیچ بار مالی نیز نداشت .
گر چه رئیس محترم مجلس قول داده بودند ارائه تسهیلات به ایثارگران در برنامه ششم توسعه لحاظخواهد شد . (رییس مجلس در جریان بررسی لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با مقام معظم رهبری در مورد حذف بندهای مربوط به ایثارگران از این لایحه گفت: ارائه تسهیلات به ایثارگران در برنامه ششم توسعه لحاظ می‌شود [1395/07/27] )
عزیزانی که مدتهاست منتظر تصویب این قانون بودند و بر اساس قوانین جاری امتیاز چندانی به آنها تعلق نمی گیرد و شاید این تنها قانون حمایتی دلخوش کننده برای آنها بود.. انتظار داریم نمایندگان محترم مجلس دهم نسبت به برگرداندن موارد فوق به ماده 105 قانون برنامه ششم درجهت جلب نظر خانواده های معظم جانبازان زیر 25 درصد اقدام فوری انجام دهند. از ریاست محترم مجلس خواستار دستور پیگیری سریع مورد فوق را داریم و از اقداماتی که در این مورد انجام خواهند داد کمال تشکر را داریم .
عده ای از جانبازان زیر 25 درصد



جناب آقای نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
احتراما به استحضار می رساندمطابق مصوبه نمایندگان محترم مجلس در تاریخهای 28/2/95و 30/4/95 در مورد سهمیه ورود به دانشگاهها در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران عبارت "بالای 25 درصد" راحذف کردند ؛ به این معنا که همسر و فرزندان کلیه جانبازان از جمله فرزندان جانبازان زیر 25 درصد هم می توانند از سهمیه اختصاص یافته ورود به دانشگاه استفاده کنند.حتی در برنامه ششم هم در ماده 106 از پیشنهادات کمیسیون تلفیق مورد مذکور در کمیسیون تصویب شده بود ولی در کمال تعجب و بهت و حیرت مورد فوق در مصوبات روز یک شنبه مورخه 26/10/95 در صحن علنی مطرح نشدو گفتند ماده 106 در ماده 105 ادغام شده ولی در ماده 105 هم مورد فوق الذکر گنجانده نشده بود .ضمنا مورد فوق هیچ بار مالی نیز نداشت .
عزیزانی که مدتهاست منتظر تصویب این قانون بودند و بر اساس قوانین جاری امتیاز چندانی به آنها تعلق نمی گیرد و شاید این تنها قانون حمایتی دلخوش کننده برای آنها بود.. انتظار داریم نمایندگان محترم مجلس دهم نسبت به برگرداندن موارد فوق به ماده 105 یعنی حذف عبارت "بالای 25 درصد از ماده 70 درجهت جلب نظر خانواده های معظم جانبازان زیر 25 درصد اقدام فوری انجام دهند. از ریاست محترم مجلس خواستار دستور پیگیری سریع مورد فوق را داریم و از اقداماتی که در این مورد انجام خواهند داد کمال تشکر را داریم .
عده ای از جانبازان زیر 25 درصد


Reply
no
7
yes
3
محمد
1395/11/14 - 17:26
سلام برهمه متوجه شدید جانبازان زیر 25 رو ریختند دور لااقل خوبه یاد 6 ماه رزمندگی بودند بهشون 5 درصد سهمیه یعنی در واقع الکی دادند دل خوشحالی .بعد از 38 سال خوبه 280نماینده خجالت هم نمی کشند یکی بگه موقع رای جمع کردنتون هم میرسه

Reply
no
7
yes
25
رزمنده 21 ماه جبهه
1395/11/14 - 22:37
ای کاش این مصوبات اجریی بشه

Reply
no
2
yes
0
احمد
1395/11/15 - 17:24
سلام خدمت مدیر محترم فاش نیوز ..امروز یک بند در کمیسیون تلفیق بودجه 96 تصویب شد با این عنوان ..فرزندان ایثارگر مشمول ماده 45 قانون خدمت وظیفه عمومی مشروط به عدم غیبت آنها و نیز انجام خدمت وظیفه عمومی پدر ایثارگر آنان با هر مقطع تحصیلی مشمول ردیف اول جدول با اعمال 50 درصد تخفیف میشوند ....این قانون یعنی چه . یعنی فرزندان ایثارگر بدون داشتن غیبت میتوانند خدمت رو بخرن لطفا با مسئولان مربوطه مصاحبه کنید و یه گزارش بدون ابهام بدین ...تعداد زیادی از دوستانمون هم این سوال رو دارن ...ما رو منتظر نذار ..اجرت با فاطمه زهرا

Reply
no
1
yes
0
1395/11/15 - 17:32
دوستان زیادی در مورد قانون خدمت وظیفه عمومی سوال دارن اما نمیدونم چرا فاش نیوز رسیدگی نمیکنه و با مسئولان مربوطه مصاحبه نمیکنه مثلا همین بندی که در بودجه 96 نوشته شده و در مورد فرزندان ایثارگر هست این چیه ؟لطفا رسیدگی کنید با تشکر

Reply
no
2
yes
10
اسماعیل مهدی رودی
1395/11/16 - 03:09
سلام
عجب .بعداز مردن سهراب .تازه بعداز کذشت ۵۵سال از سن جانباز تازه به فکر رفتن به دانشگاه افتادید بابا اگر صداقت دارید برای بچه هایشان تخفیف شهریه قائل شویدتا این قشر هیچی نگیر از هیچ جا بیشتر شرمنده بچه ها نباشند سهمیه نخواستیم تا باز هتم بعضی ها خیال کنند جایشان را تنگ کردیم هر چه بیشتر بگو ییم کمتر نتیجه میدهد اصلا کسی توجه میکند یا سرمان را بدرد میاوریم رهبر عزیز جانباز همدرد لبیک والتماس دعا وتوجه به وضعیت این قشر از جانبازان زیر ۲۵ % بدلیل کمبود بودجه و.....


Reply
no
1
yes
1
مختار
1395/11/16 - 05:05
سلام خدمت مدیر محترم سایت فاش نیوز ...من پدرم جانباز 15 درصد که سابقه 8 ماه جبهه داره ..برادر بزرگترم که در حین خدمت است قصد دارد از سابقه 8 ماه جبهه پدرم استفاده کند و 15 درصد جانبازی برای من بماند اما امروز یه مطلبی خوندم که حسابی زندگیمو به هم ریخت و برنامه ریزی 4 سالمو بعد دانشگاه رو داره خراب میکنه ...یه جایی خوندم که جانباز و رزمنده زیر 25درصد فقط میتواند امتیاز خود را به یکی از فرزندان خود بدهد نه 2 فرزند ...یعنی اگه برادرم از 8 ماه استفاده کند من دیگه بلکل محروم میشم از گرفتن کسری یا این قانون قدیمی است و من اشتباه میکنم ...دیروز به نظام وظیفه مراجعه کردم ولی حتی جواب سلام رو هم ندادن از شما میخوام که با سردار کمالی صحبت کنید و در کل قوانین مربوط به کسر خدمت و معافیت فرزندان جانبازان زیر 25 درصد گزارش کاملی بدین ...حتی در بحث کسر خدمت هم به جانبازان زیر 25 درصد ظلم میکنن و تبعیض قائل میشن ...متاسفانه تا کنون جانبازان زیادی به فاش نیوز پیغام دادن و خواستار پیگیری شدن ولی فاش نیوز هیچ گزارشی تا حالا نداده حالا من جوان عاجزانه دارم درخواست میکنم که پیگیر باشید ...منتظرم ...یک جوان دلسوخته .بلاتکلیف

Reply
no
5
yes
13
علی
1395/11/16 - 13:40
سلام :من الان درشرف بازنشستگی هستم باکوله باری از مشکلات وجانباز زیر 25درصد هستم وزمان دانشگاهم گذشته اگر راست می گویید سهمیه برای فرزندم درنظر بگیرید

Reply
no
1
yes
3
1395/11/16 - 16:05
واقعاجای تعجب دارداینکه باافزایش تعدادعددمربوط به سهمیه هم بایدافزایش کنداینقدرمنفی دارد

Reply
no
2
yes
4
1395/11/16 - 16:22
عزیزان سهمیه بسیارخوب است باافزایش تعدادتاثیرش کمترمیشودبه علت رقابت ولی بازم خوب است ..ولی برای رشته های خاص مثل پزشکی و...کارسخترخواهدشدمن بالاهم ذکرکردم که بایدعددسهمیه راافزایش دهندتاتعادل قبلی برقرارشودولی متاسفانه همه به من منفی دادنداگراین گونه نیست که حتمامن اشتباکرده ام وازعزیزان پوزش میطلبم.درموردتعدادهم دربالابه صورت تخمینی گفتم نه قطعی...انشاالله که هرچه صلاح وخیرباشداتفاق بیافتدوهمه موفق پیروزشوند..الهی امین....

Reply
no
3
yes
10
1395/11/16 - 16:49
درتکمیل مواردبالاواون اقایی که گفته 75درصدسهمیه به منطقه1تعلق میگره بایدبگم..که75درصدبه همه ی داوطلبان ازادنه فقط منطقه1تعلق میگیره وسهمیه ایثارگران الان خیلی خوب است وباافزایش تعدادبایدتلاش بیشتری بین بچه هاصورت بگیره همین..متاسفانه بایدازهمان اول چنین گروه بندی بین جانبازان عزیزنمیکردندکه عده ای با25وعده ای زیر25..واقعادرست است چرابه من 100درصدپول دانشگاه رابدن ولی به رزمنده وجانباززیر25ندن واقعاظلمه

no
0
yes
0
فاطمه
1396/04/24 - 15:31
قبول دارم


Reply
no
8
yes
2
ناشناس
1395/11/16 - 20:11
ایا این قانون شما فرزندان زیر25درصد هم میشود؟

Reply
no
4
yes
2
سعید جانباز 5درصد
1395/11/16 - 21:49
آقایان نماینده عزیزان من اگر میخواهید بعد از سالها برای جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان سرفرازحقوق بدهید چرا با کلمه معسر آنها را دلسرد می کنید آنهایی که حقوق بگیر نیستند باید به آنهاحقوق ماهیانه داد آنهایی که دراستخدام دولت هستند انها از این امتیاز بر خوردارندوسالهاست از امتیاز جانبازی بهره مندند

Reply
no
2
yes
3
اسماعیل مهدی رودی
1395/11/18 - 03:51
سلام .اخ یکی به ما بگه این نماینده گان را قشر جانبازان ارتباطی دارند بغیر از تعدادمعدود که خود جانبازند .اگر حق کسی را ضایع نکنیم فرزندان ما از سهمبه هم استفاده نکنند تا عدهای حقشان از نظر سواد ضایع نشود لااقل یک کمک هزینه دانشگاه نه کامل درصدی راهم قبول کنند تشکر میکنیم ولی اینکه فر اموش شویم خیلی ظلم است بون سهمیه دانشجوی دکتری حقوی دانشگاه ازاد دارم وجانباز ۲۰ % سی سال قبل بنیاد م خدایا برسان فریادرس ما بی پناهان

Reply
no
1
yes
28
جعفر
1395/11/19 - 20:09
این مقال ایرادی هرگز به سهمیه همسر و فرزندان جانبازان 25درصد به بالا نیست ، بلکه نگاه به خود جانبازان یک تا بیست و چهار درصد این مملکت است که از تمامی مزایا ی جانبازی و ایثارگری محروم هستند. درصد بندی جانبازان بر اساس یک منطق محکمه پسند باید بنا شده باشد و هرگاه کسی این سیستم درصدی بندی را به چالش گرفت بصورت منطقی پاسخی از این قانون به مخاطب صاحب حق داده شود. اما کسی نیست جوابگو باشد که فرق بین جانبازان از نظر درصدی چیست ؟ آیا باید دست جانبازان یک تا بیست و چهار درصد از تمامی مزایا بسته باشد؟ اولین سئوال برای جانبازان یک تا بیست و چهاردرصد این وطن ایجاد می شود که من جانباز با چند ماه حضور داوطلبانه در جبهه و چند درصد جانبازی سهمیه ادامه تحصیل ندارم اما دیگری که کمتر از من جبهه دارد و لی جانباز بیست و پنج درصد است همراه با فرزند و همسرش می توانند سهمیه داشته باشند . از منظر کدامین منطق باید این قانون را پذیرفت در حالی که اصلاح قانون مهمترین فلسفه آن در بازخورد یک قانون است و باید برای رفع این مشکل برای جانبازان زیر بیست و پنج درصد هم یا سهمیه یی جدا ایجاد کرد یا در سهمیه بقیه افراد جانباز ، آنها را لحاظ کرد و گنجاند تا بیشتر از این حقی از آنها ضایع نشود.

no
40
yes
14
1395/11/20 - 20:58
جو سازي نكن ديگه تصويب شد تمام بياين استفادتونو كنيد ديگه كم به ما ٢٥ درصديا توهين كنين حقمون بود استفاده كرديم


no
2
yes
12
مجتبي
1395/12/25 - 15:11
شما بالاي ٢٥ ايها كه زهرتون رو ريختين اخر ، خدا جاي حق نشسته
هر كاري كردين تا اخرش هم به ما سهميه اي كه شما ها به ناحق تصرف كردين رو ندن ،
تا الان كه هيچ وقت نتونستين حتي ٥ درصداز اون سهميه تون هم پر كنين ايشالا امسال همون ٥ درصد هم نتونين بيارين هر كس كه بخيل بود و چشم ديدن اين رو نداشت كه زير ٢٥ هم بيارن تو سهميه مطمعنم هيچي نميشه
هر كس كه درس خودش رو خونده و سهميه هم داره ، خودشو به آب و اتيش نميزنه كه واي نكنه بقيه بيان من چون خنگم نتونم قبول شم . اينايي كه هول و ولا داشتن كه از ظرفيتشون كم ميشه همه يه مشت شاگرد تنبل و تجديدي هستن كه حتي با سهميه هم پشت كنكور موندن .


Reply
no
3
yes
13
محمد صادق
1395/11/25 - 18:00
با سلام بنده هم به سهم خودم هرکس که مسووله و برای جانبازان تبعیض قائل بشه و جانبازان زیر 25 درصد را به فراموشی بسپاره باید در برابر حق جوابگو باشه. جانباز 20 درصد و دارای 5 ماه جبهه.که با یک فردی که راه جبهه و جنگ را نرفته یکسانم.بازم تشکر از این همه تبعیض اههههههههههه.....

Reply
no
3
yes
3
مصطفوی
1396/01/04 - 18:57
من موندم چرا برای جانبازان زیر 25 درصد از لفظ جانباز استفاده میشه
چون هیچ کدوم از مزایایی که جانباز های بالای 25 درصد دارن زیر 25 ها ندارن

Reply
no
0
yes
2
سینا
1396/01/09 - 17:06
آقا بابای ما که دیگه به دردشون نمی خوره چرا اینقدر به ما ظلم می کنید تو رو خدا یه سهمیه ای به جانبازان زیر ۲۵ درصد بدین.

Reply
no
0
yes
2
امیر
1396/01/14 - 15:54
با سلام.میخواستم ببینم الان پدره من جانباز زیر ۲۵ درصدهم. چیزی برای کنکور سهمیه میگیرم من.تازه بجای ۶ ماه پدر نزدیکی ۲۰ ماه خدمت کرده.خواهشنظام جواب بدید ممنون

no
3
yes
0
حمزه
1396/01/18 - 20:41
ردش کرد مجلس.اول طرحشو دادن ولی موافقت نشد


Reply
no
1
yes
1
حمزه
1396/01/18 - 20:37
من بدبخت چه گناهی کردم والله گاه پدرم برا مردن زده منو به اون خدا از مریضی اعصاب معدم عصبی شد و کلی درد و مرض و دارو خوردم به اون الله از همه چی متنفرم چه گناهی کردم پدر من بیست درصده به والله قسم پدرم بیکار شد هرچی دکتر بودیم فایده نداشت گفتن مویرگا مغزش پاره شده تحملش کنین خودم دوران مدرسه عین ... کارگری کردم به قران الان کمرم داغونه با اینکه شاگرد ممتازم بودم چه گناهی کردم که بیست درصده پدرم خو باید بالای پنجاه باشه درصد جانبازیش

Reply
no
0
yes
0
محمد -15 ماه منطقه-جانباز15درصد
1396/01/19 - 08:49
مدیر محترم فاش نیوز بهتر نبود در مصاحبه خود با نماینده مجلس سئوال میکردید تجمیع امتیاز جانبازان که اکثرا منطقه هم دارند چگونه محاسبه میشه آیا مثل معافیت سربازی محاسبه میشه درسهمیه دانشگاه و آزمون وکالت شفاف سازی نشده واینکه در آزمون 96 چگونه محاسبه میشه و شورای نگهبان چرا نظرش را قطعا اعلام نمیکنه

Reply
no
0
yes
0
milad
1396/01/29 - 14:09
باسلام خدمت دوستان

ببخشید این قانون برای فرزندان جانبازان شیمیایی 20درصد در کنکور 97 تاثیر داره؟؟؟

Reply
no
0
yes
1
رویا
1396/02/07 - 14:26
باسلام.بالاخره چی شد سهمیه جانبازای زیر ۲۵درصد تو کنکور ۹۶ اعمال میشه یانه

Reply
no
0
yes
2
امیر
1396/02/12 - 15:24
با سلام .خواهش من از شما مسئولان این می باشد که به وضعیت فرزندان اعصاب و روان توجه داشته باشند.فرزندان من از وضعیت پدر شان رنج می برند و متاسفانه با این شرایط به کمیسیون مراجعه کردند وبا داشتن مدارک شیمیایی از ناحیه چشم ،ریه و همچنین موج و انفجار از ناحیه سر و کمر و ترکش از درصد ایشان کم کرده..دلیل این همه بی توجهی چیست؟زندگی ما از طریق این کمک معیشت ناچیز تامین میشود.نمی توانم اقدام به کار کردن کنم بدلیل سر پرستی از همسرم و فرزندانم.الان حرف از سهمیه کنکور برای جانبازان زیر بیست و پنج درصد که این همه گله و شکایت ندارد.مطمئنم که نمی توانند یک ساعت شرایط زندگی بچه های جانباز اعصاب و روان را تحمل کنند.

Reply
no
0
yes
5
عدالت
1396/02/17 - 21:53
اکثرجانبازان زیر۲۵درصد ازناحیه اعصاب وروان مشکل دارند که تحمل مشکلاتی که برای خانواده خود بوجود میارن اگه بیشتراز جانبازان جسمی نباشه کمتر نیست حرف منو به عنوان فرزندجانبازاعصاب وروان فقط کسی میفهمه که پدرش این مشکل رو داره ما اصلاتوخونه آرامش نداریم همش توتنش واسترسیم ولی همش به آینده امیددارم چون مطمئنم خداوند جای حق نشسته والان که دارم این مطالبو مینویسم بی اختیار اشکام سرازیرمیشه

Reply
no
0
yes
2
اسماعیل مهدی رودی
1396/02/20 - 12:40
باسلام.بعدازگذشت ۵۴سال از سن ما تازه بزرگواران به فکر دانشگاه رفتن ما هستند واقعا که هرچه بگویم فقط سر شمارادرد اوردم.اگر درکارتان مصمم هستید لطفا برای فرزندان ما که الان در مقاطع دکتری تحصیل میکنند والان بخاطر نداشتن پول از ادامه تحصیل باز مانده اند فکری بکنید .این خدمت به جانباز است

Reply
no
1
yes
1
اسماعیل مهدی رودی
1396/02/20 - 12:53
باسلام لطفا بک براوردی از سن جانبازان داشته باشید بعد ببینید رفتن به دانشگاه وفارغ التصیل شدن چه تعدادی از ما کلا فارغ از تحصیل وفارغ از دنیا میشویم اقا؛عزیز،بزرگوار خواهش میکنیم به فکر بچه های ماباشید سهمیه ندید که بقیه فکر کنند حقی از انها ضایع شده هزینه تحصیلی را کاهش بدید یا کمکی به ما پدران ومادران این جانبازان بکنید دخترم دکتری است بخاطر هزینه بالاترک تحصیل بکنه خوب .شرمنده بچه هایمان شدیم

Reply
no
0
yes
0
اسماعیل مهدی رودی
1396/02/20 - 13:01
باسلام.بعدازگذشت ۵۴سال از سن ما تازه بزرگواران به فکر دانشگاه رفتن ما هستند واقعا که هرچه بگویم فقط سر شمارادرد اوردم.اگر درکارتان مصمم هستید لطفا برای فرزندان ما که الان در مقاطع دکتری تحصیل میکنند والان بخاطر نداشتن پول از ادامه تحصیل باز مانده اند فکری بکنید .این خدمت به جانباز است

Reply
no
1
yes
1
بابادی
1396/02/25 - 20:39
همسرم جانباز ۲۰درصد اعصاب وروان است ترا خدا با سهمیه دانشگاه فرزندان این جانبازان موافقت شود تادرسال۹۶اعمال گردد

Reply
no
0
yes
0
جانباز دیروز
1396/02/27 - 04:23
باسلام.دولت تدبیروامید به شکرانه تدبیر خدمت به جانبازان زیر۲۵%درست بود اماطولانی شدن امید مزایارا شاید بعداز ...بدهند اینشااله شاید باتدبیر دوباره به فرزندان جانبازان زیر۲۵% امیدی بدهند جانباز۲۰% بنیاد بدون توجه به نوع مجروحیت ومدارک پزشکی توسط دکترای سفارش شده سی سال قبل و۲۵% ارتش سی سال قبل بدون تغییر وپیر نشدن مثل سی سال قبل .ادم عصبانی میشه وقتی کشورهای کافر برای اسب های کشته شده درجنگ جهانی دوم اداز احترام میکنند ولی درکشور ما برایما جانبازان با تلیین درصد تبعیض ودرجه بندی ...میکنند

Reply
no
0
yes
2
جانباز شیمیایی زیر بیست پنج
1396/02/29 - 22:48
با سلام لطفا تلفیق جبهه ودرصد جانبازی ابلاغ کنید دیگه تحصیل ما بعد از نیم قرن باشه اون دنیا با قرصهای خواب کمی میخوابیم از فرزندانمان گذشته فرزند کوچکم امسال کنکور داره مسولین بنیاد میگن مصوبه مجلس وتایید شورای نگهبان شده معلوم نیست کی ابلاغ بشه اگر نشه قبل از کنکور ویرایش کنیم برا یکی من نوش دارویی که بعد از مرگ سهراب امده

Reply
no
0
yes
0
ایثارگر
1396/03/06 - 03:11
با سلام لطفا برنامه توسعه ششم وسهمیه ابلاغ شه...گفتن انتخابات صبرکردیم الان که دیگه تموم شده چرا ابلاغ نمیکنن!!!

Reply
no
0
yes
2
جانباز رزمنده
1396/03/06 - 23:47
سلام تا کنکور چیزی نمونده سهمیه فرزندان ما چی شد چرا ابلاغ نمیشه مشکل از کجاست چرا پیگیری نمیشه

Reply
no
0
yes
2
احمد
1396/03/08 - 02:31
سلام پدر من جانباز 15درصده اما از مریضیاش نمیگم از قرص های که میخوره نمیگم از این که شب ها خواب نداره نمیگم فقط اینو میگم که اینایی که رفتند جبه جونشون کف دستشون بود یکی شهید شد یکی جانباز و دست خودشون نبود که بالای بیست درصد بشند یا کمتر همه جونشونو در خطر انداختند نباید فرقی باشه نرفته بودند که زخمی شند و پول بگیرند رفته بودند از ناموس وکشورشون دفاع کنند جونشونو گذاشتند حرف من اینه اون جانبازی که 15درصده فرقی نداره با اونی که 20درصده چون دست خودشون نبوده که توپه و تانک و ترکش قسمت هرچی باشه اما هردوشون با جونشون بازی کردند پس فرقی نباید بینشون بزارند

Reply
no
0
yes
3
1396/03/08 - 02:34
اون کسی که جونشو کف دستش گرفت رفت جبهه فکر ده در صدو بیست درصد نبود فکر ناموسش بود فرقی ندار جانباز جانبازه هردوشون با جونشون بازی کردند یکی ده درصد یکی بیست درصد من پدرم 15درصد جانبازی داره و42جبه

Reply
no
1
yes
1
جانباخته
1396/03/08 - 17:04
خبر خوش برای زیر بیستو پنجیا:
طی آخرین خبر از مصوبات مجلس در اصلاحیه ای نسبت به قانون جامع خدمات رسانی به ایثار گران کلیه جانبازان زیر 25 میتوانند جهت تکمیل در صد جانبازی خود و رسیدن به سقف حداقل 25 بطور داوطلبانه و کاملا رایگان جهت اعزام به جبهه در سوریه وعراق و افغانستان و یمن به پایگاههای محل اقامت خود مراجعه کنند .
ضمنا آفا و آقا زاده هایی که در شهر های لوس آنجلس، لاس وگاس، کالیفرنیا، میامی، تگزاس،میشیگان، تورنتو ، ونکوور، آلبرتا ، سیدنی و غیره مشغول تحصیل و زندگی بهشتی هستند مشمول این قانون نمیشوند.
جهت اعزام کارت ملی کافیست.(نبودم مهم نیست)
خوردن هر ترکش اضافه با وزن 20 گرم به بالا ویا حضور هر ماه بی ترکش 2درصد به درصد جانبازی شما می افزاید .
بشتابید که آینده ای خوش در انتظار شماست . خونه، ماشین،وام بی بهره، دارو درمان مجانی،سهمیه کنکور،طرخ ترافیک...
ظرفیت محدود
مجلس شورای دلسوز / واحد خبر

Reply
no
1
yes
2
سارا
1396/03/08 - 18:48
سلام تو سایت سازمان سنجش اظلاعیه گذاشته شامل فرزندان و همسران جانبار 25 درصد به پایین وهمچنین ایثارگران که حداقل 6 ماه داوظلبانه تو جبهه حضور داشتن میشه

no
1
yes
3
1396/03/09 - 13:21
کانال تخصصی ای کنکوری:
#اخبار_مهم
زمان ثبت سهميه ايثارگري داوطلبان کنکور سراسري

داوطلبان کنکور سراسري از روز پنجشنبه 18 خرداد 96 تا روز يکشنبه 21 خرداد 96 به سايت سازمان سنجش آموزش کشور براي ثبت سهميه ايثارگري اقدام کنند.
برخي داوطلبان کنکور سراسري در مورد سهميه ايثارگران در آزمون سراسري 96 سوال کرده بودند که در اين باره حسين توکلي مشاور عالي سازمان سنجش توضيج داد. داو گفت: در برنامه ششم توسعه سهميه پنج درصدي براي جانبازان با جانبازي کمتر از 25 درصد همسر و فرزندان آنها و همچنين همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه مدت حضور داوطلبان در جبهه در نظر گرفته شده است.

از اين رو اين داوطلبان ضرورت دارد از روز پنجشنبه 18 خرداد 96 تا روز يکشنبه 21 خرداد 96 به سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و براساس مندرجات اطلاعيه‌اي که به اين منظور منتشر خواهد شد نسبت به اعلام علاقه‌مندي و تکميل فرم مربوط اقدام کنند.

همین متن هستش ولی نمی دونم حقیقت داره یا نه


no
1
yes
2
محمد
1396/03/10 - 18:45
بله حقیقت داره


Reply
no
1
yes
6
مهدی
1396/03/09 - 13:15
با عرض سلام بابای من ۲۲ ماه جبهه بود کارت ایثارگری هم داره و جانباز ۵درصد هم است سهمیه ای در کنکور ۹۶ شامل من میشه یا نه لطفا جواب بدید؟؟؟؟؟؟

Reply
no
1
yes
4
y
1396/03/11 - 07:25
سلام ببخشید با سهمیه دار شدن فرزندان زیر 25درصدعزیز ایا رقابت ها بین ماها بیشتر شده یا صندلی اضافه میکنند؟میشه پیگیری کنید.به فرزندان زیر25درصد تبریک میگم. خوش اومدین عزیزان.

Reply
no
1
yes
1
y
1396/03/11 - 07:27
سلام فرزندان زیر 25درصدعزیز که اضافه شدن ایا رقابت هابیشترشده یا صندلی اضافه میکنن؟

Reply
no
1
yes
2
محدثه
1396/03/11 - 17:25
سلام من متوجه نمیشم این چه جوریه یعنی بایدهم رزمنده ۶ماه باشه و هم جانباز زیر۲۵درصدباشه تا سهمیه رو بگیره ؟یا رزمنده جدا و جانباز جداحتی با یک ماه حضورجبهه و درصد۱۵

Reply
no
1
yes
10
سینت
1396/03/11 - 22:35
سلام تروخدا یکی جواب بده...این ۵درصدی ک برای جانبازان زیر۲۵درصد قرار دادن چقدر تو کنکور تاثیر داره ؟؟؟حدودن چقدر رتبه رو جابجا میکنه؟؟ترو بخدا جواب بدید خیلی مهمه برام ...خداخیرتون بده روزه نمازتونم قبول باشه ....

Reply
no
2
yes
1
1396/03/11 - 23:53
سلام.این سهمیه برا فرزندای جانباز زیر 25درصد با بالای 25درصد چ فرقی داره؟ینی یکسانه؟میشه توضیح بدید؟ممنون9299

Reply
no
1
yes
0
فاطمه کیوانی شیراز
1396/03/14 - 01:24
سلام پدر من ۲۲ماه تو جبهه ها خدمت کرده الان کارت ایثارگری داره ولی میگن چونکه با ارتش رفته خدمت نمیشه شما بگین مگه به این جامعه خدمت نکرده

Reply
no
2
yes
2
1396/03/15 - 11:20
سلام این سهمیه شامل فرزندان ایثارگران هم میشه آیا؟؟؟؟؟؟؟

Reply
no
0
yes
2
علی آقا
1396/03/16 - 12:29
ببخشید من پدرم جانباز ده درصد هست و جبهه هم بیشتر از شش ماه داوطلبانه داره...آیا واسه کنکورم فایده ای داره؟

no
1
yes
1
محمد
1396/03/16 - 20:58
بله فایده دارد وبه دردتان میخورد


Reply
no
2
yes
5
پگاه
1396/03/16 - 14:17
من پدرم جانبازه شیمیاییه ولی خب ۱۶ درصد گرفته و پیگیری نکرده ، ۱۱ ماه هم خدمت داوطلبانه تو جنگ داره اونم یه نوجون ۱۴ ساله ، واقعا خوب شدش امسال یه چیزی برایه ما در نظر گرفتن

no
0
yes
1
سارا
1396/03/21 - 08:21
حالا پگاه جون اگه پدر شما اون 11ماه جبهه رو برای سربازیشون حساب میکردن اما اون 16درصد همچنان باقی بود بازم حساب میشد یا نه فقط باید داوطلبانه باشه وگرنه هیچ امتیازی قبول نیست میشه جواب سوالم و بدی؟؟


no
0
yes
0
پگاه به سارا
1396/04/11 - 22:22
سلام عزیزم .اگه سربازی باشه و نظام وظیفه میگفتن حدوده 12 ماهش داوطلبانه حساب میشه من چند جا زنگ زدم و گفتن مشمول میشن ولی الان بچه ها زمان ویرایششون نخورده براشون ولی شما پیگیری بکن گلم


Reply
no
0
yes
4
فاطمه فضلی
1396/03/17 - 01:53
سلام.بابای من 72ماه جبهه داره و 20درصد جانبازی.من فقط میخوام تربیت معلم قبول بشم اونم واسه خوشحالی بابام.این سهمیه ب من میخوره؟؟؟؟ممنون دارمیشم اگه جواب بدید

Reply
no
0
yes
1
حمید
1396/03/18 - 20:03
سلام من جانباز زیر ۲۵٪ هستم ارتش ماهای اخر خدمتم موج انفجار گرفتم و۱۵ درصد جانبازی اما مدت حضور در جبهه نداشتم یعنی فرصت بهم داده نشد اواحل مجرو شدم و در بیمارستان بستری شدم ایا جانبازانی که موفق به حضور در جبهه نشدههاند یا در بمباران هوایی مجرو شده ان بحساب نمایید ایا انهایی که در زمان جنگ در شهرهایشن دچار بمباران هوایی شده اند تکلیفشان چیست

Reply
no
0
yes
1
فرناز
1396/03/21 - 07:21
سلام میخواستم بدونم جانباز 15 درصد فرزندش در منطقه یک و یک دانش آموز منطقه دو بدون سهمیه کدام بالاترن؟

Reply
no
1
yes
1
سارا
1396/03/21 - 08:12
آیا برای ورود به دانشگاه اگه شخصی پدرش زیر 25درصد جانبازی داشته باشه اما جبهه این آقا سربازی حساب شود بازهم مشمول این قانون میشود؟

Reply
no
0
yes
0
مریم فرامرزی
1396/03/23 - 10:13
سلام اونای که در امتحانات تجدید شدن چه طور می توان انجام داد

Reply
no
0
yes
2
مریم
1396/03/23 - 14:12
سلام من پدرم جانباز ۱۰%هست ۲۸ماه هم در جبهه حضور داشته که ۲۶ماهش تایید شده من توی منطقه ۳ زندگی میکنم اول سهمیه منطقه ۳رو انخواب کردم ولی الان به سهمیه جانبازی تغییرش دادم ایا به نفعم هست یا به ضررمه اگر ضررم شده لطفا سریع پاسخ بدید تا برم تغییرش بدم مچکرم.

no
1
yes
1
محمد
1396/04/04 - 13:47
قطعا به ضررتون نخواهدبود


Reply
no
8
yes
4
نیلوفر
1396/03/23 - 15:00
والا ما تو خانواده جانباز بالای هفتاد درصد داریم و از خود ما هم سالم ترن:) بعد سنگ بچه هاشون و که پزشکی میخونن به سینه میزنن و پشت ما بدبختا کلی حرف درمیارن که فلانی دوسال پشت کنکوره چقدر خرفته و..واای خدامرگم هنوز پشت کنکوری؟پرستاری هم نیاوردی یعنی؟ دختر من که الان استاداش خیلی ازش راضین :| والا اصن سهمیه که میگن زیاد تاثیری نداره دخترر من خودش تلاش کرد پزشکی اورد وگرنه اینا همش حرفه حالا موندم چرا تو دوساله پشت کنکوری..ادم به این زورش میده..

Reply
no
1
yes
6
فاطمه
1396/04/01 - 13:20
سلام...ببخشید میشه بگین این سهمیه زیر ۲۵درصد چقد تاثیر داره؟؟چقد رتبه رو میاره پایین؟؟و لطفا امار کسایی ک شهمیه جانبازان دارن برا کنکور ۹۶ رشته تجربی چقدره؟؟ممنتون توروخدا ج بدین..

Reply
no
2
yes
8
تـــــــــــــارا
1396/04/03 - 05:09
واقعا نمیدونم چرا بعضیا انقدر کوته فکرن پدر من رفته جبهه و نصف کوشت پشت کتفش کامل کنده شده استخونش پیدا هست گوشت از رون پاش برداشتن گذاشتن روی این قسمت تا استخونش پیدا نشه بعد به دلیل اینکه چندین سال پیش پرونده هاشون سوخته بهشون ۵درصد جانبازی دادن ایا واقعا این حقه جواب اعصاب و روان داغون بابای من یا جواب عذابایی که مامان بیچارم کشیدرو کی میده الانم که میخوان یه درصدواز حقی ک همیشه متعلق به این قشر بیچاره بودرو بدن یه عده ادم میان میگن اینکار اشتباهه واقعا چرا بعضیا بدون هیچ فکری حرفیو میزنن

no
1
yes
2
فاطمه
1396/04/04 - 12:41
اونایی ک این حرفارو میزنن به فکر خودشونن ک جاشون تنگ میشه
به فکرماها نیستن ک چ عذابیو کنار پدرامون داریم میکشیم


no
0
yes
1
سیما
1396/04/11 - 18:21
واقعا شرایط ماهم همینه بابای من تو بیمارستان صحرایی بستری بود الان از کجا بره مدرک بیاره که مصدوم جنگ بوده تازه اینا به کنار اعصاب و روان خیلی اذیت میشن خانواده ها مشکلات روحی که اعضا خانوده دارن به کنار ماها هیچ شرایط روانی معمولی برای درس خوندن نداریم وقتی انقدر مشکلات دعوا و استرس وجود داره ...کمترین خواسته ای که یه دختر از باباش داره احساس امنیته وظیفه یه بابا اینه...من هییچوقت نمیتونم این احساس رو مثل بقیه ی دخترا داشته باشم...چون دیدم کتکایی که داداشام خوردن از بابامو با میلگرد و شلنگ و کمربند...دیدم با چاقو تهدید کردن مادرمو...در کنار همه ی اینا من عاشق باباممچون میدونم دست خودش نیست...توروخدا یکم منصف باشین ادم با چهارتا کتاب معمولی و یه معلم میتونه درس بخونه ولی اگه میلیارد بدن به ادم وقتی نتونه درس بخونه به خاطر این شرایط چ فایده؟البته که میلیارد بدن دیگه درس نمیخونه کسی بعدشم کو میلیارد که بخوان بدن؟:)))


Reply
no
1
yes
4
نازنین
1396/04/04 - 14:15
این سهمیه ها حق بچهای جانباز هست.بعضیا خیلی کوته فکرن که میان همچین حرفایی میزنن اگه شماها هم جای ماها بودین ببینید نالهای باباتون صبح تا شب توخونه که بخاطر شماها رفتن جنگیدن بازم ازاین حرفامیزدین.

no
2
yes
0
میثم
1396/04/17 - 15:31
حق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نعلومه که شما حق رو نشناختید. آخه سهمیه چه ربطی به علم دارد؟؟ کجای دنیای کدوم کشور و کدوم ملت و کدوم عاقل میگه یه فرزنده سهمیه دار باید از کسی که بیستر از او میداند بالاتر قرار گیرد. منطقا هیچ ارتباطی بین ناله های شبانه و علم برقرار نیست !!!


no
1
yes
0
1396/04/20 - 23:29
برای ما رفته جنگ؟؟شما خودتون رو جزو بشر حساب نمیکنید؟گناه من چیه که پدرم پشت جبهه خدمت کرده؟؟


Reply
no
4
yes
1
عبدالله
1396/04/08 - 22:17
با توجه به تراز آخرین قبولیهای سالهای قبل متوجه میشویم که در رشته¬های پرطرفدار، مثل پزشکی، مشمولین سهمیه 25% از تمام ظرفیت مربوط به خود استفاده میکنند؛ پس 70% ظرفیت به مناطق میرسد. با توجه به اینکه مشمولین سهمیه 5 درصدی، یک چهاردهم (1/14) ظرفیت سهمیه مناطق را دارند پس زمانی این سهمیه 5% به نفع خواهد بود که تعداد مشمولین آن کمتر از یک چهاردهم (1/14) سهمیه مناطق باشد یعنی کمتر از 7 درصد کل داوطلبان که برای امسال میشود حدود 40000 نفر. اما به نظر میرسد تعداد مشمولین این سهمیه بیش از چهل هزار باشد(برای رشته تجربی). نتیجه اینکه ممکنه این سهمیه به ضرر مشمولین آن تمام شود؛ البته این نظر شخصی بنده است.

no
2
yes
1
پگاه
1396/04/11 - 22:26
اقای محترم همینکه ما از بین 500000 نفر تجربی به حدودا 70000 نفر تجربی انتقال پیدا کردیم واقعا یه چیزی در حده معجزست . مطمین باشین به ضررمون نشده به نفعمونم خواهد بود . من تجربی منطقه یکم و برا قبولی پوست سرم باید کنده میشدش که اختصاصی حدودا 70 درصد و عمومی ها 80 درصد میزدم .


no
1
yes
0
1396/04/24 - 11:08
پگاه خانم از اون ور سهمیه ات از 70 درصد رسیده به 5 درصد


no
0
yes
0
پگاه
1396/04/31 - 15:58
من منطقه یکم دوست عزیز و زیاد تفاوتی نکرده برام


Reply
no
1
yes
1
زینت
1396/04/09 - 23:52
سلام.اینجا ک نوشته شده درصد جانبازی و مدت جبهه ب ازای هر ماه یک درصد لحاظ میشه ینی چجوریه؟؟من پدرم 5%جانبازی و56ماه جبهه داره..ینی 61%تاثیر داره؟؟؟!

no
0
yes
0
سمیرا
1396/04/24 - 11:04
اصلا همچین چیزی نیست


Reply
no
0
yes
1
1396/04/11 - 12:14
میگن هرکی این سهمیه 5درصدوداشته باشه دیگه سهمیه منطقه نداره.راسته؟توروخداحواب بدین

no
0
yes
0
سیما
1396/04/11 - 18:02
اره درسته من منطقه 2ام سهمیش هیچ سودی برام نداره ولی اگر قرار باشه ما بریم تو سهمیه ایثارگران بازم نفعی نداره چون تعداد زیاده...موندم چیکار کنم لطفا یکی راهنمایی کنه من اصلا از این سهمیه ایثارگری سر در نمیارم چون تا حالا مشمولش نشدیم...


no
0
yes
1
پگاه
1396/04/13 - 15:57
بله فقط از یک سهمیه میتوان استفاده کرد .
باتوجه به جمعیت خیلی زیاد این گروه . درسته رتبه بهتری
در سهمیه بیارین ولی 5 درصد ظرفیت احتمال قبولی کمتری داره
تا به سهمیه منطقتون با رتبه بالاتر .
مثلا شما تو سهمیه مناطق 2000 بشین دندان روزانه مشهد قبول میشین
ولی تو سهمیه ایثارگر 100 هم بشین شاید اون 5 صندلی به رتبه های بهتری داده بشه شانس شما گرفتهبشه


Reply
no
0
yes
0
Ali
1396/04/12 - 05:00
ببخشید من متوجه نشدم الان بالاخره زیر بیست بیستوپنج حسابه؟؟؟؟هنوزم میشه اقدام کرد؟؟تروووووخداجواب بدیدپلیززز

Reply
no
0
yes
0
Ali
1396/04/12 - 05:05
تاثیرداره زیر بیست؟؟هنوزم میشههههه اقدام کرد؟؟؟

Reply
no
0
yes
0
حوریا
1396/04/12 - 14:33
سلام.من بابام ۱۰٪ جانبازی داره و ۹۰ماه جبهه.حالا هردوتاش واسم تاثیر داره؟چطوریه؟اینجا گفته به ازای هر ماه ی درصد؟یعنی میشم ۱۰۰٪_یکی بگه چطوره لطفا؟؟؟

no
0
yes
0
پگاه
1396/04/13 - 15:54
نه من سوال کردم از مرکز پاسخگویی تهران گفتن فقط تاثیرش از سهمیه مناطق بیشتره . همین


Reply
no
0
yes
0
ندا
1396/04/13 - 13:00
سلام ببخشید درسته که میگن جانبازاي زیر 25% رتبشون جداگانه حساب میشه??
بعد اینکه جانبازان زیر 25% توی منطقه سه چن نفرن

Reply
no
0
yes
0
kh.m
1396/04/14 - 04:12
سلام

Reply
no
0
yes
0
نوید
1396/04/14 - 08:54
سلام دوستان پدر من 24ماه جبهه وظیفه داره ولی سنجش جلو سهمیه يه مثلث زرد گذاشته که تایید نشده چیکار کنم؟

no
0
yes
0
1396/04/14 - 11:56
ندارد اداره آموزش پرورش قسمت نقص آزمون.. ورقه های ثبت نامند هم ببر با خودت .. اونجا واست درستش میکنم
من خودم به جای اینکه بنویسم فرزند جانباز زیر 25 درصد .. نوشته بودن فرزند رزمنده بسیجی
رفتم اداره گفتن جمعه بعد از آزمون درخواست میریم که اصلاح شه


Reply
no
1
yes
0
سعید
1396/04/19 - 21:44
باسلام ایا به ازای یک ماه جبهه یک درصد تعلق میگیرد پدرم 40 ماه جبهه داره با تشکر

no
0
yes
0
پگاه
1396/05/05 - 17:01
خیر و دوباره خیر . دوست عزیز شما فقط در مشمولین سهمیه قرار می گیری و براساس رتبه و نمره خودتون سنجیده می شوید در سهمیه همین


Reply
no
0
yes
0
Zoya
1396/05/07 - 12:24
سلام لطفا یکی بهم راهنمایی بده ...
من فرزند جانباز 20 درصدی هستم ،چقدر توی رتبه کنکور تاثیر داره ؟؟؟؟
واینکه با دیپلم ریاضی میشه کنکور تجربی شرکت کرد ؟؟؟؟
من امسال انتخاب رشته دارم ولی نمیدونم برم تجربی یا ریاضی
آخه میگن تجربی ها پشت کنکور میمونن...

Reply
no
1
yes
0
1396/05/12 - 04:48
سلاام عزیزان دست اندرکار خداوند در روزقیامت شرمنده تان نکند سربلند بشید درست ما جانبازان زیر25درصدهستیم ولی اغلب جانبازان زیراین رقم ازنظرپزشکی به حقشات ظلم شده واگر این طرح محقق گردد جانبازان زیر25درصد روسفید کردب به خدادکترها بیشتراز روی پارتی یا عقده درصد می دهند که جانبازان را به این انقلاب بدبیین کنند ولی این دکترهای نا مرد با این کارها هیچ کاری نمیکنند وما تا آخرش با رهبر عزیزمان هستیم پشتش خالی نمیکنیم به خاطر بی عدالتی دکترهای کمیسیون که شده این کاربکنید تا بدانندما رهبرفرزانه وهوشیاری داریم تا شرمنده کارهایشان شوند این دکترهای زیرمیزی وپارتی باز وسلام

Reply
no
0
yes
0
امیرحسین
1396/05/14 - 19:48
سلام رتبه های ۵درصدی ها با ۲۵ درصدی ها جداست یا هردوشون با هم یه رتبه تو سهمیه ایثارگری میدن

Reply
no
0
yes
1
بهرام
1396/05/15 - 12:21
آقای تهرانی من در سال 1364 در منطقه های عملیاتی از جنوب تا غرب کشور فرمانده دسته گردان سلمان لشکر 92 زرهی لشکر ذوالفقار از ناحیه دست و پا سر حتی در بیمارستان‌های گلستان اهواز بیمارستان 501 ارتش در تهران بیمارستان امیرالمؤمنین در خرم آباد حالا در خوزستان بالا ی 50درجه زندگی می‌کنم و دارای 10درصد جانبازی می باشم آیا فرق من جنابعالی که جبهه به چشم ندیده اید چیه؟ نه میتونم برا خودم استفاده کنم نه برای فرزند م


Reply
no
1
yes
0
مریم
1396/05/15 - 22:55
سلام من رتبه ام شد 11هزار با سهمیهچی قبول میشم

Reply
no
0
yes
0
الرللاتکدید زیتکاات
1396/06/23 - 07:32
سلاجانبازان زیر25 از فرزندان جانبازان بالای 25درصد ارزشمان کمتراست اونها هم پدرشان حقوق میگیرن هم امتیاز رایگان دردانشگاه وجاهای دیگر دارند لاقل به ما حقوق نمیدی امتیازرایگان دانشگاه بدید خودتان اون بالا نشستید با امکانات ورفاهیات به فکرما نیسید عزیزان آیا ما گناه کردیم بیشتر جانبازان زیر25 درصد حق درصد شان زیاد است ولی دکترها ی حسود از خدا بی خبر پایمال کرده اند حق جانبازان یه قوت قلبی بدید به ما هم بیشتر در صدها پارتی بازی شده با اید این درصد بازی را جمع کنید چون دکترهای کمسیون حق کشی میکنند عدالت میشه اگه این را باارداکمسیون بازی جهت در صد توسط دکترها خیانت شده به جانبازان بدبخت به وسیله تعیین درصد بعد هیچکاری هم برایمان نکردی امتاز ما به اندازه فرزند جانباز که سالم است قائل نیستی فکز اساسی بکنید تا ما هم از این سفره بهرمند شویم وسلام

Reply
no
1
yes
1
علی
1396/06/26 - 14:27
سلام
واقعا" که گند زدید به سرنوشت بچه های جانبازان زیر 25% پسر من با رتبه حدود 13 هزار کشوری و رتبه در سهمیه 1800 هیچ کجا قبول نشده در صورتیکه اگه از رتبه کشوری استفاده می کرد لااقل فیزپوتراپی یا رشته های پیرا پزشکی قبول می شد.
اخر هم رشته زیست شناسی قبول شده که مال رتبه های حدود 30 هزار منطقه یک هستش.


Reply
no
0
yes
0
ایران
1396/06/29 - 15:10
هیچ سهمیه ای درس نمی خوند سهمیه ها بهترین دانشگاهها را می گیرند و نخبه ها از کشور می روند بردارید این سهمیه ها را، کجای دنیا درس خوندن و وارد دانشگاه شدن سهمیه ای است؟ بهشون امکانات نعلم بدهید ولی سهمیه ندهید





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.